quote:
Dat is natuurlijk onzin wat je nu zegt, want dit kan je dan bij elke overtreding gaan zeggen. Ook bij die overtreding van die spits van sparta toen. Waar die tegenstander zwaar gewond (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:58 schreef TC03 het volgende:
Die van Van Bommel valt wel mee, als je het vanuit een ander perspectief zou zien weet ik zeker dat het er veel minder erg uit ziet.
Die pepe heeft er een handje van:quote:
Klootzak!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef Arn0 het volgende:
Pepe inderdaad, hoe hij dit tegen Brazilië deed en paar jaar terug tegen Getafe is niet normaal. Die tegen Getafe was echt gruwelijk erg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die pepe heeft er een handje van:
Zou niet meer mogen voetballen die gast...![]()
Portugezen
Wat een debielquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die pepe heeft er een handje van:
Zou niet meer mogen voetballen die gast...![]()
Portugezen
die actie was absoluut vies, en onvoorstelbaar dat hij niet tegen een kaart aanliep....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Zero17 het volgende:
Iedereen die ontkent dat die overtreding van Van Bommel gewoon vies was.
Als hij portugees was geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd.
hij deed het op het juiste moment.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
Die van Melo en Pepe zijn wel het vuilste. De overtreding van van Bommel uit de OP is niet eens een overtreding, beide spelers zijn te laat. Die Uruguayaan had ook gewoon in moeten houden, net als van Bommel deed.
Ik zeg ook niet dat ik er rouwig om ben dat hij niet meespeelde in de halve finalequote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij deed het op het juiste moment.
Natuurlijk is het een belachelijke actie maar daardoor miste hij gelukkig de halve finale.
en totaal offtopic maar wel een heel aparte overtreding:
Die 2e filmpje is idd schokkend, maar hoezo had het zo bij van bommel af kunnen lopen, hun voeten raken mekaar geeneens?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:42 schreef Bonzai. het volgende:
TT is duidelijk
TS begint:
Hoe het had kunnen aflopen:
Z'n naam zegt al genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Allemaal te maken met een beetje snuif
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
Die van Melo en Pepe zijn wel het vuilste. De overtreding van van Bommel uit de OP is niet eens een overtreding, beide spelers zijn te laat. Die Uruguayaan had ook gewoon in moeten houden, net als van Bommel deed.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:48 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
Bij dit soort acties hoor je blij te zijn met 'enkel' een rode kaart. Hier kwam Oranje er wel héél makkelijk van af, en we weten allemaal wat 5 seconden later gebeurde.
De Nederland-haters/jaloerse mensen/slechte verliezers vinden het een vuile actie inderdaad, objectief gezien is er weinig aan de hand. Sommige scheidsrechters zouden een vrije trap geven, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Vreemd waarom sommigen moord en brand schreeuwen over de aktie van van Bommel. Ik heb het filmpje meerdere keren bekeken, v Bommel springt over bal heen en maakt verder geen andere bewegingen om de koers van de bal te veranderen en loopt vervolgens tegen de tegenstander op omdat ze allebei niet stil kwamen te staan.
Die gast herinner ik me nog mankeerde helemaal niets en er kon verder gespeeld worden. Hoezo is dit een ernstig vuile aktie zoals die aktie van ene Pele? Is het omdat jullie Nederland haten of zo dat jullie je aanstellen?
Hoi Trollquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:42 schreef Bonzai. het volgende:
TT is duidelijk
TS begint:
Hoe het had kunnen aflopen:
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Zero17 het volgende:
Ik zie niet in wat er grappig aan is, en hoezo knieschijf? Op die film zie ik niets over een knieschijf slopen? Ze lopen gewoon tegen mekaar op, gebeurd mij vaak genoeg in de stad en ze vallen nooit om en krijsen ook nooit. Wat stellen jullie je aan zeg...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:22 schreef franske19 het volgende:
Grappig hoe men de overtreding van Van Bommel goed praat. Het is gewoon een smerige trap op de knieschijf die totaal niet op de bal was. Als Nigel de Jong eenzelfde overtreding zou maken dan zouden diezelfde figuren het een rode kaart hebben gevonden.
Bavaria is echt wel bekend in sommige landen. In Ierland is het nummer een studentenbier. Als je echt op budget zit koop je echter Dutch Gold (Oranjeboom), een paar duppies meer uitgeeft voor bier is het Bavaria of mensen, die echte pils te zwaar vinden /wijven/nichten kopen Budweiserquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
De arrestatie en bedreiging van een groep meiden in jurkjes van een biermerk waar ze buiten NL nog nooit van gehoord hebben.
Hij schampt hem een beejte, jank toch niet zo homofieletjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef Zero17 het volgende:
Misschien heb je wel gelijk. Blijft gewoon rood natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 2e filmpje is idd schokkend, maar hoezo had het zo bij van bommel af kunnen lopen, hun voeten raken mekaar geeneens?
Komop, die Uruguayaan bedoelde het niet zo, hij struikelde/liep tegen v. Bommel op, als hij echt een schwalbe maakte dan was rood (of geel) zeker terecht, maar nu niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:16 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk. Blijft gewoon rood natuurlijk.
Als hij Portugees was had je gehuild als een beetje wiens lolly was afgepakt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:33 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Hij schampt hem een beejte, jank toch niet zo homofieletjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |