9700 werkt gewoon best fijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve het verschil tussen de Bold en de Curve serie zie ik daar niet iets staan waar ik naar zoek. Ik was dus vooral op zoek naar wat gebruikerservaringen van de mensen hier
Ik wil het niet zienquote:
Ik vind die slider bijzonder mooi. Maar altijd een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dus blackberry komt met een klap telefoon/slider/ en een gepimpte Curve
Probeer je Hotmail in te stellen via je BIS?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef giovannid het volgende:
Hallo,
Ik heb twee vragen waarop jullie misschien antwoorden op hebben,
mijn xperia contract is omgeruild met een nieuw met de BB 9700, ik heb gister ook bis afgesloten alles werkt goed alleen ik m'n hotmail wil instellen op me BB lukt dat niet.
Ik krijg elke keer het bericht: please use your blackberry device to access this site. Desktop browser not supported
En ik heb een t-mobile abbo is het mogelijk om een andere browser te gebruiken op m'n BB of alleen de WebNwalk browser ?
Die slider ziet er inderdaad best netjes uit. Komt ook mede dankzij OS6 denkik.quote:
Hangt er ook een beetje van af hoe je er mee om gaat. Ik heb een Sony Ericsson slider gehad en een Nokia N86 slider en die deden het allebei prima. Maar het hangt ook af van de bouw van het toestel. Hopelijk zit dat bij deze Blackberry goed in elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die slider ziet er inderdaad best netjes uit. Komt ook mede dankzij OS6 denkik.
Maar alles wat beweegt heeft last van slijtage. ook een korreltje zand tussen die slider en hij is verneukt.
ja heb ik gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Probeer je Hotmail in te stellen via je BIS?
Kan nog even duren. Volgens Mobilecowboys moeten ze eerst nog officieel aangekondigd worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:15 schreef znarch het volgende:
Wanneer lijkt de slider btw uit te komen in NL ?
Ik had een Nokia N95. en 1 strand bezoekje was zo goed als fataal. het sliden was verneukt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af hoe je er mee om gaat. Ik heb een Sony Ericsson slider gehad en een Nokia N86 slider en die deden het allebei prima. Maar het hangt ook af van de bouw van het toestel. Hopelijk zit dat bij deze Blackberry goed in elkaar.
Als je abbo vandaag pas in ingegaan, dan duurt het meestal een dag of 1-2 voordat de BIS is ingesteld.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef Alphamusic het volgende:
Hey all!
Sinds vandaag heb ik een BB 9700 en ik ben helemaal verliefd, maar er is 1 probleem. Facebook App, Twitter App én Windows Live Messenger App allemaal gedownload, maar vervolgens doet hij het niet en zegt hij iets vaags met verkeerde instellingen of niet ondersteund of whatever. Weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Edit: Hij zegt bij Facebook bijvoorbeeld can't connect because a data service is not available. Please try again later. If this continues, contact your service provider for support.
Bij Windows Live Messenger zegt hij: Service is niet ingesteld voor dit toestel.
Bij Twitter zegt hij : Twitter-services zijn momenteel niet beschikbaar.
En bij Blackberry App World zegt hij: Blackberry App World is having trouble connecting to the BlackBerry App World Server. Verify your network connections and try again.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:10 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je abbo vandaag pas in ingegaan, dan duurt het meestal een dag of 1-2 voordat de BIS is ingesteld.
Heb je een BB met alleen een standaard internet abbo, en geen BIS ( Blackberry Internet Service, heet bij elke provider anders ) zou ik snel naar de winkel rennen omdat maar even af te sluiten, anders krijg je dat bijna niet aan de praat.
Oh, nette servicequote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:34 schreef Alphamusic het volgende:
[..]
Dus ik heb ze nu zo ver gekregen dat ik dat geld terugkrijg. En vanaf maandag of dinsdag horen die applicaties dus wel te werken, jeej
Je hebt nu een?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ff kijken of ik een 9800 los kan lullen van de baas...
Groovesharkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:07 schreef Leonos het volgende:
Hoe heette die app die op Spotify lijkt maar wel op de BB werkt ?
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan BlackBerry apparaatjes? No offence, maar ik heb ze er altijd al een beetje ouderwets gevonden...
Mail implementatie met BES als je hem zakelijk gebruikt. Verder snap ik ook niet goed waarom je een BB als particulier koopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan BlackBerry apparaatjes? No offence, maar ik heb ze er altijd al een beetje ouderwets gevonden...
Door de goede agenda en mail applicatie. Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mail implementatie met BES als je hem zakelijk gebruikt. Verder snap ik ook niet goed waarom je een BB als particulier koopt.
Dit dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Door de goede agenda en mail applicatie. Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.
Mjah die vind ik dus niets spannender dan in elke andere smartphone die ik ooit gehad heb. Alleen BES en buitenland gebruik is ideaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Door de goede agenda en mail applicatie.
Vind ik ook niet buitengewoon vergeleken met andere toestellen.quote:Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.
Ooit eens mail gehad op een Nokia?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah die vind ik dus niets spannender dan in elke andere smartphone die ik ooit gehad heb. Alleen BES en buitenland gebruik is ideaal.
[..]
Vind ik ook niet buitengewoon vergeleken met andere toestellen.
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.quote:
Als je geen verschil ziet tussen de mail app van een 6600 en die van RIMquote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.
Ik kan 't niet van andere merken zeggen, maar ik vond mail bekijken op m'n Nokia gewoon echt ruk. Ook mailtjes opstellen was niet je-van-het.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.
Dat wel, maar dan heb je er nog een energie slurper bij!.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef fathank het volgende:
Whatsapp voor vrienden die een iphone hebben is ook een goeie trouwens
Die is er nog niet eens?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ff kijken of ik een 9800 los kan lullen van de baas...
Energieslurper? Ik doe minimaal 4 dagen met mijn batterij. Zet dan ook mijn 3G uit als ik het niet gebruik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan heb je er nog een energie slurper bij!.
RIM moet gewoon veel geld gaan vragen voor hun BBM, en zo zorgen dat je op je BB mensen die Android of Iphone hebben toe kunt voegen!
We hebben het ook over een tijdverschil van een jaar of 4 tot 8quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je geen verschil ziet tussen de mail app van een 6600 en die van RIM![]()
Nou ja IK vind het allemaal niet spannend. Ik vind de BB zelfs de dumbest smartphone als ik eerlijk ben.quote:Als ik de mailapplicatie vergelijk met die van Android of Windows Mobile, vind ik die van RIM persoonlijk veel fijner werken. Komt ook mede door het toetsenbord, en de vele handige shortcuts die je hebt in de applicaties.
In die tijd heeft RIM de mail-applicatie wel aanzienlijk verbeterd.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We hebben het ook over een tijdverschil van een jaar of 4 tot 8
In die tijd was de mail app van BB echt niet beter.
[..]
Nou ja IK vind het allemaal niet spannend. Ik vind de BB zelfs de dumbest smartphone als ik eerlijk ben.
Ja en android niet. Wat is je punt nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
In die tijd heeft RIM de mail-applicatie wel aanzienlijk verbeterd.
Mijn vorige Neukia (N82) die was nog praktisch hetzelfde opgebouwd als de 6600.
Ik heb 't niet over Andriod.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en android niet. Wat is je punt nu?
Dat zou kunnen, ik heb al tijden geen nokia meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over Andriod.
Mijn punt is dat de mailapplicatie van Neukia toen zoog en nu nog steeds niks is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |