Zou niet uit kunnen maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, allemaal mp3 bestanden. Ga vanavond even alles op de bijgeleverde kaart zetten, wie weet helpt dat?
Voel me wel een n00bje nu.. haha
over een tijdjequote:
Waarom curve ipv Bold?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef j95 het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om dat nieuwe prepaid van vodafone te nemen, met een bb curve 8520.
Nee.quote:
Ahhquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:25 schreef j95 het volgende:
[..]
Omdat vodafone er een curve bij geeft voor 200 euro.
quote:
Wil je optimaal gebruik maken van de push notification etc van een blackberry dan zou ik wel aanraden om het complete pakket te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:33 schreef j95 het volgende:
[..]
Plus tot 2011 gratis internet, er staat alleen voor verschillende blackberry diensten, maar je hebt dan toch gewoon normaal internet?
http://www.vodafone.nl/prive/prepaid/blackberry/
quote:Vanaf 2011 is de prijs voor de Prepaid Blox voor BlackBerry ¤ 12,50 per maand. Het complete pakket voorziet toegang tot BlackBerry Messenger, e-mail, sociale netwerken en het internet. De BlackBerry Curve 8520 smartphone beschikt ook over uitgebreide multimediatoepassingen en geeft toegang tot muziek, games en andere mobiele entertainmentapplicaties. Het toestel beschikt ook over Wifi® en geeft gebruikers op die manier de mogelijkheid om snel op het Web te surfen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wil je optimaal gebruik maken van de push notification etc van een blackberry dan zou ik wel aanraden om het complete pakket te gebruiken.
[..]
Misschien een nieuwe email?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik mijn Blackberry opnieuw aanzet blijft mijn led een tijdje rood knipperen als of ik een nieuw bericht heb.
Maar ik heb helemaal geen nieuwe berichten
Weet iemand wat dit voor een kut grapje is?
Nee niks.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe email?
Of ping?
Leuk toestel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 09:55 schreef j95 het volgende:
Ik ben er uit, haal een bb curve 8520 voor 200 euro prepaid bij vodafone. Tot 2011 gratis internet
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Leuk toestel hoor.
Gebruik ik zelf ook.
Houdt er wel even rekening me dat het geen 3G is en het toestel geen GPS module heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |