abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2010 @ 23:25:44 #126
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_83935711
Ach argo, vriend, je bent nog jong, laat je niet opnaaien. Maar serieus pak alle kansen die je kunt krijgen. Beter dat je met schaamte terug denkt aan een slechte lay dan dat je helemaal niet kunt terugdenken. Liefde en passie komt vanzelf en merk je dan wel!
How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
  zondag 11 juli 2010 @ 23:27:11 #127
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_83935815
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef Argo het volgende:

[..]

Sinds wanneer is jouw naam Paul meneer de profeet ?

je hoeft geen Paul te heten om te divineren

En ik weet wat ik morgen ga doen... en ik weet wat jij elke dag doet
pi_83935823
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef huize het volgende:
Ach argo, vriend, je bent nog jong, laat je niet opnaaien. Maar serieus pak alle kansen die je kunt krijgen. Beter dat je met schaamte terug denkt aan een slechte lay dan dat je helemaal niet kunt terugdenken. Liefde en passie komt vanzelf en merk je dan wel!

Ja dat weet ik ook. Dankjewel dat jij wel nog aardig bent, en ja ik heb er ook geen moeite mee. Ik had gehoopt ergens wat te kunnen scoren als Nederland zou winnen. Maarja ik ga gewoon eens zwemmen en aan de bad rand hangen. En dan eens proberen te praten met chicks die langs komen. En eens kijken of ik ergens een leuke meid die ik qua karakter ook mag kan ontmoeten. Wie weet ?
  zondag 11 juli 2010 @ 23:27:58 #129
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_83935857
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef huize het volgende:
Ach argo, vriend, je bent nog jong, laat je niet opnaaien.

Vooral dat momenteel
pi_83935953
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je hoeft geen Paul te heten om te divineren

En ik weet wat ik morgen ga doen... en ik weet wat jij elke dag doet

Vertel me dan eens wat ik op zon dag doe ? Ik heb allang niet gepost. Om jou te ontlopen want onze gevoelens over elkaar zijn van hetzelfde. Jij mag mij niet ik mag jou niet. Maar ik heb besloten jou niet te ontlopen. Neen, ik kom terug. En pff ooit krijg ik een vriendin. Maar waarom zou ik jou het bewijs moeten laten zien ? Een dame is geen trofee, tenminste je sleept ze niet naar binnen om ze daarna als trofee te displayen. Dames die om een foto vragen in dit topic. Ik vraag me af hoe hun erover denken. Want blijkbaar vinden hun het niet erg of spijtig als ze met een kerel kussen die ze alleen gebruikt voor een weddenschap op een foto. En om daarna te laten zien dat ze het wel kunnen. Dat lijkt me lullig.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:31:17 #131
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_83936063
Argo, vriend, zet je nu even voorbij dat karakter bullshit gedoe. Trust me, probeer gewoon te scoren zoveel als je kunt totdat die ene voorbij komt.

En geen slap gelul meer met je dichterlijke ridderlijkheid en filosofische diepgang. Dat moet je pas doen als je die speciale klik hebt. Tot die tijd moet je mind op scoren zijn gefocust!
pi_83936096
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef huize het volgende:
Argo, vriend, zet je nu even voorbij dat karakter bullshit gedoe. Trust me, probeer gewoon te scoren zoveel als je kunt totdat die ene voorbij komt.

En geen slap gelul meer met je dichterlijke ridderlijkheid en filosofische diepgang. Dat moet je pas doen als je die speciale klik hebt. Tot die tijd moet je mind op scoren zijn gefocust!
Dat dus.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83936130
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef huize het volgende:

Ach dat was maar voor de lulz, het ridderlijke gedoe. Maar pff ik heb er geen moeite mee. Ik zoek wel een meisje met een leuk karakter snap je ? Ik zoek niet iets om het maar te ''hebben''. Dat vind ik incorrect.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:32:27 #134
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_83936136
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Vertel me dan eens wat ik op zon dag doe ? Ik heb allang niet gepost. Om jou te ontlopen want onze gevoelens over elkaar zijn van hetzelfde. Jij mag mij niet ik mag jou niet. Maar ik heb besloten jou niet te ontlopen. Neen, ik kom terug. En pff ooit krijg ik een vriendin. Maar waarom zou ik jou het bewijs moeten laten zien ? Een dame is geen trofee, tenminste je sleept ze niet naar binnen om ze daarna als trofee te displayen. Dames die om een foto vragen in dit topic. Ik vraag me af hoe hun erover denken. Want blijkbaar vinden hun het niet erg of spijtig als ze met een kerel kussen die ze alleen gebruikt voor een weddenschap op een foto. En om daarna te laten zien dat ze het wel kunnen. Dat lijkt me lullig.
Je snapt het echt niet he?

Je moet niet kussen voor de foto maar als je een stel bent, is het leuk om fotos van elkaar samen te hebben Dus als iemand echt voor je valt, zal ze het niet erg vinden zoenend met jou op de foto te gaan, en dat online te kwakken Als je iemand puur voor een weddenschap zoent, DAN ben je extreem sneu bezig. Maar je bent zelf deze extreem sneue weddenschap begonnen
pi_83936280
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he?

Je moet niet kussen voor de foto maar als je een stel bent, is het leuk om fotos van elkaar samen te hebben Dus als iemand echt voor je valt, zal ze het niet erg vinden zoenend met jou op de foto te gaan, en dat online te kwakken Als je iemand puur voor een weddenschap zoent, DAN ben je extreem sneu bezig. Maar je bent zelf deze extreem sneue weddenschap begonnen
Klopt maar je bent geen stelletje op een paar dagen.

Dit is wel waar het hier in de weddenschap om ging. Het ging er eerst om dat ik wel met een chick kon samenkomen. Dus wel capabel was om het te doen. Maar dan maken jullie kussen erbij. En dat zou dan puur voor de weddenschap zijn.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:35:06 #136
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_83936311
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat dus.
Hier jong zelfs een vrouw zegt het!
pi_83936391
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:35 schreef huize het volgende:

[..]

Hier jong zelfs een vrouw zegt het!
Maar ik heb daarvan toch niks gezegd, dat gene wat gezegd was door mij is slechts. Dat ik wel aan een dame kom. Ik moet alleen eff kijken of ik iemand kan vinden die bij mij past. Dat lijkt me niet dom..
  zondag 11 juli 2010 @ 23:39:43 #138
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_83936657
inderdaad je moet iemand vinden die bij je past, en tot aan die dag moet je de tijd opvulen met meiden die niet bij je passen maar waar je toch even op oefent.....ya know what im saying..
pi_83936658
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar ik heb daarvan toch niks gezegd, dat gene wat gezegd was door mij is slechts. Dat ik wel aan een dame kom. Ik moet alleen eff kijken of ik iemand kan vinden die bij mij past. Dat lijkt me niet dom..
Ga gewoon iemand scoren, kan jou het schelen. Blauwtje lopen is heul niet erg.
pi_83936736
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:39 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ga gewoon iemand scoren, kan jou het schelen. Blauwtje lopen is heul niet erg.
Blauwtje lopen is ook niet waar ik me zorgen om maak.(noch maak ik me zorgen om iets) Maar ik ga niet voor een typen dat mij niet aanstaat. Of iemand waarvan ik denk dat ze lelijk is. Ik wil niet liegen tegen mezelf, noch tegen haar. Ik wil wel iets waarvan ik denk dat kan klikken. Nogmaals ik zoek iets serieus, niet iets om te ''hebben''.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2010 23:41:13 ]
  zondag 11 juli 2010 @ 23:42:21 #141
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_83936835
Argh argo. Stop thinking inside you box!!!

Ook al is ze lelijk BOEIEND! smorgens gaat je naar huis en zorg je gewoon dat ze JOUW adres niet heeft! for fucks sake!
pi_83936900
Ik zeg gewoon niks meer, heeft toch geen zin.
pi_83936921
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef huize het volgende:

Ook al is ze lelijk BOEIEND! smorgens gaat je naar huis en zorg je gewoon dat ze JOUW adres niet heeft! for fucks sake!
Hmm maar ik maak me nergens zorgen om, noch hoef ik zo aan een chick te komen. Dat zou te makkelijk zijn, ik wil iets serieus, dan kan ik daar van leren. Om een chick te krijgen lukt me wel. Daar maak ik me ook geen zorgen om. Wil wel dat ik het met fatsoen doe.
  zondag 11 juli 2010 @ 23:43:30 #144
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_83936931
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef huize het volgende:

oh dat gaat mij weer te ver.. Ik flirt alleen met vrouwen die ik toch echt wel knap en interessant vind
  zondag 11 juli 2010 @ 23:46:41 #145
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_83937124
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

oh dat gaat mij weer te ver.. Ik flirt alleen met vrouwen die ik toch echt wel knap en interessant vind
Leuk voor jouw!

Ik (toendertijd) niet, ik flirte met alles waar ik kans mee had en dat lag gewoon aan de avond zelf.

En nu bedtijd!
pi_83937448
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:46 schreef huize het volgende:

[..]

Leuk voor jouw!

Ik (toendertijd) niet, ik flirte met alles waar ik kans mee had en dat lag gewoon aan de avond zelf.

En nu bedtijd!
Sloap lekker !
pi_83937502
4 minuten langer en dan was het weer een eerlijk duel geweest :-? Maar wat hebben onze mannen zich super opgesteld na de wedstrijd, echt respect voor : Maarja dat maakt het toch geen eerlijke wedstrijd k.. scheidsrechter
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_83937647
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:52 schreef candygirl het volgende:
4 minuten langer en dan was het weer een eerlijk duel geweest :-? Maar wat hebben onze mannen zich super opgesteld na de wedstrijd, echt respect voor : Maarja dat maakt het toch geen eerlijke wedstrijd k.. scheidsrechter
Van Marwijk ook hij heeft goeie spelers gewisseld. Hij had Van Persie eruit moeten halen. Huntelaar erin!
  zondag 11 juli 2010 @ 23:55:46 #149
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_83937704
Het komt omdat er geen limburgers en friezen meespeelden!
  FOK!fotograaf zondag 11 juli 2010 @ 23:58:11 #150
73911 ultra_ivo
pi_83937860
Heel veel Walen vanavond op het Vrijthof, veelal met oranje shirtjes aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')