quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan BlackBerry apparaatjes? No offence, maar ik heb ze er altijd al een beetje ouderwets gevonden...
Mail implementatie met BES als je hem zakelijk gebruikt. Verder snap ik ook niet goed waarom je een BB als particulier koopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef WSquater het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo fijn is aan BlackBerry apparaatjes? No offence, maar ik heb ze er altijd al een beetje ouderwets gevonden...
Door de goede agenda en mail applicatie. Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mail implementatie met BES als je hem zakelijk gebruikt. Verder snap ik ook niet goed waarom je een BB als particulier koopt.
Dit dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Door de goede agenda en mail applicatie. Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.
Mjah die vind ik dus niets spannender dan in elke andere smartphone die ik ooit gehad heb. Alleen BES en buitenland gebruik is ideaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Door de goede agenda en mail applicatie.
Vind ik ook niet buitengewoon vergeleken met andere toestellen.quote:Het toetsenbord, en de goede belkwaliteit.
Ooit eens mail gehad op een Nokia?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah die vind ik dus niets spannender dan in elke andere smartphone die ik ooit gehad heb. Alleen BES en buitenland gebruik is ideaal.
[..]
Vind ik ook niet buitengewoon vergeleken met andere toestellen.
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.quote:
Als je geen verschil ziet tussen de mail app van een 6600 en die van RIMquote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.
Ik kan 't niet van andere merken zeggen, maar ik vond mail bekijken op m'n Nokia gewoon echt ruk. Ook mailtjes opstellen was niet je-van-het.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja op een nokia 6600 van 8 jaar geleden ofzo. Prima. En op een sony ericsson m600i ook prima. En in de huidige markt zijn natuurlijk bergen smartphones die perfecte mail en agenda implementatie hebben. Kom op zeg, het is niet alsof RIM daarin voorop loopt. Alleen in pushmail lopen ze voorop.
Dat wel, maar dan heb je er nog een energie slurper bij!.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:59 schreef fathank het volgende:
Whatsapp voor vrienden die een iphone hebben is ook een goeie trouwens
Die is er nog niet eens?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ff kijken of ik een 9800 los kan lullen van de baas...
Energieslurper? Ik doe minimaal 4 dagen met mijn batterij. Zet dan ook mijn 3G uit als ik het niet gebruik.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan heb je er nog een energie slurper bij!.
RIM moet gewoon veel geld gaan vragen voor hun BBM, en zo zorgen dat je op je BB mensen die Android of Iphone hebben toe kunt voegen!
We hebben het ook over een tijdverschil van een jaar of 4 tot 8quote:Op maandag 12 juli 2010 11:36 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Als je geen verschil ziet tussen de mail app van een 6600 en die van RIM![]()
Nou ja IK vind het allemaal niet spannend. Ik vind de BB zelfs de dumbest smartphone als ik eerlijk ben.quote:Als ik de mailapplicatie vergelijk met die van Android of Windows Mobile, vind ik die van RIM persoonlijk veel fijner werken. Komt ook mede door het toetsenbord, en de vele handige shortcuts die je hebt in de applicaties.
In die tijd heeft RIM de mail-applicatie wel aanzienlijk verbeterd.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We hebben het ook over een tijdverschil van een jaar of 4 tot 8
In die tijd was de mail app van BB echt niet beter.
[..]
Nou ja IK vind het allemaal niet spannend. Ik vind de BB zelfs de dumbest smartphone als ik eerlijk ben.
Ja en android niet. Wat is je punt nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
In die tijd heeft RIM de mail-applicatie wel aanzienlijk verbeterd.
Mijn vorige Neukia (N82) die was nog praktisch hetzelfde opgebouwd als de 6600.
Ik heb 't niet over Andriod.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en android niet. Wat is je punt nu?
Dat zou kunnen, ik heb al tijden geen nokia meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb 't niet over Andriod.
Mijn punt is dat de mailapplicatie van Neukia toen zoog en nu nog steeds niks is.
Naar de opties in emails.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef Jiveje het volgende:
Heb zowel mijn gewone mail als mijn hotmail aangesloten op de Blackberry, en werkt allemaal naar behoren. Echter zou ik ze graag real-time gesynchroniseerd willen hebben, want ik lees toch vaker op mijn laptop snel een mail dan op de Blackberry. Is er een manier waardoor gelezen mails automatisch ook op de telefoon als 'gelezen' worden weergegeven?
Heb je T-Mobile ? Dan kan je het op de website waar je ook je mailadres kan instellen aanvinken . Ik geloof bij edit profile.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef Jiveje het volgende:
Heb zowel mijn gewone mail als mijn hotmail aangesloten op de Blackberry, en werkt allemaal naar behoren. Echter zou ik ze graag real-time gesynchroniseerd willen hebben, want ik lees toch vaker op mijn laptop snel een mail dan op de Blackberry. Is er een manier waardoor gelezen mails automatisch ook op de telefoon als 'gelezen' worden weergegeven?
Heb me aangemeld. Hoop dat ik er snel in kanquote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Antony1989 het volgende:
Heb een tijdje ook SmartGuard gebruikt, maar nu komt er dus een app van RIM zelf.
Blackberry Protect lijkt me zeer handig als die uitkomt.
Als je je aanmeld bij de Blackberry Beta Zone kun je hem misschien al in de loop van deze week proberen!! Verder vind ik die Beta Zone sowieso wel handig, je kunt de nieuwste beta apps als eerst proberen.
We're sorry, the application form is not yet available for your country. We are adding new country locations daily. Please be patient as we continue to expand across the globe.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef Antony1989 het volgende:
Heb een tijdje ook SmartGuard gebruikt, maar nu komt er dus een app van RIM zelf.
Blackberry Protect lijkt me zeer handig als die uitkomt.
Als je je aanmeld bij de Blackberry Beta Zone kun je hem misschien al in de loop van deze week proberen!! Verder vind ik die Beta Zone sowieso wel handig, je kunt de nieuwste beta apps als eerst proberen.
Volgens mij werkt het niet met een NL adres, en een tijdje terug kon je zelfs de website niet eens openen in NL. Heb me toen aangemeld via een proxy, en het adres van de MAC in NY.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef znarch het volgende:
[..]
We're sorry, the application form is not yet available for your country. We are adding new country locations daily. Please be patient as we continue to expand across the globe.
Hoe doe je dat dan?
Enige wat ik kan vinden is 'Automatisch draadloos synchroniseren', en dat staat aangevinkt.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef tuintegel het volgende:
Dat is ook voor Bes , jij hebt Bis .
Heb je bij KPN ook een bepaalde pagina waar je het mailadres moet instellen welke je wil gebruiken voor je BB?
Als je dan edit settings (of iets dergelijks) iets met synchronize vind , dan moet dat hem zo ongeveer zijn
Bij Hi?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:23 schreef tha_rizzo het volgende:
Het kan zijn dat je telefoon wordt ingenomen en dat je binnen twee weken een andere krijgt (dezelfde type, andere PIN).
Ik had 'm zelfs binnen een week terug (had andere problemen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |