Ik heb 3-1 voorspeld maar ik denk/hoop eigenlijk op een grotere score.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Wat denken jullie dat Nederland - Denemarken wordt dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Met je bakkes dicht terwijl je frituur haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]Ik zou het niet pikken. Trap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Same.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb 3-1 voorspeld maar ik denk/hoop eigenlijk op een grotere score.
Ik ben agressief omdat wedstrijden niet gaan zoals ze horen te gaan zoals ik had voorspeld.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
KIJK TV JIJ!
Wat doe je 2 dingen tegelijk.
quote:De 'match predictor' maakt een berekening naar aanleiding van de volgende gegevens:
- Onderlinge ontmoetingen tussen beide landen.
- Individuele prestaties en teamprestaties van de afgelopen tien jaar.
kijk hem pratenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben agressief omdat wedstrijden niet gaan zoals ze horen te gaan zoals ik had voorspeld.
Dus tv op de achtergrond.
En nu?quote:
Onzin, kijk na de vorige onmoetingen van nederland tegen duitsland, en nederland tegen italiequote:
Zie m'n laatste post. Zo'n supertool is het niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef reetveter het volgende:
Bragi, die site is trouwens stierenballen. Ze hebben gewoon het van de fifa-ranglijst overgenomen.
Nee, dat is niet spannend.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet het spannend worden. Zal ik weer over anale seks beginnen?
No.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad. We weten nu toch al voor welke opening je gaat kiezen. Wat is daar nou spannend aan.quote:
gastquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |