Tu casa, tu cama. Dos semanas, el sábado veintiséis de junio. Las diez en punto.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, si, de donde y en quelle dato.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik dacht dat Duitsland speelde :S :S eerst scoort een Pool, daarna nog een Pool, dan zie ik opeens een Braziliaan scoren en nu wordt er een Turk uitgehaald voor een Spanjaard :S :S![]()
Ik wou zeggen. Dat kan echt niet he.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef L0t.. het volgende:
Voor de wedstrijd had ik nog sympathie voor Duitsland, maar nu ze eenmaal spelen is het helemaal weg, het voelde al zo onnatuurlijk
Ik gun ze gewoon de blijdschap niet. Maar dat gun ik überhaupt geen ander landquote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Dat kan echt niet he.
Puhlease, je kijkt voetbal zoals mijn vriendin dat doet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
Ik zag 1 lekkertje lopen, bij Australie. Maar ik heb 'm nog niet kunnen spotten.
Hoe moet ik dan kijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Puhlease, je kijkt voetbal zoals mijn vriendin dat doet.
4-1.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
Wat denken jullie dat Nederland - Denemarken wordt dan?
KIJK TV JIJ!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Lakitu het volgende:
Doe dan maar 6-0 ofzo, beter dat niemand in mn poules gelijk krijgt
Geloof het wel:quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
JONGE, CHECK DIE WEERSPIEGELING DAN! HET IS EEN FOTOSHOP! IK KAN HET WETEN, WANT IK HEB AL AARDIG WAT FOTOSHOPS GEZIEN IN MIJN LEVEN!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |