quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Liefje, fascist is geen scheldwoord voor iedereen die het op politiek vlak niet met je eens is. Het is een - gediscretiseerde - politieke ideologie1.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Met mate. Als de normen en waarden duidelijk zijn van de Nederlandse cultuur, ik was altijd tegen moskeen geweest maar goed toen ze de grenzen filiaal opengooiden wist ik het al dat het mis zou gaan..
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:46 schreef o0girlie0o het volgende:
Politie mag ook zonder toestemming betreden (overigens als zij toestemming hebben van de gene waar jij naar binnen duikt, is er niks aan de hand), als daarvoor dreigende reden is. In dit geval, als jij net iemand hebt neergestoken dan is de dreiging best groot dat je dat bij de bewoner van het huis ook doet. Dat het op heterdaad is telt ook mee. En mocht het nodig zijn, dan kan politie achteraf van Officier van Justite ook nog toestemming vragen. In sommige gevallen is dat risky, maar als in geval zoals hierboven, dan moet dat toch wel lukken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook. Dankjewel dat jij wel nog aardig bent, en ja ik heb er ook geen moeite mee. Ik had gehoopt ergens wat te kunnen scoren als Nederland zou winnen. Maarja ik ga gewoon eens zwemmen en aan de bad rand hangen. En dan eens proberen te praten met chicks die langs komen. En eens kijken of ik ergens een leuke meid die ik qua karakter ook mag kan ontmoeten. Wie weet ?
Daar hadden misschien een paar komma's tussen gekund, maar echt fout is het verder niet zo te zien.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
'AMSTERDAM - Het Nederlands Elftal wordt morgen in Amsterdam toch gehuldigd met een rondvaart door de grachten. Dat heeft de gemeente Amsterdam zojuist besloten.
Eerder was gemeld dat Oranje alleen gehuldigd zou worden op het Museumplein, als de ploeg geen wereldkampioen zou worden.'
Dus als ze wel wereldkampioen waren geworden, waren ze niet gehuldigd op het Museumplein?
Juist ja.quote:Voor hem ligt het echter moeilijker.
Hij heeft een verleden met een depressie, wat ? misschien nog niet ? verwerkte trauma's uit zijn jeugd, en gebruikt vanwege paniekaanvallen in het verleden en sombere buien nog altijd anti-depressiva.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:35 schreef -Arthy- het volgende:
Ik heb dus enkele maanden geleden mijn vlucht naar Peru geboekt bij de KLM, ga daar rond trekken, dus enkel heen en terug vlucht geboekt.
Nu blijkt dat mijn school opeens eerder begint en ik dan dus terug moet zijn. Heb ik geprobeert mijn vlucht datums te veranderen (des noods tegen betaling) maar dit is geen sinds mogelijk.
De enige optie die ze me bieden is het ticket annuleren, dan krijg je je belasting terug a 200/300 euro. En dan een geheel nieuwe te boeken a 1850 euro...
Dat is toch heel krom lijkt mij? Hoe kan zoiets mogelijk zijn?
de KLM kan toch gewoon weer netjes mijn stoel verkopen als ik hem annuleer?!
Klopt dit, of doe ik iets goed fout?
ik snap hier niets van...
Geen idee waar het citaat vandaan komt, maar ik vond het wel origineel.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Citeert hier:
Daarbij vergeet men iedere logica uit het oog en hanteert men vele gelegenheidsargumenten..
welke rand??quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef Brerius het volgende:
Kom je ook wel een beetje laat achter hé.
Voor de meeste leuke dingen moet je meestal op voorrand fixen.
De vraag is de hoeveelste keer is het dat je met elkaar uit gaat.
Voor de eerste keer is een etentje daarna wat drinken wel goed genoeg hoor. Zo kun je je partner in spe beter leren kennen. Achteraf kun je nog een filmpje plannen
Tsja.quote:108 Teletekst di 13 jul
SP wil Kamerdebat over Organon
` De SP wil dat de Kamercommissie voor
sociale zaken terugkomt van reces om te
praten over Organon.Het farmaceutische
bedrijf uit Oss moet duizenden mensen
ontslaan.Het bedrijf werd vooral bekend
van de anticonceptiepil.
Organon is eigendom van de Amerikaanse
multinational MSD.Die heeft de laatste
jaren een reeks bedrijven overgenomen.
De SP vindt dat het kabinet er alles
aan moet doen om de directie van MSD op
andere gedachten te brengen.Volgens SP-
Kamerlid Ulenbelt is Organon een gezond
bedrijf.De regering praat altijd over
innovatie en kenniseconomie en kan nu
niet werkloos toekijken,vindt Ulenbelt.
volgende nieuws weer&verkeer sport
--> --> --> -->
quote:wer·ke·loos bn, bw 1 zonder iets te doen: ~ toekijken 2 werkloos
De NOS zit dus fout.quote:werk·loos bn, bw zonder betaald werk
Het zou natuurlijk een iets té slimme woordgrap kunnen zijn over het feit dat het kabinet demissionair is. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ze niet betaald worden, zoals in bovengenoemde definitie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:23 schreef Sloggi het volgende:
Voor zover ik weet moet het werkeloos zijn. Nu spreekt het bericht over een regering zonder baan.
quote:Op zondag 11 juli 2010 05:23 schreef hedphylem het volgende:
volgens mij schramde de voet van van bommel gewoon langs de been van die andere, maar hoe het binnenkomtgeel zou wel toepasselijk zijn
Wat is er mis met schramde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |