Je naam.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga zo ook mijn nagels weer oranje lakken.Is er in ieder geval íets oranje.
HAHAHA, moet je zien hoe die kijktquote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
Oh dude mijn ouders draven door.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA, moet je zien hoe die kijkt. Net een kleine treurwilg
!
Ja arm beest.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA, moet je zien hoe die kijkt. Net een kleine treurwilg
!
Als je ouders niet Duits zijn, dan zijn ze gewoon gek.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee zo nou ook weer niet. Maar ik bedoel; hoe kun je jezelf nou als goede christen zien en tegelijkertijd zo snel iemand veroordelen op basis van niks?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nohhh, Gristenen! Maar waren ze echt van de kerk? Als in zwarte kousen?!
What the fuckquote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn niet voor niets voor Duitslandquote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je ouders niet Duits zijn, dan zijn ze gewoon gek.
Ja daar heb je wel gelijk in. Of doelde je op mijn oranje username? Mijn echte naam is opzich ook wel vrij.. oranje. In zekere zin.quote:
Volgens mij bestaat het Christendom sowieso uit een en al vooroordelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee zo nou ook weer niet. Maar ik bedoel; hoe kun je jezelf nou als goede christen zien en tegelijkertijd zo snel iemand veroordelen op basis van niks?
Achja, die mensen neem ik niet serieus.
PLOIN.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Of doelde je op mijn oranje username? Mijn echte naam is opzich ook wel vrij.. oranje. In zekere zin.
Ik doel op datgene waar jij wilt dat ik op doel.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Of doelde je op mijn oranje username? Mijn echte naam is opzich ook wel vrij.. oranje. In zekere zin.
Die mensen ga ik altijd graag mee in discussiequote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee zo nou ook weer niet. Maar ik bedoel; hoe kun je jezelf nou als goede christen zien en tegelijkertijd zo snel iemand veroordelen op basis van niks?
Achja, die mensen neem ik niet serieus.
Welneequote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou een overkill zijn op deze leeftijd.
Hosselverhalen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
EN NG HAD VANDAAG EEN SMA GEREGELD, HEUS WAAR.
Sexy.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doel op datgene waar jij wilt dat ik op doel.
Ik heb nog homeboys die voor mij even belangrijk zijn als mijn vriendin. Dan nog familie en hobby's.quote:
Christendom is ook nogal breed hè, maar een deel familie is ook christelijk en die zijn niet zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het Christendom sowieso uit een en al vooroordelen.Maar ach, ik houd me daar niet mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |