quote:Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw naam Paul meneer de profeet ?
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef huize het volgende:
Ach argo, vriend, je bent nog jong, laat je niet opnaaien. Maar serieus pak alle kansen die je kunt krijgen. Beter dat je met schaamte terug denkt aan een slechte lay dan dat je helemaal niet kunt terugdenken. Liefde en passie komt vanzelf en merk je dan wel!
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef huize het volgende:
Ach argo, vriend, je bent nog jong, laat je niet opnaaien.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hoeft geen Paul te heten om te divineren![]()
En ik weet wat ik morgen ga doen... en ik weet wat jij elke dag doet
Dat dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef huize het volgende:
Argo, vriend, zet je nu even voorbij dat karakter bullshit gedoe. Trust me, probeer gewoon te scoren zoveel als je kunt totdat die ene voorbij komt.
En geen slap gelul meer met je dichterlijke ridderlijkheid en filosofische diepgang. Dat moet je pas doen als je die speciale klik hebt. Tot die tijd moet je mind op scoren zijn gefocust!
Ach dat was maar voor de lulz, het ridderlijke gedoe. Maar pff ik heb er geen moeite mee. Ik zoek wel een meisje met een leuk karakter snap je ? Ik zoek niet iets om het maar te ''hebben''. Dat vind ik incorrect.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef huize het volgende:
Argo, vriend, zet je nu even voorbij dat karakter bullshit gedoe. Trust me, probeer gewoon te scoren zoveel als je kunt totdat die ene voorbij komt.
En geen slap gelul meer met je dichterlijke ridderlijkheid en filosofische diepgang. Dat moet je pas doen als je die speciale klik hebt. Tot die tijd moet je mind op scoren zijn gefocust!
Je snapt het echt niet he?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Vertel me dan eens wat ik op zon dag doe ? Ik heb allang niet gepost. Om jou te ontlopen want onze gevoelens over elkaar zijn van hetzelfde. Jij mag mij niet ik mag jou niet. Maar ik heb besloten jou niet te ontlopen. Neen, ik kom terug. En pff ooit krijg ik een vriendin. Maar waarom zou ik jou het bewijs moeten laten zien ? Een dame is geen trofee, tenminste je sleept ze niet naar binnen om ze daarna als trofee te displayen. Dames die om een foto vragen in dit topic. Ik vraag me af hoe hun erover denken. Want blijkbaar vinden hun het niet erg of spijtig als ze met een kerel kussen die ze alleen gebruikt voor een weddenschap op een foto. En om daarna te laten zien dat ze het wel kunnen. Dat lijkt me lullig.
Klopt maar je bent geen stelletje op een paar dagen.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Je moet niet kussen voor de fotomaar als je een stel bent, is het leuk om fotos van elkaar samen te hebben
Dus als iemand echt voor je valt, zal ze het niet erg vinden zoenend met jou op de foto te gaan, en dat online te kwakken
Als je iemand puur voor een weddenschap zoent, DAN ben je extreem sneu bezig. Maar je bent zelf deze extreem sneue weddenschap begonnen
Hier jong zelfs een vrouw zegt het!quote:
Maar ik heb daarvan toch niks gezegd, dat gene wat gezegd was door mij is slechts. Dat ik wel aan een dame kom. Ik moet alleen eff kijken of ik iemand kan vinden die bij mij past. Dat lijkt me niet dom..quote:
Ga gewoon iemand scoren, kan jou het schelen. Blauwtje lopen is heul niet erg.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik heb daarvan toch niks gezegd, dat gene wat gezegd was door mij is slechts. Dat ik wel aan een dame kom. Ik moet alleen eff kijken of ik iemand kan vinden die bij mij past. Dat lijkt me niet dom..
Blauwtje lopen is ook niet waar ik me zorgen om maak.(noch maak ik me zorgen om iets) Maar ik ga niet voor een typen dat mij niet aanstaat. Of iemand waarvan ik denk dat ze lelijk is. Ik wil niet liegen tegen mezelf, noch tegen haar. Ik wil wel iets waarvan ik denk dat kan klikken. Nogmaals ik zoek iets serieus, niet iets om te ''hebben''.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga gewoon iemand scoren, kan jou het schelen. Blauwtje lopen is heul niet erg.
Hmm maar ik maak me nergens zorgen om, noch hoef ik zo aan een chick te komen. Dat zou te makkelijk zijn, ik wil iets serieus, dan kan ik daar van leren. Om een chick te krijgen lukt me wel. Daar maak ik me ook geen zorgen om. Wil wel dat ik het met fatsoen doe.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef huize het volgende:
Argh argo. Stop thinking inside you box!!!
Ook al is ze lelijk BOEIEND! smorgens gaat je naar huis en zorg je gewoon dat ze JOUW adres niet heeft! for fucks sake!
oh dat gaat mij weer te ver.. Ik flirt alleen met vrouwen die ik toch echt wel knap en interessant vindquote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef huize het volgende:
Argh argo. Stop thinking inside you box!!!
Ook al is ze lelijk BOEIEND! smorgens gaat je naar huis en zorg je gewoon dat ze JOUW adres niet heeft! for fucks sake!
Leuk voor jouw!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh dat gaat mij weer te ver.. Ik flirt alleen met vrouwen die ik toch echt wel knap en interessant vind
Sloap lekker !quote:Op zondag 11 juli 2010 23:46 schreef huize het volgende:
[..]
Leuk voor jouw!
Ik (toendertijd) niet, ik flirte met alles waar ik kans mee had en dat lag gewoon aan de avond zelf.
En nu bedtijd!
Van Marwijk ook hij heeft goeie spelers gewisseld. Hij had Van Persie eruit moeten halen. Huntelaar erin!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:52 schreef candygirl het volgende:
4 minuten langer en dan was het weer een eerlijk duel geweest :-? Maar wat hebben onze mannen zich super opgesteld na de wedstrijd, echt respect voor : Maarja dat maakt het toch geen eerlijke wedstrijd k.. scheidsrechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |