ik heb geen huis ter beschikking zonder oudersquote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ga naar bios, huur een film en ga die kijken, ga samen koken, cakejes bakken weet ik veel.
Ik woon heul ver van het strandquote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef molleymijsje het volgende:
euhm het strand ofzo
maar mss wil een meisje wel helemaal niks zo bijzonders
het zou mij echt niet boeien bijv.
Alsnog de bios en dan naar haar huis lolquote:Op maandag 12 juli 2010 16:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ik heb geen huis ter beschikking zonder ouders
Ben niet in de stad waar ik een kamer heb...dus beetje raar om dan toch film te kijken en cakejes bakken met je ouders erbij haha![]()
Toch bedankt
Dan zeker in de trein héquote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef Socios het volgende:
Waarom zou neuken geen goed idee zijn?
Ik ken haar al heel langquote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef Brerius het volgende:
Kom je ook wel een beetje laat achter hé.
Voor de meeste leuke dingen moet je meestal op voorrand fixen.
De vraag is de hoeveelste keer is het dat je met elkaar uit gaat.
Voor de eerste keer is een etentje daarna wat drinken wel goed genoeg hoor. Zo kun je je partner in spe beter leren kennen. Achteraf kun je nog een filmpje plannen
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef SuperFokker het volgende:
nu komt het toch weer aan op 'neuken'
Nee, dat is geen goed idee.
Het is niet heel lekker weerquote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
Na het eten een lekkere boswandeling
weet ikquote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, je stelt een vraag op fok. Dan krijg je standaard reacties als TS, neuken en meer van dat soort ongein
DrieVliet ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:32 schreef FrituurPanneke het volgende:
waaorm zou een meisje het niet leuk vinden om samen wat te drinken, kan heel gezellig zijn hor
Als het hun eerste date is lijkt dronken voeren me niet echt een goed idee.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
Na het eten een lekkere boswandeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |