Wist helaas geen titel. Heb hem maar lekker clean gehoudenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:56 schreef Antony1989 het volgende:
http://global.telmap.com/tugpcbeta/
Is een beta van Telmap 5. Kun je je opgeven en krijg je een serial zodat je er gratis gebruik van kunt maken. Werkt zeer goed, en vind ook veel POI's in de buurt, al ben je in een dorp of waar dan ook. File-info weet ik niet, nog niet geprobeerd.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:10 schreef znarch het volgende:
Stelletje vlegels, je hoeft niet meer te tvpenoh wacht
Ik snap deze opmerking nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:10 schreef znarch het volgende:
Stelletje vlegels, je hoeft niet meer te tvpenoh wacht
ja ja ja ja..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Er is zoiets als een "Volg topic" knop?
pic?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:52 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Godverdomme, een zwart vlekje midden in mijn scherm, maar even een reparatieforumulier aanvragen via Hi. Weet iemand als dit onder de garantie valt, mijn moeder beweert namelijk van niet.
Hangt dat niet af welke thema je wilt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef obl het volgende:
Wat zijn de beste sites met gratis thema's voor de BB 9700 ??
Kijk eens op het forum van Crackberry.com: http://forums.crackberry.com/f16/quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef obl het volgende:
Wat zijn de beste sites met gratis thema's voor de BB 9700 ??
Zou ik ook wel willen weten. Die app op de Iphone zou ook wel mooi zijn voor de BBquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef turnazz het volgende:
wat is de beste manier om realtime het wk te volgen op je BB?
Welke OS versie heb je?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef sander1885 het volgende:
maar ik kom er tot op de dag van vandaag niet uit hoe ik nu mensen toe kan voegen via een streepjescode .
Ik heb net hier alle 6 topic,s door gelezen maar nu vind ik me zelf nog veel stommer ,ei
Hebben jullie hier enige verklaring hoe ik dit alles niet voor elkaar krijg ???
Gr Sander
Ik gebruik Navita Sportsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef turnazz het volgende:
wat is de beste manier om realtime het wk te volgen op je BB?
Dat van je streepjescode is alleen beschikbaar in de laatste versie van Blackberry Messenger, even updatequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef sander1885 het volgende:
Ja ja mensen weer terug hier op t forum na veelste lang weggeweest te zijn maar ik heb een vraag waar ik zelf niet uit kom :
Ik heb sinds februari een bold 9700 op t kpn netwerk maar ik kom er tot op de dag van vandaag niet uit hoe ik nu mensen toe kan voegen via een streepjescode .
Ik heb net hier alle 6 topic,s door gelezen maar nu vind ik me zelf nog veel stommer , ik heb het van t weekeind gezien bij een vriendin van me alleen ik had me bb niet bij me ,alles opgeschreven
maar als ik dus naar me bbm gaan kan ik dus niemand uitnodigen via steepjescode heb ook al geprobeert een groep te maken maar k krijg t niet voor elkaar .Ook mijn streepjescode zichtbaar maken kan ik niet .
Net als bluethooth ik krijg t niet voor elkaar om met iemand een foto te versturen die ook een bb 9700 heb en andersom ook niet(heb net een filmpie gekeken op yt hoe het moet dus morgen maar ff proberen) en ook op die bb krijg ik het niet voorelkaar met die streepjescodeaktie,s terwijl mijn bb van februari is en deze van mei
Hebben jullie hier enige verklaring hoe ik dit alles niet voor elkaar krijg ???
Gr Sander
http://crackberry.com/fol(...)apps-your-blackberryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten. Die app op de Iphone zou ook wel mooi zijn voor de BB
Nope zeer waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Mijn Iphone is weg voor reparatie vanaf morgen.
Kan ik mijn Abo sim in mijn Blackberry doen? Ik begrijp dat push niet werkt, maar kan ik wel handmatig mijn mail ophalen?
ik was er ook over aan het twijfelen, door die unieke IMEI code etc per toestel. Ach ja, het is nu ook weer geen ramp, maar het zou wel handig geweest zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef nelisb het volgende:
Nee dat lijkt me onmogelijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
Zonder BIS wat moet je dan met een Blackberry?
BB verkopen, of alleen als agenda gebruiken en bellen/smsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
Zonder BIS wat moet je dan met een Blackberry?
http://global.telmap.com/tugpcbeta/ kun je hem gratis uitproberen als je je aanmeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Plakstrip het volgende:
Mijn PDA heeft het onlangs begeven en nu wil ik mijn Blackberry (9700) gaan gebruiken om te navigeren. Kennen jullie nog overzichtelijke, makkelijke navigatie programma's?
Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef nelisb het volgende:
Ja je hebt Instant email BB nodig van T-mobile.
Zonder dat kan je geen email ontvangen op je telefoon, wifi werkt ook niet. Je hebt dus gewoon geen keuze.
Ff klantenservice bellen of het kan met je SO.
Klopt bij die providers kan het niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.
Edit: Overigens betekent zo'n instant email abo dus ook, dat bij Telfort, Tringg of Ben, je ook geen email kan ontvangen en zo?
Ik heb Vodafone, wel nog een oud abbonement. Maar dat is echt onbeperkt, en heb hier vaak snelheden rond de 3mb. Handig als je hem wilt gebruiken om te tetheren op de pc.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef iSuuz het volgende:
In verband met mijn diploma krijg ik een Blackberry cadeau. Ben alleen nog aan het twijfelen over welke provider ik het best kan nemen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met vergelijken. Heb zelf namelijk alleen ervaring met Hi.
Wil graag een Bold 9700 white, met ongeveer 200 belminuten, onbeperkt smsen en onbeperk internet. Dus.. Hi/KPN/Vodafone/T-Mobile? Wat denken jullie? Alvast bedankt!
Volgens mij geldt er wel een FUP. Meestal 10 x de gemiddelde gebruiker!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:13 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik heb Vodafone, wel nog een oud abbonement. Maar dat is echt onbeperkt, en heb hier vaak snelheden rond de 3mb. Handig als je hem wilt gebruiken om te tetheren op de pc.
Dat wel, maar ik denk dat dat nu best hoog ligt. En dat ze alleen gaan klagen bij gebruikers die echt meer dan 5-6GB downloaden per maand ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Volgens mij geldt er wel een FUP. Meestal 10 x de gemiddelde gebruiker!?
Kijk eens in je app world of in je application center? Misschien dat het daar ergens vandaan komt?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb een irritant icoontje bovenin m'n scherm staan. Het is een wit rondje met een pijl schuin naar linksonder wijzend en een rood sterretje in de rechter bovenhoek. Er staat ook een 1tje bij. Heb geen ongelezen berichten ofzo volgens mij.
Iemand een idee..?
http://crackberry.com/bla(...)tem-nuked-blackberryquote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Photogenic het volgende:
Al een flinke tijd kunnen genieten van mijn 9000!
Vorige week maandag toestel opgestuurd ter reparatie: Vergrendelknopje deed het niet meer..
Woensdag kosteloos een nieuw toestel mogen ontvangen!
Nu weer moeten opsturen: Toestel doet het totaal niet meer (Reageert niet meer op pc/lader)
*zucht*
Of jij bent gewoon ongeduldigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Leonos het volgende:
Wanneer komt die nieuwe OS nou ?
En Spotify voor de BB ?
Ze liggen wel een beetje achter met alles
Probeer Grooveshark eens. Kent zeer maar dan ook zeer veel liedjes. Kost alleen 3 euro per maandquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Leonos het volgende:
Wanneer komt die nieuwe OS nou ?
En Spotify voor de BB ?
Ze liggen wel een beetje achter met alles
Appworld updatequote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb een irritant icoontje bovenin m'n scherm staan. Het is een wit rondje met een pijl schuin naar linksonder wijzend en een rood sterretje in de rechter bovenhoek. Er staat ook een 1tje bij. Heb geen ongelezen berichten ofzo volgens mij.
Iemand een idee..?
Heldquote:
In het geval van diefstal bedoel je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef Green1 het volgende:
Wat voor programma gebruiken jullie om je telefoon te kunnen tracken met GPS? Dus voor als je hem kwijt bent?
Ook qua specificaties? of gewoon qua kenmerken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:32 schreef Rush20 het volgende:
Weet iemand al wanneer de BB bold 9800 uitkomt in NL?
Storm en Bold in 1 toestel
Barack Obama gebruikt ook een blackberryquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Al die spelers van het Nederlands elftal gebruiken blackberries
Vertel eens wat nieuws..quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Al die spelers van het Nederlands elftal gebruiken blackberries
Roaming uitzetten is gewoon voldoende. Het heeft geen enkele zin om dan óók nog eens handmatig de gegevensservices uit te zetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:47 schreef Green1 het volgende:
Startscherm -> verbindingsopties -> opties mobiel netwerk -> gegevensservices -> Tijdens Roamen -> uit / vragen
Ikzelf zet ook 'gegevensservices' gewoon handmatig uit, zodra ik in het buitenland ben. Gewoon voor de zekerheid. Maar alleen Roaming uitzetten moet ook voldoende zijn.
Hmm, zal wel mijn paranoia zijn. Ik heb een keer met mijn ouwe telefoon een hoge rekening had, terwijl ik het gewoon uit had gezet. Vandaar dat ik nu bij wijze van spreken nog de simkaart eruit zou halenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Roaming uitzetten is gewoon voldoende. Het heeft geen enkele zin om dan óók nog eens handmatig de gegevensservices uit te zetten.
In je menu is de bovenstaande balk, wat erop het begin scherm staat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:58 schreef Green1 het volgende:
Nog effe een ander vraagje. Ik heb nu 2 emailadressen toegevoegd, die staan nu ook op het eerste scherm. Met die 6 icoontjes onderaan.
Maar er staat ook één 'gewoon' envelopje bij. Met alle berichten (geloof ik). Is er een manier om dit weg te halen? Want nu staat mijn webbrowser niet meer in het lijstje, maar die 3 envelopjes wel. Ik wil gewoon alleen mijn 2 emailadressen er tussen hebben staan.
Dat was geen blackberryquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:56 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hmm, zal wel mijn paranoia zijn. Ik heb een keer met mijn ouwe telefoon een hoge rekening had, terwijl ik het gewoon uit had gezet. Vandaar dat ik nu bij wijze van spreken nog de simkaart eruit zou halen
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat was geen blackberry![]()
Ik zit nogal vaak in het buitenland, dus neem het gerust van mij aan: roaming uitzetten is voldoende.
Heldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
In je menu is de bovenstaande balk, wat erop het begin scherm staat.
Kan je gewoon veranderen
Met een beetje geluk is er ergens een open wifi verbinding?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:44 schreef turnazz het volgende:
ik ga over een paar weken naar Turkije, nou zag ik in de lijst van landen waar je een SMS krijgt als je 50 of 60 euro aan data hebt verbruikt geen Turkije staan.. Aan de andere kant wil ik toch af en toe zo een 1 keer per dag mijn dataroaming aanzetten om mail op te halen en een paar mailtjes te versturen, hoeveel euro gaat dit mij kosten als ik 2 weken op vakantie ben. Kan ik uberhaupt internetten in het buitenland via het GRPS netwerk aangezien ik slechts Blackberry Nationaal abbo van Vodafone heb?
dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 09:33 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is er ergens een open wifi verbinding?
Gaat prima.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:44 schreef turnazz het volgende:
ik ga over een paar weken naar Turkije, nou zag ik in de lijst van landen waar je een SMS krijgt als je 50 of 60 euro aan data hebt verbruikt geen Turkije staan.. Aan de andere kant wil ik toch af en toe zo een 1 keer per dag mijn dataroaming aanzetten om mail op te halen en een paar mailtjes te versturen, hoeveel euro gaat dit mij kosten als ik 2 weken op vakantie ben. Kan ik uberhaupt internetten in het buitenland via het GRPS netwerk aangezien ik slechts Blackberry Nationaal abbo van Vodafone heb?
stel je laat dataroaming aan staan 2 weken lang, dat kost toch ook data omdat pushmail op je Blackberry handheld voortdurend 24 uur per dag in contact staat met je emailprovider .. of zie ik het pushmailprincipe verkeerd, en kost dat allemaal geen data, maar alleen als je echt een mail binnenkrijgt of verstuurt.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gaat prima.
Kosten zijn natuurlijk lastig in te schatten omdat ik geen idee heb hoeveel en hoe groot je mailtjes zijn, maar over het algemeen zijn de kosten redelijk te overzien.
Het enige wat ik kan bedenken is 'Agenda bekijken'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef turnazz het volgende:
is het mogelijk om in een opslag al je afspraken op een rij te zien.. ik heb dus nu verschillende afspraken gezet, maar dat zie je dus per dag, en je moet ook scrollen naar beneden als je een late afspraak hebt, maar is er ook een mogelijkheid dat je al je afspraken chronologisch op een rij kunt zien, in het liefst 1 scherm.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is 'Agenda bekijken'.
Dus als je op maandweergave staat, dat je dan op je menu toets drukt, en dan agenda bekijken kiest.
quote:BlackBerry diensten voor prepaid gebruikers
door onze redactie
AMSTERDAM - Bezitters van een BlackBerry hoeven niet meer over een abonnement te beschikken om gebruik te kunnen maken van BlackBerry diensten als e-mail, sociale netwerken en pingen. Vodafone introduceert vanaf 1 juli prepaid-diensten voor de smartphone die zeer populair is onder jongeren.
Met de Prepaid Blox voor BlackBerry van Vodafone krijgen prepaid-klanten mobiele toegang BlackBerry Messenger (pingen), e-mail, sociale netwerken en het internet. De dienst wordt in combinatie met de BlackBerry Curve 8520 aangeboden voor ¤199,99 (incl. ¤10 tegoed en tot eind 2010 zijn de BlackBerry diensten gratis). Voor klanten die al een BlackBerry toestel hebben, is er een Prepaid Sim Only voor ¤19,99 (incl. ¤ 10 tegoed en gratis BlackBerry diensten tot eind 2010). Vanaf 2011 kost de Prepaid Blox voor BlackBerry ¤12,50 per maand.
¤12,50 per maand "prepaid blox"quote:
Tuurlijk wel, elke maand opzegbaar. Zoals elke blox.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
¤12,50 per maand "prepaid blox"
Daar is niks prepaids aan. Behalve de naam die ze eraan gegeven hebben.
ditquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:50 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elke maand opzegbaar. Zoals elke blox.
Dus als jij een maand geen BB abo wil zeg je hem op..
Vodafone bied wel degelijk sim only kaartjes aan, en hierbij heb je ook de optie om voor de blackberry services te kiezen, bovenop de bel, sms, en web diensten waar je al voor betaald.quote:Dit is er nog niet voor blackberry
Ik zou gaan voor KPNquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef iSuuz het volgende:
In verband met mijn diploma krijg ik een Blackberry cadeau. Ben alleen nog aan het twijfelen over welke provider ik het best kan nemen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met vergelijken. Heb zelf namelijk alleen ervaring met Hi.
Wil graag een Bold 9700 white, met ongeveer 200 belminuten, onbeperkt smsen en onbeperk internet. Dus.. Hi/KPN/Vodafone/T-Mobile? Wat denken jullie? Alvast bedankt!
Dat is een contract, ergo een verplichting voor een of twee jaar. Prepaid kan je ieder gewenst moment aanpassen en heb je geen verplichting om te betalen, ergo het was er nog niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:14 schreef ScarFace- het volgende:
Prepaid betektent je koopt tegoed en dit is onbeperkt* houdbaar.
In de praktijk: Je koopt 20 euro internet tegoed en je internet er slechts heel af en toe mee en zodoende kun je 6 maanden teren op die 20 euro.
[..]
Vodafone bied wel degelijk sim only kaartjes aan, en hierbij heb je ook de optie om voor de blackberry services te kiezen, bovenop de bel, sms, en web diensten waar je al voor betaald.
Dit kost op het moment 13,95 per maand inclusief 80 bel(en of sms) minuten geloof ik. Het eerste jaar althans het 2e jaar betaal je, ik meen het dubbele.
Dan voor Vodafonequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor KPNis wel de duurste van allemaal geloof ik al ontlopen ze elkaar niet veel.
een nieuwe KPN store wel. die zien er best mooi uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand of je bij de kpn store gewoon rustig een toestel in de hand kunt houden en bv even een aantal websites bezoeken, hebben ze "test modellen"?
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand of je bij de kpn store gewoon rustig een toestel in de hand kunt houden en bv even een aantal websites bezoeken, hebben ze "test modellen"?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef nelisb het volgende:
Paypal heb je niet nodig voor gratis apps.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef j95 het volgende:
[..]
Omdat ik op de blacberry site las dat je paypal moet hebben, maar je kan appworld dus ook zonder paypal donwloaden?
quote:Visit www.blackberry.com/appworld/download from your smartphone to download.
Maar er zitten niet zulke bijzonder apps bij hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef j95 het volgende:
Oke, bedankt voor de hulp. Denk dat het dan een blackberry gaat worden aangezien je er ook veel apps voor kan downloaden
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:20 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Maar er zitten niet zulke bijzonder apps bij hoor
Ja oke , soort van buienradar, google maps .quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Toch wel de handige dingetjes, nieuws enzo.
Dat doe ik gewoon met mijn browser.. ik hoef geen aparte programma's voor nieuws hoor. Dan zit zo je memory volquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Toch wel de handige dingetjes, nieuws enzo.
Op het forum van ipmartmart-forum.com kun je terechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:14 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met mijn browser.. ik hoef geen aparte programma's voor nieuws hoor. Dan zit zo je memory vol
Wel kut, bij mijn ouwe nokia waren alle programma's wel gecracked. Nu moet ik er echt voor betalen als ik iets wil.
Ik zit nog te twijfelen over batterybooster. Die zet je wifi bv. uit als je telefoon gelocked is.
En bevalt die al een beetje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb sinds gisteren een BBNu even fijn uitvogelen hoe alles werkt..
Hmm dat is raar.. geluid wel op het hardst staan? Of geeft die een foutmelding aan of?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:21 schreef Cyntiaa het volgende:
JaWat ik er tot nu toe mee uitgevogeld heb. Hij speelt alleen niet mijn muziek van mijn geheugenkaart af?
.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Begint wel af te spelen maar geeft even later aan dat het niet ondersteund wordt! Ook ben ik nu aan het rommelen met een ander thema, wat overigens ook niet blijkt te lukken
Zou niet uit kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, allemaal mp3 bestanden. Ga vanavond even alles op de bijgeleverde kaart zetten, wie weet helpt dat?
Voel me wel een n00bje nu.. haha
over een tijdjequote:
Waarom curve ipv Bold?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef j95 het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om dat nieuwe prepaid van vodafone te nemen, met een bb curve 8520.
Nee.quote:
Ahhquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Omdat vodafone er een curve bij geeft voor 200 euro.
quote:
Wil je optimaal gebruik maken van de push notification etc van een blackberry dan zou ik wel aanraden om het complete pakket te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:33 schreef j95 het volgende:
[..]
Plus tot 2011 gratis internet, er staat alleen voor verschillende blackberry diensten, maar je hebt dan toch gewoon normaal internet?
http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/blackberry/
quote:Vanaf 2011 is de prijs voor de Prepaid Blox voor BlackBerry ¤ 12,50 per maand. Het complete pakket voorziet toegang tot BlackBerry Messenger, e-mail, sociale netwerken en het internet. De BlackBerry Curve 8520 smartphone beschikt ook over uitgebreide multimediatoepassingen en geeft toegang tot muziek, games en andere mobiele entertainmentapplicaties. Het toestel beschikt ook over Wifi® en geeft gebruikers op die manier de mogelijkheid om snel op het Web te surfen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wil je optimaal gebruik maken van de push notification etc van een blackberry dan zou ik wel aanraden om het complete pakket te gebruiken.
[..]
Misschien een nieuwe email?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik mijn Blackberry opnieuw aanzet blijft mijn led een tijdje rood knipperen als of ik een nieuw bericht heb.
Maar ik heb helemaal geen nieuwe berichten
Weet iemand wat dit voor een kut grapje is?
Nee niks.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe email?
Of ping?
Leuk toestel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:55 schreef j95 het volgende:
Ik ben er uit, haal een bb curve 8520 voor 200 euro prepaid bij vodafone. Tot 2011 gratis internet
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Leuk toestel hoor.
Gebruik ik zelf ook.
Houdt er wel even rekening me dat het geen 3G is en het toestel geen GPS module heeft.
Gelukkig was dat mijn probleem niet , en ik weet hoe dat moetquote:Op zondag 4 juli 2010 14:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Toevallig had ik dit van de week ook, na een half uur bellen met klantenservice en technische dienst kreeg ik een helder licht aan de telefoon die mij vertelde dat ik mn 3G instelling om moest zetten naar 2G. Toen was bijmij het probleem opgelost. Mocht je niet weten hoe dat moet zoek ik het even op voor je, weet je het wel dan hoop ik dat dit ook jouw probleem oplost
Wat was er defect?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Weet iemand hoelang een reparatie duurt bij Hi ?
Mits ze niet moeilijk doen over garantie. dat die eventueel gevallen zou zijnquote:Op zondag 4 juli 2010 14:27 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Mijn scherm, zat een zwarte vlek precies in het midden van het beeldscherm
Pas die van m'n broer weggebracht, zaten uit het niks rare vlekken op het scherm. Ze zeiden in de winkel dat het ongeveer 5 weken duurtquote:Op zondag 4 juli 2010 14:07 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Weet iemand hoelang een reparatie duurt bij Hi ?
Zelfde probleem, las op crackberry dat wel meer mensen er last van hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:24 schreef nelisb het volgende:
Ik gebruik opera als browser, omdat de standaard browser zuigt en langzaam is.
Alleen opera loopt regelmatig vast, moet de accu eruit trekken en dan doet ie het weer.
Heb de laatste versie erop staan.
Heb een bold9700
Ik ook, het scrollen en zoomen gaat verre van fijn. De standaard browser is zeer snel, heb dan ook veel poespas uitstaan standaard. En het download limiet is jammer.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind Opera echt een baggerbrowser op die BB.
Een vriendin van me, heeft d'r bb teruggebracht, omdat d'r scrolballetje kapot was, eerst zeiden ze dat het 2 weken zou duren, toen max 3 weken, toen max 4, toen zei die dat ze een hele nieuwe telefoon kreeg, en nu zegt die dat ze nog wel word gebeld....quote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Pas die van m'n broer weggebracht, zaten uit het niks rare vlekken op het scherm. Ze zeiden in de winkel dat het ongeveer 5 weken duurt
Je kunt ergens in je instellingen aangeven dat je wifi als eerst wil gebruiken, als dit aanwezig is. Normaal staat dit standaard ook aan tenzij je nog geen verbinding met je router hebt.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef nelisb het volgende:
Sites geeft de standaard browser niet goed weer bij mij.
Als er bv op een site 3 afbeeldingen naast elkaar staan, doet de standaard browser ze altijd onder elkaar.
Scroll me gek.
Maar grootste ergernis. Heb altijd wifi hier thuis en gprs bereik, 3g werkt niet.
De standaard browser geeft altijd via gprs en niet via wifi.
En precies wat ik wil hebben staat er niet opquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Op het forum van ipmartmart-forum.com kun je terecht
Ik heb meerdere vrienden met een BB bij verschillende providers en ik zelf heb Vodafone, geen problemen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt het dat je met vodafone niet kan pingen? Heb vorige week mijn abonnement veranderd van vodafone naar Hi. Komende maand moet ik mijn simkaart wisselen... Mijn vriend heeft dezelfde BB en kan wel pingen, code staat in zijn telefoon, en de applicaties zijn ook anders..
Nee, niet altijd gehad. Dan wacht ik gewoon totdat mijn Hi kaartje werktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef fathank het volgende:
Je hebt wel altijd een blackberry abo gehad bij vodafone? Zo nee, zonder BIS kun je inderdaad niet pingen en zul je moeten wachten totdat je Blackberry abo bij Hi ingaat.
Daar ondervind ik ook problemen mee! Speelt bij mij geen mp3 bestanden meer af....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef j95 het volgende:
Ik zag ergens staan dat BB niet met mp3 bestanden om kan gaab, maar converteert hij dat automatisch met de destkop manager?
Geen idee, gooi ze gewoon in een mapje op mijn BB .quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef j95 het volgende:
[..]
Dus hij convert het automatisch? (ik heb nog geen BB, dus het was een vraagje)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geen idee, gooi ze gewoon in een mapje op mijn BB .
En doet het gewoon
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waar kon je ook al alweer het deuntje veranderen wat je hoort als je een alarm plaatst in je agenda. Dus "Nieuw alarm". Die gebruik ik als wekker namelijk.
Op je begin pagina, bij het speakertje, en dan helemaal onderaan. Profielen bewerken. (Lijkt mij)quote:
Je kan de blackberry toevoeging toch bij je huidige abo nemen? Althans bij de meeste is het mogelijk, waar loopt je contract nu en tot wanneer? Ik zeg iig doen, maar dan wel met BISquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:33 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Het is vast al vaker ter sprake gekomen, maar heb het in dit topic niet gezien en om nou 6 topics te gaan doorspitten...
Ik wil een Blackberry aanschaffen, maar ik heb nog een lopend abonnement. Het is me nu niet helemaal duidelijk of je per se een Blackberry abonnement moet hebben, of dat het wel met een gewoon abonnement kan? Ik las op Wikipedia dat je dan alternatieve software kunt installeren, maar weet iemand of dit erg moeilijk is en of het goed werkt?
Of moet ik er dan gewoon maar niet aan beginnen?
Je moet voor zover ik weet wel een speciaal Blackberry abonnement hebben, een BIS of BES (voor zakelijke gebruikers) hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:33 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Het is vast al vaker ter sprake gekomen, maar heb het in dit topic niet gezien en om nou 6 topics te gaan doorspitten...
Ik wil een Blackberry aanschaffen, maar ik heb nog een lopend abonnement. Het is me nu niet helemaal duidelijk of je per se een Blackberry abonnement moet hebben, of dat het wel met een gewoon abonnement kan? Ik las op Wikipedia dat je dan alternatieve software kunt installeren, maar weet iemand of dit erg moeilijk is en of het goed werkt?
Of moet ik er dan gewoon maar niet aan beginnen?
Als het goed is moet je dat gewoon om kunnen zetten (je gaat meer betalen). Toestel los kopen en klaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik heb nu een abo bij Hi, met eindeloos online, die loopt tot volgend jaar mei. Ik weet alleen niet of ik dat om kan zetten en hoeveel dat extra kost, maar dat zou ik dan even moeten informeren!
Ok, dan ga ik daar even achter aan, thanks!quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:02 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Als het goed is moet je dat gewoon om kunnen zetten (je gaat meer betalen). Toestel los kopen en klaar.
Je betaalt ongeveer 5-10 euro meer voor BIS dan voor "gewoon" internet
Is gewoon mogelijk jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef crossover het volgende:
Vraagje, is het mogelijk om te tetheren met een BB? En is de software daarvan gratis (net als bij Nokia)?
Yep, in de nieuwste versie van de desktop manager software zit die optie in.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef crossover het volgende:
Vraagje, is het mogelijk om te tetheren met een BB? En is de software daarvan gratis (net als bij Nokia)?
Geen idee, volgens mij gewoon de desktop manager. Maar op een mac heb je die niet nodig. In de mac versie zit die functie ook niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Met welke software dan. Dat tether.com programmatje kost bijna 50 e of zo.
Via de desktop manager, maar ik heb gewoon een nieuw inbelnetwerk aangemaakt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Met welke software dan. Dat tether.com programmatje kost bijna 50 e of zo.
Bold 9700.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef kwiwi het volgende:
Hallo Blackberry gebruikers![]()
Ik ben van plan er ook eentje te kopen, welke raden jullie aan? Zijn er bijvoorbeeld types bij die bepaalde gebreken blijken te hebben, of werkt de ene fijner dan de andere?
Bedankt voor de tips alvast
In de openings post is dit uitgelegd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef kwiwi het volgende:
Hallo Blackberry gebruikers![]()
Ik ben van plan er ook eentje te kopen, welke raden jullie aan? Zijn er bijvoorbeeld types bij die bepaalde gebreken blijken te hebben, of werkt de ene fijner dan de andere?
Bedankt voor de tips alvast
Behalve het verschil tussen de Bold en de Curve serie zie ik daar niet iets staan waar ik naar zoek. Ik was dus vooral op zoek naar wat gebruikerservaringen van de mensen hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
In de openings post is dit uitgelegd.
Met als toevoeging dat de Storm serie een touchscreen heeft.
9700 werkt gewoon best fijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve het verschil tussen de Bold en de Curve serie zie ik daar niet iets staan waar ik naar zoek. Ik was dus vooral op zoek naar wat gebruikerservaringen van de mensen hier
Ik wil het niet zienquote:
Ik vind die slider bijzonder mooi. Maar altijd een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dus blackberry komt met een klap telefoon/slider/ en een gepimpte Curve
Probeer je Hotmail in te stellen via je BIS?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef giovannid het volgende:
Hallo,
Ik heb twee vragen waarop jullie misschien antwoorden op hebben,
mijn xperia contract is omgeruild met een nieuw met de BB 9700, ik heb gister ook bis afgesloten alles werkt goed alleen ik m'n hotmail wil instellen op me BB lukt dat niet.
Ik krijg elke keer het bericht: please use your blackberry device to access this site. Desktop browser not supported
En ik heb een t-mobile abbo is het mogelijk om een andere browser te gebruiken op m'n BB of alleen de WebNwalk browser ?
Die slider ziet er inderdaad best netjes uit. Komt ook mede dankzij OS6 denkik.quote:
Hangt er ook een beetje van af hoe je er mee om gaat. Ik heb een Sony Ericsson slider gehad en een Nokia N86 slider en die deden het allebei prima. Maar het hangt ook af van de bouw van het toestel. Hopelijk zit dat bij deze Blackberry goed in elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die slider ziet er inderdaad best netjes uit. Komt ook mede dankzij OS6 denkik.
Maar alles wat beweegt heeft last van slijtage. ook een korreltje zand tussen die slider en hij is verneukt.
ja heb ik gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Probeer je Hotmail in te stellen via je BIS?
Kan nog even duren. Volgens Mobilecowboys moeten ze eerst nog officieel aangekondigd worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:15 schreef znarch het volgende:
Wanneer lijkt de slider btw uit te komen in NL ?
Ik had een Nokia N95. en 1 strand bezoekje was zo goed als fataal. het sliden was verneukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af hoe je er mee om gaat. Ik heb een Sony Ericsson slider gehad en een Nokia N86 slider en die deden het allebei prima. Maar het hangt ook af van de bouw van het toestel. Hopelijk zit dat bij deze Blackberry goed in elkaar.
Als je abbo vandaag pas in ingegaan, dan duurt het meestal een dag of 1-2 voordat de BIS is ingesteld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef Alphamusic het volgende:
Hey all!
Sinds vandaag heb ik een BB 9700 en ik ben helemaal verliefd, maar er is 1 probleem. Facebook App, Twitter App én Windows Live Messenger App allemaal gedownload, maar vervolgens doet hij het niet en zegt hij iets vaags met verkeerde instellingen of niet ondersteund of whatever. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Edit: Hij zegt bij Facebook bijvoorbeeld can't connect because a data service is not available. Please try again later. If this continues, contact your service provider for support.
Bij Windows Live Messenger zegt hij: Service is niet ingesteld voor dit toestel.
Bij Twitter zegt hij : Twitter-services zijn momenteel niet beschikbaar.
En bij Blackberry App World zegt hij: Blackberry App World is having trouble connecting to the BlackBerry App World Server. Verify your network connections and try again.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:10 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je abbo vandaag pas in ingegaan, dan duurt het meestal een dag of 1-2 voordat de BIS is ingesteld.
Heb je een BB met alleen een standaard internet abbo, en geen BIS ( Blackberry Internet Service, heet bij elke provider anders ) zou ik snel naar de winkel rennen omdat maar even af te sluiten, anders krijg je dat bijna niet aan de praat.
Oh, nette servicequote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:34 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Dus ik heb ze nu zo ver gekregen dat ik dat geld terugkrijg. En vanaf maandag of dinsdag horen die applicaties dus wel te werken, jeej
Je hebt nu een?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ff kijken of ik een 9800 los kan lullen van de baas...
Groovesharkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Leonos het volgende:
Hoe heette die app die op Spotify lijkt maar wel op de BB werkt ?
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan BlackBerry apparaatjes? No offence, maar ik heb ze er altijd al een beetje ouderwets gevonden...
Mail implementatie met BES als je hem zakelijk gebruikt. Verder snap ik ook niet goed waarom je een BB als particulier koopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan BlackBerry apparaatjes? No offence, maar ik heb ze er altijd al een beetje ouderwets gevonden...
Door de goede agenda en mail applicatie. Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mail implementatie met BES als je hem zakelijk gebruikt. Verder snap ik ook niet goed waarom je een BB als particulier koopt.
Dit dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Door de goede agenda en mail applicatie. Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.
Mjah die vind ik dus niets spannender dan in elke andere smartphone die ik ooit gehad heb. Alleen BES en buitenland gebruik is ideaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Door de goede agenda en mail applicatie.
Vind ik ook niet buitengewoon vergeleken met andere toestellen.quote:Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.
Ooit eens mail gehad op een Nokia?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah die vind ik dus niets spannender dan in elke andere smartphone die ik ooit gehad heb. Alleen BES en buitenland gebruik is ideaal.
[..]
Vind ik ook niet buitengewoon vergeleken met andere toestellen.
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.quote:
Als je geen verschil ziet tussen de mail app van een 6600 en die van RIMquote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.
Ik kan 't niet van andere merken zeggen, maar ik vond mail bekijken op m'n Nokia gewoon echt ruk. Ook mailtjes opstellen was niet je-van-het.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.
Dat wel, maar dan heb je er nog een energie slurper bij!.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef fathank het volgende:
Whatsapp voor vrienden die een iphone hebben is ook een goeie trouwens
Die is er nog niet eens?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ff kijken of ik een 9800 los kan lullen van de baas...
Energieslurper? Ik doe minimaal 4 dagen met mijn batterij. Zet dan ook mijn 3G uit als ik het niet gebruik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan heb je er nog een energie slurper bij!.
RIM moet gewoon veel geld gaan vragen voor hun BBM, en zo zorgen dat je op je BB mensen die Android of Iphone hebben toe kunt voegen!
We hebben het ook over een tijdverschil van een jaar of 4 tot 8quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je geen verschil ziet tussen de mail app van een 6600 en die van RIM![]()
Nou ja IK vind het allemaal niet spannend. Ik vind de BB zelfs de dumbest smartphone als ik eerlijk ben.quote:Als ik de mailapplicatie vergelijk met die van Android of Windows Mobile, vind ik die van RIM persoonlijk veel fijner werken. Komt ook mede door het toetsenbord, en de vele handige shortcuts die je hebt in de applicaties.
In die tijd heeft RIM de mail-applicatie wel aanzienlijk verbeterd.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We hebben het ook over een tijdverschil van een jaar of 4 tot 8
In die tijd was de mail app van BB echt niet beter.
[..]
Nou ja IK vind het allemaal niet spannend. Ik vind de BB zelfs de dumbest smartphone als ik eerlijk ben.
Ja en android niet. Wat is je punt nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
In die tijd heeft RIM de mail-applicatie wel aanzienlijk verbeterd.
Mijn vorige Neukia (N82) die was nog praktisch hetzelfde opgebouwd als de 6600.
Ik heb 't niet over Andriod.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en android niet. Wat is je punt nu?
Dat zou kunnen, ik heb al tijden geen nokia meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over Andriod.
Mijn punt is dat de mailapplicatie van Neukia toen zoog en nu nog steeds niks is.
Naar de opties in emails.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef Jiveje het volgende:
Heb zowel mijn gewone mail als mijn hotmail aangesloten op de Blackberry, en werkt allemaal naar behoren. Echter zou ik ze graag real-time gesynchroniseerd willen hebben, want ik lees toch vaker op mijn laptop snel een mail dan op de Blackberry. Is er een manier waardoor gelezen mails automatisch ook op de telefoon als 'gelezen' worden weergegeven?
Heb je T-Mobile ? Dan kan je het op de website waar je ook je mailadres kan instellen aanvinken . Ik geloof bij edit profile.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef Jiveje het volgende:
Heb zowel mijn gewone mail als mijn hotmail aangesloten op de Blackberry, en werkt allemaal naar behoren. Echter zou ik ze graag real-time gesynchroniseerd willen hebben, want ik lees toch vaker op mijn laptop snel een mail dan op de Blackberry. Is er een manier waardoor gelezen mails automatisch ook op de telefoon als 'gelezen' worden weergegeven?
Heb me aangemeld. Hoop dat ik er snel in kanquote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Antony1989 het volgende:
Heb een tijdje ook SmartGuard gebruikt, maar nu komt er dus een app van RIM zelf.
Blackberry Protect lijkt me zeer handig als die uitkomt.
Als je je aanmeld bij de Blackberry Beta Zone kun je hem misschien al in de loop van deze week proberen!! Verder vind ik die Beta Zone sowieso wel handig, je kunt de nieuwste beta apps als eerst proberen.
We're sorry, the application form is not yet available for your country. We are adding new country locations daily. Please be patient as we continue to expand across the globe.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Antony1989 het volgende:
Heb een tijdje ook SmartGuard gebruikt, maar nu komt er dus een app van RIM zelf.
Blackberry Protect lijkt me zeer handig als die uitkomt.
Als je je aanmeld bij de Blackberry Beta Zone kun je hem misschien al in de loop van deze week proberen!! Verder vind ik die Beta Zone sowieso wel handig, je kunt de nieuwste beta apps als eerst proberen.
Volgens mij werkt het niet met een NL adres, en een tijdje terug kon je zelfs de website niet eens openen in NL. Heb me toen aangemeld via een proxy, en het adres van de MAC in NY.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef znarch het volgende:
[..]
We're sorry, the application form is not yet available for your country. We are adding new country locations daily. Please be patient as we continue to expand across the globe.
Hoe doe je dat dan?
Enige wat ik kan vinden is 'Automatisch draadloos synchroniseren', en dat staat aangevinkt.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef tuintegel het volgende:
Dat is ook voor Bes , jij hebt Bis .
Heb je bij KPN ook een bepaalde pagina waar je het mailadres moet instellen welke je wil gebruiken voor je BB?
Als je dan edit settings (of iets dergelijks) iets met synchronize vind , dan moet dat hem zo ongeveer zijn
Bij Hi?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Het kan zijn dat je telefoon wordt ingenomen en dat je binnen twee weken een andere krijgt (dezelfde type, andere PIN).
Ik had 'm zelfs binnen een week terug (had andere problemen).
Exact wat ik bedoelquote:
Wat mij is verteld is dat het bij BB policy is dat alle toestellen terug gestuurd worden naar Canada en dat zij een "nieuw" toestel terugsturen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Exact wat ik bedoel
Vodafone is heel snel met reparaties, helemaal op deze manier met BB. Van Hi weet ik dat ze het toestel echt repareren, gevolg is dat een reparatie gerust 4-6 weken duurt.
Is dit ook de regeling via Hi?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat mij is verteld is dat het bij BB policy is dat alle toestellen terug gestuurd worden naar Canada en dat zij een "nieuw" toestel terugsturen.
Hoezo "nieuw"? Is er wat mee dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat mij is verteld is dat het bij BB policy is dat alle toestellen terug gestuurd worden naar Canada en dat zij een "nieuw" toestel terugsturen.
Heb je een goeie proxy dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet met een NL adres, en een tijdje terug kon je zelfs de website niet eens openen in NL. Heb me toen aangemeld via een proxy, en het adres van de MAC in NY.
Het is policy van RIM, dus ik neem aan van wel. vraag 't anders gewoon na in de KPN-/Hi-winkel.quote:
Er werd gezegd dat 't een nieuwe telefoon zou zijn, maar ik denk dat 't gewoon een refurbished telefoon isquote:
Dat ga ik vanavond ook doen, dacht dat iemand het misschien al meegemaakt hadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is policy van RIM, dus ik neem aan van wel. vraag 't anders gewoon na in de KPN-/Hi-winkel.
[..]
http://www.hidemyass.com/proxy/quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:03 schreef Green1 het volgende:
[..]
Heb je een goeie proxy dan?
Godver godver godver: POST access and interactive content are available only to paid Proxify subscribers.![]()
Ja, die heb ik dus al geprobeerd, maar die verstuurd dat formulier niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:41 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
http://www.hidemyass.com/proxy/
Niet de snelste, maar werkt hier best goed.
Maak me verdorie niet jaloers!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Sinds zaterdag in het bezit van de Blackberry Bold 9700.
Wat geeft ie precies als fout?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Alphamusic het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn Hotmail email op mijn Blackberry kan instellen als email? Als ik op email instellen klik vraag hij om een Blackberry Enterprise iets en dat heb ik dus niet ^^ En ik ben totaal niet handig, dus uitleg in dummie-formaat svp
Wat doe je met de 8520?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:54 schreef Syb.ren het volgende:
Ik stap vrijdag over van een 8520 naar een 9700
Eerst tijdelijk uitlenen aan mijn broer, zijn Blackberry wordt nu gerepareerd, en dan... geen idee?quote:
Ja, je moet je aanmelden op de BB site van je provider. Die staan in de OP.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Alphamusic het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn Hotmail email op mijn Blackberry kan instellen als email? Als ik op email instellen klik vraag hij om een Blackberry Enterprise iets en dat heb ik dus niet ^^ En ik ben totaal niet handig, dus uitleg in dummie-formaat svp
Join de BB groepquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Sinds zaterdag in het bezit van de Blackberry Bold 9700.
¤25.95 per maand niet te doen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:18 schreef Glennz het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ik zit een beetje krap financieel gezien zeg maar.
Graciaa.quote:
Voda ook met de 9700, eerste jaar iig voor 22.25quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
¤25.95 per maand niet te doen?
Hi heeft op dit moment een hele prettige aanbieding.
[..]
Graciaa.
Ik bedoelde op Blackberry Messenger :pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
¤25.95 per maand niet te doen?
Hi heeft op dit moment een hele prettige aanbieding.
[..]
Graciaa.
Inderdaad ik ook, meest stabiel en het snelste netwerk, ook met de FUP ( die er niet echt is, alleen met excessief vebruik ) geen problemen!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als je een abo neemt, zou ik voor vodafone gaan
Waarom?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als je een abo neemt, zou ik voor vodafone gaan
Heeft KPN geen echt FUP net zoals Hi? Bij Hi is de limiet 250MB en dat is een harde limiet, ik weet niet hoe het bij KPN zal zitten?!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zit er namelijk aan te denken om mijn volgende abbo bij KPN af te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |