Al dat gejank om die toetersquote:
quote:
I see what you did there.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het Christendom sowieso uit een en al vooroordelen.![]()
En die date van eergisteren dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
EN NG HAD VANDAAG EEN SMA GEREGELD, HEUS WAAR.
PM mij even foto's wil je.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
EN NG HAD VANDAAG EEN SMA GEREGELD, HEUS WAAR.
Ik heb sowieso helemaal niets met religie. Wat mij betreft mag het vandaag nog afgeschaft worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Christendom is ook nogal breed hè, maar een deel familie is ook christelijk en die zijn niet zo.Die veroordelen mensen juist niet zo maar en hebben ook respect voor mensen die anders denken.
Nee, vertel.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar haal ik het gore lef toch ook vandaan
Oh ik kan daar altijd zo boos om worden he. Laatst ook een tante van m'n vriend die over haar zoon zat te praten van jaaa en nou gaan ze samenwonen en niet eens trouwen, dat vind ik echt belachelijk. Dat is sowieso al fucking dom om zo te denken natuurlijk maar ook nog eens mega onbeschoft waar ik en m'n vriend bij zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die mensen ga ik altijd graag mee in discussie. Gewoon ook eeventjes de oogkleppen opzetten.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb sowieso helemaal niets met religie. Wat mij betreft mag het vandaag nog afgeschaft worden.
Bullshit, wen je vanzelf wel aan.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die kutdingen zijn vervelend meng.
Waar lurkt hij? Tevens is hij jonger dus ik sta boven hem.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Jaaaa pv yosander lurkt bij jou omdat je z'n UI hebt gejat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |