Dat is een contract, ergo een verplichting voor een of twee jaar. Prepaid kan je ieder gewenst moment aanpassen en heb je geen verplichting om te betalen, ergo het was er nog niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:14 schreef ScarFace- het volgende:
Prepaid betektent je koopt tegoed en dit is onbeperkt* houdbaar.
In de praktijk: Je koopt 20 euro internet tegoed en je internet er slechts heel af en toe mee en zodoende kun je 6 maanden teren op die 20 euro.
[..]
Vodafone bied wel degelijk sim only kaartjes aan, en hierbij heb je ook de optie om voor de blackberry services te kiezen, bovenop de bel, sms, en web diensten waar je al voor betaald.
Dit kost op het moment 13,95 per maand inclusief 80 bel(en of sms) minuten geloof ik. Het eerste jaar althans het 2e jaar betaal je, ik meen het dubbele.
Dan voor Vodafonequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:23 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor KPNis wel de duurste van allemaal geloof ik al ontlopen ze elkaar niet veel.
een nieuwe KPN store wel. die zien er best mooi uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand of je bij de kpn store gewoon rustig een toestel in de hand kunt houden en bv even een aantal websites bezoeken, hebben ze "test modellen"?
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand of je bij de kpn store gewoon rustig een toestel in de hand kunt houden en bv even een aantal websites bezoeken, hebben ze "test modellen"?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:43 schreef nelisb het volgende:
Paypal heb je niet nodig voor gratis apps.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:54 schreef j95 het volgende:
[..]
Omdat ik op de blacberry site las dat je paypal moet hebben, maar je kan appworld dus ook zonder paypal donwloaden?
quote:Visit www.blackberry.com/appworld/download from your smartphone to download.
Maar er zitten niet zulke bijzonder apps bij hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef j95 het volgende:
Oke, bedankt voor de hulp. Denk dat het dan een blackberry gaat worden aangezien je er ook veel apps voor kan downloaden
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:20 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Maar er zitten niet zulke bijzonder apps bij hoor
Ja oke , soort van buienradar, google maps .quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Toch wel de handige dingetjes, nieuws enzo.
Dat doe ik gewoon met mijn browser.. ik hoef geen aparte programma's voor nieuws hoor. Dan zit zo je memory volquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Toch wel de handige dingetjes, nieuws enzo.
Op het forum van ipmartmart-forum.com kun je terechtquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:14 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met mijn browser.. ik hoef geen aparte programma's voor nieuws hoor. Dan zit zo je memory vol
Wel kut, bij mijn ouwe nokia waren alle programma's wel gecracked. Nu moet ik er echt voor betalen als ik iets wil.
Ik zit nog te twijfelen over batterybooster. Die zet je wifi bv. uit als je telefoon gelocked is.
En bevalt die al een beetje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb sinds gisteren een BBNu even fijn uitvogelen hoe alles werkt..
Hmm dat is raar.. geluid wel op het hardst staan? Of geeft die een foutmelding aan of?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:21 schreef Cyntiaa het volgende:
JaWat ik er tot nu toe mee uitgevogeld heb. Hij speelt alleen niet mijn muziek van mijn geheugenkaart af?
.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Begint wel af te spelen maar geeft even later aan dat het niet ondersteund wordt! Ook ben ik nu aan het rommelen met een ander thema, wat overigens ook niet blijkt te lukken
Zou niet uit kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, allemaal mp3 bestanden. Ga vanavond even alles op de bijgeleverde kaart zetten, wie weet helpt dat?
Voel me wel een n00bje nu.. haha
over een tijdjequote:
Waarom curve ipv Bold?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef j95 het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om dat nieuwe prepaid van vodafone te nemen, met een bb curve 8520.
Nee.quote:
Ahhquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Omdat vodafone er een curve bij geeft voor 200 euro.
quote:
Wil je optimaal gebruik maken van de push notification etc van een blackberry dan zou ik wel aanraden om het complete pakket te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:33 schreef j95 het volgende:
[..]
Plus tot 2011 gratis internet, er staat alleen voor verschillende blackberry diensten, maar je hebt dan toch gewoon normaal internet?
http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/blackberry/
quote:Vanaf 2011 is de prijs voor de Prepaid Blox voor BlackBerry ¤ 12,50 per maand. Het complete pakket voorziet toegang tot BlackBerry Messenger, e-mail, sociale netwerken en het internet. De BlackBerry Curve 8520 smartphone beschikt ook over uitgebreide multimediatoepassingen en geeft toegang tot muziek, games en andere mobiele entertainmentapplicaties. Het toestel beschikt ook over Wifi® en geeft gebruikers op die manier de mogelijkheid om snel op het Web te surfen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wil je optimaal gebruik maken van de push notification etc van een blackberry dan zou ik wel aanraden om het complete pakket te gebruiken.
[..]
Misschien een nieuwe email?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik mijn Blackberry opnieuw aanzet blijft mijn led een tijdje rood knipperen als of ik een nieuw bericht heb.
Maar ik heb helemaal geen nieuwe berichten
Weet iemand wat dit voor een kut grapje is?
Nee niks.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe email?
Of ping?
Leuk toestel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:55 schreef j95 het volgende:
Ik ben er uit, haal een bb curve 8520 voor 200 euro prepaid bij vodafone. Tot 2011 gratis internet
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Leuk toestel hoor.
Gebruik ik zelf ook.
Houdt er wel even rekening me dat het geen 3G is en het toestel geen GPS module heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |