dikzakquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga zo eens even 12 mini worstenbroodjes warm maken
quote:
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
quote:
Netjesquote:
Is toch wel vervelend als Mozy elk weekend bij jou is en niet meer bij zijn vrienden kan zijn? En dat jij elk weekend bij je thuis met hem zit opgescheept?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja belachelijk natuurlijk. Maar ik heb er nu niet echt problemen meer mee, ik hoef geen contact meer met d'r.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef L0t.. het volgende:
Ik maak banaan met chocolade uit de ovenDoe dat altijd op de bbq, maar denk dat het zo ook wel moet lukken.
Loool whut?! Wat erg.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.
Wat een rare vooroordelen. Ben blij dat mijn ouders niet zo denken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar terug ofzo een schoonmoeder die weigerde mij hun huis binnen te laten omdat mijn ouders gescheiden zijn, ik elektrisch gitaar speelde en geen kunstliefhebber was. Tuig was ik dus, kon niks van deugen.
Doh.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
wtf een vriendin van me gaat morgen in het oranje naar stage.
Hij is hier sinds zaterdagavond. Dat is meestal, omdat het idd anders erg onhandig wordt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is toch wel vervelend als Mozy elk weekend bij jou is en niet meer bij zijn vrienden kan zijn? En dat jij elk weekend bij je thuis met hem zit opgescheept?
Vinger der anaal.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
WD ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Mijn vader lachte je uit. Om je foto.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:27 schreef reetveter het volgende:
Mijn schoonouders van al mijn vriendinnen mochten mij altijd omdat ik een master ben met voetbal.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vinger der anaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat? Waarom geen paard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |