Nee, je probeert lamon. uit de kast te krijgen zodat er weer een rel komt. En dat lijkt me nou niet echt nodigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Reageer dan ook gewoon niet op mijn post. Ik heb het hier duidelijk gewoon tegen en over Lamon.
Klinkt fijnquote:
Ze hebben alleen Bendtner.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Doe nou niet, zo roep je het noodlot over ons af
Korenmarkt en Jansplaats dacht ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gezien, maar dat was dit weekend misschien hangen er nu wel meer.
Je had meerdere vriendjes?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
Vrouwenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar heeft ze eigenlijk geen echte reden voor.
Maar hoe weet je het dan? Heeft ze het ooit echt gezegd?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat mozy haar kent via fokquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moeders van andere vrienden en vriendinnen vinden mij altijd wel heel aardig, maar ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me vrij vervelend trouwens.Gelukkig mochten mijn schoonmoeders mij wel altijd.
Ik heb het vroeger wel gekeken hoor, maar na 1 van de beste wedstrijden ooit (Nederland-Tjechie) waarbij Nederland verloor, en Dick Advocaat allerlei doodverwensingen kreeg, ontdekte ik dat de ergenis groter was dan het plezier van een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
Waarom trouwens haten op Lamon., als die geen voetbal wil kijken hoeft dat toch niet? Dat heb ik liever dan dat er 1 bij zit die geforceerd zit te kijken en die je dan alles moet uitleggen.
quote:
Omdat ik er niet meer mag komen?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat mozy haar kent via fok.
Maar hoe weet je dat ze je niet mag dan?
quote:
Wat?quote:
Ze verbied je om daar te komen? Dat is best wel raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |