Nee, je probeert lamon. uit de kast te krijgen zodat er weer een rel komt. En dat lijkt me nou niet echt nodigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon niet op mijn post. Ik heb het hier duidelijk gewoon tegen en over Lamon.
Klinkt fijnquote:
Ze hebben alleen Bendtner.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Doe nou niet, zo roep je het noodlot over ons af
Korenmarkt en Jansplaats dacht ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gezien, maar dat was dit weekend misschien hangen er nu wel meer.
Je had meerdere vriendjes?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
Vrouwenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar heeft ze eigenlijk geen echte reden voor.
Maar hoe weet je het dan? Heeft ze het ooit echt gezegd?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat mozy haar kent via fokquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moeders van andere vrienden en vriendinnen vinden mij altijd wel heel aardig, maar ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
Ik heb het vroeger wel gekeken hoor, maar na 1 van de beste wedstrijden ooit (Nederland-Tjechie) waarbij Nederland verloor, en Dick Advocaat allerlei doodverwensingen kreeg, ontdekte ik dat de ergenis groter was dan het plezier van een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
Waarom trouwens haten op Lamon., als die geen voetbal wil kijken hoeft dat toch niet? Dat heb ik liever dan dat er 1 bij zit die geforceerd zit te kijken en die je dan alles moet uitleggen.
quote:
Omdat ik er niet meer mag komen?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat mozy haar kent via fok.
Maar hoe weet je dat ze je niet mag dan?
quote:
Wat?quote:
Ze verbied je om daar te komen? Dat is best wel raarquote:
Nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat?maar er moet toch iets aan vooraf zijn gegaan waardoor dat niet meer mag?
Whihi nee natuurlijk niet. Maar ik heb in mijn 20jarig bestaan wel meerdere vriendjes gehad. Vandaarrrrr.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slimme aanpak, moet ik ook eens gaan doen!
Kutgeluid.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich lijkt het me trouwens best leuk om die wedstrijden in de Arena te zien.
Nee nu ik er niet meer kom niet meer. Maar het werkte natuurlijk ook niet echt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dudeen probeert ze ook te stoken of gaat het niet zo ver?
Nah, beter met vrienden in de kroeg.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich lijkt het me trouwens best leuk om die wedstrijden in de Arena te zien.
Mijn moeder mag Chai ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef wolvendagen het volgende:
Wat heb ik gemist, mag de moeder van Mozy Chai niet?
Ja belachelijk natuurlijk. Maar ik heb er nu niet echt problemen meer mee, ik hoef geen contact meer met d'r.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Smart_ass het volgende:
Lol wtf dat is echt raar. Kinderachtig ook. Maar wat vindt Mozy daarvan dan?
Mm. Blijft weird.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja belachelijk natuurlijk. Maar ik heb er nu niet echt problemen meer mee, ik hoef geen contact meer met d'r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |