Eensch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef porsche1 het volgende:
Met het EK had ik ook al zoeen topic gemaakt, en dat deed het goed.
Dus, voorspel hier de uitslag van Nederland-Denemarken.
3-1.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Hebben we hier niet al ongeveer 423807104 topics over
Nee, of ik zag hem niet. Maar dit is een topic waar je alleen kan zeggen wat je denkt wat het wordt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Hebben we hier niet al ongeveer 423807104 topics over
Veel mensen onderschatten Denemarken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef BasEnAad het volgende:
Denemarken staat 36e op de FIFA-ranglijst. Daar moet Nederland gewoon met minstens 3-0 langs.
Sowieso Denemarken
We zullen zien maandag!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Veel mensen onderschatten Denemarken.
-quote:
Niks van Persie wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
Een rustige 2-0, twee keer van Persie.
Er zijn ook genoeg die denken dat NL de poule niet eens doorkomt hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Michielos het volgende:
ik vrees er ook voor. Wat leuker is.. niemand die het nog ziet zitten in Nederlanders, behalve de patriottische en nationalistische (overdreven optimistische, arrogante en opschepperige) Nederlander zelf. Ik spreek met mensen uit spanje, duitsland, zweden, overal ter wereld en NIEMAND die NLD ook maar enigszins als kanshebber ziet . Maar goed... schep maar flink op allemaal, we worden wel even kampioen.. des te harder gaan jullie huilen als jullie er dadelijk weer uitliggen.
Wat NLD -DEN betreft.. ik heb 30 op Denemarken gestemd en terecht. Zelfs dat team is verder
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg die denken dat NL de poule niet eens doorkomt hoor.
Jij bent wel heel negatief. Nederland heeft echt niet zo'n slecht team.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzo
Ik behoed jullie alleen voor een enorme teleurstelling. De verdediging is bijvoorbeeld terrible.. Hongarije scoort simpel tegen ons.. Laat Messi los en het staat zo 3-0quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent wel heel negatief. Nederland heeft echt niet zo'n slecht team.
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzo
Tam? Behoorlijk dom , uiterst narcistisch, naief en dellusional is more like it.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.
Gewoon optimistisch. Nederland heeft een goed team.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tam? Behoorlijk dom , uiterst narcistisch, naief en dellusional is more like it.
Dat wist ik dus niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hoezo? Het is toch niet mijn land?
hehee, maar ik ben toch dood maandagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet.![]()
![]()
Hoewel jouw avatar wel een goeie indicatie is eigenlijk.
Maar mensen die ons compleet kansloos achten vind ik ook niet erg slim.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.
WE WORDEN KAMPIOEN WE ZIJN DE BESTEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon optimistisch. Nederland heeft een goed team.
eik ben ik het hier wel mee eens hoor.... EK 2008 net zo... tegen rusland er uit.. Ik support ook Nederland maar ik blijf wel realistisch... er zijn landen met veeeel meer kwaliteit op t veld die veel meer kans makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
WE WORDEN KAMPIOEN WE ZIJN DE BESTE
(terwijl we nog NOOIT kampioen zijn geweest, 1x EK kampioen, er tig landen zijn die zich WEL bewezen hebben, WEL altijd staan i.p.v. 8ste finale eruit, 2002 geeneens meedoen e.d.![]()
)
Waar komt dat overdreven optimisme toch vandaan? Dat nationalistische .. Dat collectieve gevoel dat we zo goed zijn (terwijl er GEEN enkele reden is om te denken dat we ÜBERHAUPT een kans maken, i mean.. check de cijfers ;') )
Het is echt bijna debiel eigenlijk
Inderdaad.. ik zou het al tof vinden als het de fans niet zou ontbreken aan enig realiteitsbesef. We zijn nu eenmaal niet het beste, er ZIJN nu eenmaal teams met 3400000 het vermogen aan kwaliteit dat wij hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
eik ben ik het hier wel mee eens hoor.... EK 2008 net zo... tegen rusland er uit.. Ik support ook Nederland maar ik blijf wel realistisch... er zijn landen met veeeel meer kwaliteit op t veld die veel meer kans makenDat kun je leuk vinden of niet maar zo is het wel
Want alleen in Nederland zijn mensen nationalistisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
(terwijl we nog NOOIT kampioen zijn geweest, 1x EK kampioen, er tig landen zijn die zich WEL bewezen hebben, WEL altijd staan i.p.v. 8ste finale eruit, 2002 geeneens meedoen e.d.![]()
)
Waar komt dat overdreven optimisme toch vandaan? Dat nationalistische .. Dat collectieve gevoel dat we zo goed zijn (terwijl er GEEN enkele reden is om te denken dat we ÜBERHAUPT een kans maken, i mean.. check de cijfers ;') )
Dat is mijn punt toch helemaal niet.. Wel dat het bij ons volkomen misplaatst is. In Haiti juichen ze ook voor Haiti, maar ze weten dondersgoed dat ze NOOIT kampioen zullen worden. Hier zijn we totaal dellusional.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Silv het volgende:
[..]
Want alleen in Nederland zijn mensen nationalistisch.
Omdat we goeie spelers in ons team hebben die het ook in het buitenland goed doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
)
Die andere landen hebben meer recht van spreken (spanje, bra, argentinie, engeland etc)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Silv het volgende:
[..]
Want alleen in Nederland zijn mensen nationalistisch.
Mochten we verder komen, dan weet ik je te vinden!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik zou het al tof vinden als het de fans niet zou ontbreken aan enig realiteitsbesef. We zijn nu eenmaal niet het beste, er ZIJN nu eenmaal teams met 3400000 het vermogen aan kwaliteit dat wij hebben.
Laat dat het plezier niet wegnemen, maar please WEES realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mochten we verder komen, dan weet ik je te vinden!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Michielos het volgende:
Ik spreek met mensen uit spanje, duitsland, zweden, overal ter wereld en NIEMAND die NLD ook maar enigszins als kanshebber ziet .
dit dus..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die andere landen hebben meer recht van spreken (spanje, bra, argentinie, engeland etc)
Neen, MSN, Skype, AOL , Yahoo Messengerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Waar spreek je die mensen dan? Op xbox live?
Is het niet handiger om maar 1 programma te gebruiken daarvoor?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, MSN, Skype, AOL , Yahoo Messenger
Misschien wel, maar doet dat ertoe?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:25 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Is het niet handiger om maar 1 programma te gebruiken daarvoor?
2nd. terecht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, MSN, Skype, AOL , Yahoo Messenger
punt is duidelijk. Internationaal ziet NIEMAND het in ons team zitten (mijns inziens terecht)
Messiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik behoed jullie alleen voor een enorme teleurstelling. De verdediging is bijvoorbeeld terrible.. Hongarije scoort simpel tegen ons.. Laat Messi los en het staat zo 3-0
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!
NEDERLAND IS DE BESTE!!!
schei toch uit... een beejte realiteitsbesef..
we zitten qua niveau op hetzelfde level als landen als Denemarken, Zweden en Roemenie, echt niet op het niveau Argentinie, Spanje e.d.
Bepaal je als land en/of individu zelf. Ga jij of de kwaliteit van een voetbalelftal niet bepalenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die andere landen hebben meer recht van spreken (spanje, bra, argentinie, engeland etc)
Zolang het bij die twee blijft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit dus..
Gio
Van Bronkhorst
Heitinga![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
)
Goeie troll.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik zou het al tof vinden als het de fans niet zou ontbreken aan enig realiteitsbesef. We zijn nu eenmaal niet het beste, er ZIJN nu eenmaal teams met 3400000 het vermogen aan kwaliteit dat wij hebben.
Laat dat het plezier niet wegnemen, maar please WEES realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
Je weet dat dit het WK voetbal is?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
schei toch uit... een beejte realiteitsbesef..
we zitten qua niveau op hetzelfde level als landen als Denemarken, Zweden en Roemenie, echt niet op het niveau Argentinie, Spanje e.d.
Gast,... lees eens op dit forum een beetje rond... Kijk eens naar buiten en vraag eens wie er kampioen wordtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Messi
Leuke clubvoetballer, maar internationaal een baby. Als je verstand hebt van voetballen, dan weet je ook dat Nederland gewoon kans maakt op die titel. En niemand roept dat we wereldkampioen worden, maar wat voetbal betreft zijn Nederlanders enthousiast.
En je bent echt een mongol als je roept dat Nederland niet kan voetballen. En zeg geen WE, want je praat poep.
Wat heb jij een uiterst vreemde manier om van het WK te genieten. Beetje treurig hoor. Laat je toch gewoon meeslepen, best lekker, dat collectieve optimisme.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast,... lees eens op dit forum een beetje rond... Kijk eens naar buiten en vraag eens wie er kampioen wordt
Ik lach het laatst als Nederland er dadelijk uitflikkert en jullie allemaal traantjes op jullie gezicht hebben.. WIE HAD DIT NU KUNNEN VOORSPELLEN! WIJ SPEELDEN HET MOOISTE VOETBAL!!!! JA YOLANTHE IS HET SCHULD..
ik ben nu al benieuwd naar de excuusjes
Dat overdreven optimisme jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heb jij een uiterst vreemde manier om van het WK te genieten. Beetje treurig hoor. Laat je toch gewoon meeslepen, best lekker, dat collectieve optimisme.
Hup, vlieg eens met dat ding in je avi mee, hoe verder hoe beterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat overdreven optimisme jaMensen die denken dat Nederland even kampioen wordt , hebben THERAPIE nodig.. niets meer niets minder
Je bent bijna net zo topicverziekend als de andere relkloon die ik vaak tegenkom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat overdreven optimisme jaMensen die denken dat Nederland even kampioen wordt , hebben THERAPIE nodig.. niets meer niets minder
O, in dat geval doe ik gewoon lekker mee, ok.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo topicverziekend als de andere relkloon die ik vaak tegenkom.
Mensen die positief denken hebben in de regel veel minder therapie nodig dan doemdenkersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker, ik ben een realist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
Mensen die positief denken hebben in de regel veel minder therapie nodig dan doemdenkers
Nou ga jij maar lekker realistisch zijn dan, blijf ik lekker optimistisch. Dat geeft me veel meer plezier.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker, ik ben een realist.
Inderdaad, dat denken ze echt...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Met andere woorden, jullie geloven echt dat Oranje in de finale komt?_! Ik sluit me aan bij Michielos.
Het maakt me ook niet uit dat je plezier hebt ja of nee, enkel dat het totaal dellusional en onrealistisch is. Dat wil ik enkel aankaarten. Wat je ermee doet zal me een rotzorg zijn. Het lijkt me eerder dat mensen, zonder ook maar enig verstand van voetbal, nu meebleren en helemaal in de massa gek gemaakt worden. De oranjekoorts enz.. Als je ook maar ENIG verstand van voetbal had, zou je weten dat NLD GEEN kampioen kan worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ga jij maar lekker realistisch zijn dan, blijf ik lekker optimistisch. Dat geeft me veel meer plezier.
Ja totdat je gaat janken na de kwartfinales met je optimisme.. dan komt het 3x zo hard terugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ga jij maar lekker realistisch zijn dan, blijf ik lekker optimistisch. Dat geeft me veel meer plezier.
Jammer voor je dat je alleen realistisch kunt zijn als je enigszins verstand van voetbal hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
O, in dat geval doe ik gewoon lekker mee, ok.
WIJ ZIJN HET BESTE!! WIJ WORDEN KAMPIOEN!!!!! WIJ SPELEN HET BESTE VOETBAL!!!! DE ANDERE LANDEN STELLEN NIKS VOOR
enz...
zie je hoe debiel het isVooral met een Spanje, Engeland, Duitsland, Brazilie, Portugal, Argentinie die meedoen? Landen met tig keer meer kwaliteit dan het Nederlands elftal.
Ik zal ook juichen voor het Nederlands elftal, daar niet van.. Maar ik ben wel realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
We zullen wel zien hoeveel verstand van voetbal jij hebt wanneer het nld elftal er vroegtijdig uit gaat vliegen en er weer smoesjes gezocht moeten wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je alleen realistisch kunt zijn als je enigszins verstand van voetbal hebt.
Nou scheer je weg, kutkloon.
Je vergeet Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
O, in dat geval doe ik gewoon lekker mee, ok.
WIJ ZIJN HET BESTE!! WIJ WORDEN KAMPIOEN!!!!! WIJ SPELEN HET BESTE VOETBAL!!!! DE ANDERE LANDEN STELLEN NIKS VOOR
enz...
zie je hoe debiel het isVooral met een Spanje, Engeland, Duitsland, Brazilie, Portugal, Argentinie die meedoen? Landen met tig keer meer kwaliteit dan het Nederlands elftal.
Ik zal ook juichen voor het Nederlands elftal, daar niet van.. Maar ik ben wel realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
ow?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je vergeet Frankrijk.
En je weet dat Nederland diverse keren in halve en finales stond?
Dat ik hier nog op reageer![]()
Omdat het leuk is om optimistisch te zijn. Als ik ga kijken met het idee dat ze nooit kampioen kunnen worden, dan kijk ik liever niet. Dat is als kijken naar een wedstrijd terwijl je weet dat ze toch al zullen verliezen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef Flammie het volgende:
Idd je zou toch denken dat een ezel zich niet 3x aan dezelfde steen zou stoten maar hier op fok zijn ze echt niet van hun stuk af te brengen.... Elke keer gaat Nederland wel eventjes kampioen worden en elke keer worden ze weer teleurgesteld en toch blijven ze weer overdreven optimistisch de volgende keer en ook dan worden ze weer teleurgesteld om vervolgens het volgende WK/EK weer zo overdreven optimistisch te zijn...!!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:54 schreef RooieVanGestel het volgende:
Nederland hoort in het rijtje van Portugal en Spanje. Ze zijn in staat om het WK te winnen maar hebben het nog nooit waargemaakt. Maar aangezien er toch een kans is dat ze het WK winnen mag je best optimistisch zijn hoor. Het lijkt me leuker om een wedstrijd te gaan kijken met een goed gevoel dan van te voren gaan denken dat het 3x niks wordt.
Dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow?
2002 niet meedoen
2006 8ste finale
ja diverse keren
anders eeh 1998 halve finale (mooi resultaat)
1994 kwartfinale
1990 8ste finale
ja diverse malen in de halve finale en finale jaWE WORDEN WERELDKAMPIOEN
![]()
![]()
HAHAHAH
Dat je denkt dat Nederland niet ver gaat komen oke, maar dan voor Denemarken zijn?quote:
Tegen wie speelt Nederland a.s. maandag domme kut?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je denkt dat Nederland niet ver gaat komen oke, maar dan voor Denemarken zijn?![]()
Alsof die zo ver gaan komen.
Nee hoor, Daar ben ik dan weer teveel realist voor. Ik ben niet zo iemand die in een hoekje gaat zitten janken als NL verliest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja totdat je gaat janken na de kwartfinales met je optimisme.. dan komt het 3x zo hard terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONtopic maar weer, NEderland - Denemarken 3-1There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Zo is het maar net!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:02 schreef crv het volgende:
ONtopic maar weer, NEderland - Denemarken 3-1
Ik weet dat ze tegen Denemarken spelen. En nu? Want het ontkracht niets van wat ik zei namelijk. Maar goed, iemand die al meteen met "domme kut" begint moet ik eigenlijk ook gewoon negeren. De triestheid.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Nederland a.s. maandag domme kut?.
Post eens pics van je tieten dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet dat ze tegen Denemarken spelen. En nu? Want het ontkracht niets van wat ik zei namelijk. Maar goed, iemand die al meteen met "domme kut" begint moet ik eigenlijk ook gewoon negeren. De triestheid.![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Post eens pics van je tieten dan?
Na-apertquote:
Om te gillen is dat inderdaadquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:11 schreef HaagsPietje het volgende:
je hoorde het gister al bij VI Oranje: geen enkele internationale belangstelling voor de training van Oranje, in geen enkele krant wordt er over Oranje geschreven, ze worden nergens genoemd bij de favorieten voor dit toernooi....dus tja, het is weer as usual....de enige die denken dat Oranje een geweldig fantastisch elftal heeft zijn de Nederlanders zelf op basis van zichzelf omhoogschrijvende media.
Maar buiten nederland heeft niemand het over het nederlands elftal.
tegen de denen wordt het 1-1, poule zullen ze natuurlijk wel doorkomen maar denk dat de achtste finale (Italie?) al gelijk het eindpunt is en anders wel de kwartfinale (Brazilie of Portugal).
en dan iedereen hier weer naar falende oorzaken zoeken![]()
en dan zijn er nog mensen die met een beschuldigend vingertje naar Frankrijk durven wijzen als het om opgeklopt en onterecht chauvinisme gaat![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:11 schreef HaagsPietje het volgende:
je hoorde het gister al bij VI Oranje: geen enkele internationale belangstelling voor de training van Oranje, in geen enkele krant wordt er over Oranje geschreven, ze worden nergens genoemd bij de favorieten voor dit toernooi....dus tja, het is weer as usual....de enige die denken dat Oranje een geweldig fantastisch elftal heeft zijn de Nederlanders zelf op basis van zichzelf omhoogschrijvende media.
tegen de denen wordt het 1-1, poule zullen ze natuurlijk wel doorkomen maar denk dat de achtste finale (Italie?) al gelijk het eindpunt is en anders wel de kwartfinale (Brazilie of Portugal).
en dan zijn er nog mensen die met een beschuldigend vingertje naar Frankrijk durven wijzen als het om opgeklopt en onterecht chauvinisme gaat![]()
Het zou inderdaad verboden moeten worden om je eigen land aan te moedigenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:11 schreef HaagsPietje het volgende:
lezen, kneus!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef RooieVanGestel het volgende:
[..]
Het zou inderdaad verboden moeten worden om je eigen land aan te moedigen
Ga jij maar lekker Spanje aanmoedigen, die hebben net zoveel bereikt op een WK als Zuid-Korea![]()
Mensen die niet voor Nederland zijn omdat ze geen favoriet zijn en in het buitenland niet worden geroemd![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
We zijn ongeveer gelijk aan Zweden, Denemarken, Roemenie , Griekenland enz.
Griekenland heeft evenveel prijzen als ons gehaald. Qua voetbalspel doen Zweden, Denemarken echt niet voor ons odner hoor. Zal ik je anders hard komen uitlachen als maandag Denemarken gewonnen heeft?quote:
Gast, ga terug naar KLB.. wat een zuurheidquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Griekenland heeft evenveel prijzen als ons gehaald. Qua voetbalspel doen Zweden, Denemarken echt niet voor ons odner hoor. Zal ik je anders hard komen uitlachen als maandag Denemarken gewonnen heeft?Ben beniwued naar de zwakke excuusjes hier dan
Ik verheug me er al op (hollandse arrogantie
![]()
)
Hoe zuur ben je zelf dan? Kijk naar je reactiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:57 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Gast, ga terug naar KLB.. wat een zuurheid
Realistisch, en dan Nederland met Griekenland vergelijken, goeie grapquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe zuur ben je zelf dan? Kijk naar je reactieIk ben niet zuur maar realistisch
qua prestaties doet Griekenland ECHT niet voor Nederland onder hoor. Of zullen we de prijzen naast elkaar leggen (ahum.. de prijzen, welke prijzen HAHAquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef RooieVanGestel het volgende:
[..]
Realistisch, en dan Nederland met Griekenland vergelijken, goeie grap
Beetje domme opmerking. In de mij omringende landen word er aan de voor hun buitenlandse ploegen evenveel aandacht besteed, of het nu italie, duitsland, Nederland, japan of ghana is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:11 schreef HaagsPietje het volgende:
En aangezien spelers zoals Robben in het buitenland best wel HELD zijn zullen we best wel ter sprake komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking. In de mij omringende landen word er aan de voor hun buitenlandse ploegen evenveel aandacht besteed, of het nu italie, duitsland, Nederland, japan of ghana is.
Dat men In NL nu over niets anders kan praten dan over de tegenstanders
Rankings zeggen niks.. toernooiprestaties. DAAR draait het om. En die heeft NLD simpelweg niet. Nooit iets gepresteerd namelijk. Jammer maar dat is de REALITEIT.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En aangezien spelers zoals Robben in het buitenland best wel HELD zijn zullen we best wel ter sprake komen.Op welke plaats staat Nederland ook alweer in de rankings en op welke Griekenland?
Nee hoor. We zijn Europees Kampioen geworden in '88. En als dat geen prijs is, weet ik het ook niet. Dus genoeg hoop op een leuke prestatie (kwart/halve finales) op het WK. Prima tochquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Rankings zeggen niks.. toernooiprestaties. DAAR draait het om. En die heeft NLD simpelweg niet. Nooit iets gepresteerd namelijk. Jammer maar dat is de REALITEIT.
Dat heeft Griekenland ook? Europees kampioen 2004?? Dat is ons niveau wel een beetje, qua prestaties. Op het niveau van Griekenlandquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn Europees Kampioen geworden in '88. En als dat geen prijs is, weet ik het ook niet. Dus genoeg hoop op een leuke prestatie (kwart/halve finales) op het WK. Prima tochAls ik jou was zou ik even een topic in de Klaagbaak aanmaken, kun je daar heerlijk samen met je medepessimisten lekker negatief doen. Dit topic gaat over de uitslag Nederland-Denemarken.
3-1!!
Tja, met die logica doet Zuid-Korea ook niet onder voor Spanje...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
qua prestaties doet Griekenland ECHT niet voor Nederland onder hoor. Of zullen we de prijzen naast elkaar leggen (ahum.. de prijzen, welke prijzen HAHA)
Kijk nu eens naar Argentinie bijvoorbeeld. En bedenk je hoeveel pijn dat doet...
Doen ze ook niet? Ze wonnen aardig vandaag. Spanje is wel degelijk kanshebber. Recent europees kampioen. Zuid Korea is nooit europees kampioen geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef RooieVanGestel het volgende:
[..]
Tja, met die logica doet Zuid-Korea ook niet onder voor Spanje...
Nooit iets gepresteerdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Rankings zeggen niks.. toernooiprestaties. DAAR draait het om. En die heeft NLD simpelweg niet. Nooit iets gepresteerd namelijk. Jammer maar dat is de REALITEIT.
laatste prijs oranje.. 1988 (ver voordat de meesten hier geboren waren ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:57 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit iets gepresteerd
als je enkel kijkt of we ooit gewonnen hebben .... inderdaad 1 keer EK
Maar we hebben het toch best wel mooie prestaties gehaald
MAar als je enkel naar de resultaten op een WK/EK kijkt en dat je criteria zijn, zijn we dus ook gelijk aan Spanje
Nu spreek je jezelf dus tegen want Spanje heeft ook enkel 1 x het EK gewonnen.en is in een WK als beste prestatie 1 x een vierde plaatsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Doen ze ook niet? Ze wonnen aardig vandaag. Spanje is wel degelijk kanshebber. Recent europees kampioen. Zuid Korea is nooit europees kampioen geweest
Ja , maar wel recentquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:59 schreef crv het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf dus tegen want Spanje heeft ook enkel 1 x het EK gewonnen.en is in een WK als beste prestatie 1 x een vierde plaats
EK ja, Die 4e plaats was in 1950, in 2006 (ook nog recent) haalde ze de laatste 16 en was het ook voorbijquote:
Recent kampioen: voor de restr Nederland wat "recente statistieken WK":quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:02 schreef crv het volgende:
[..]
EK ja, Die 4e plaats was in 1950, in 2006 (ook nog recent) haalde ze de laatste 16 en was het ook voorbij
waarom zo negatief over Oranjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Recent kampioen: voor de restr Nederland wat "recente statistieken WK":
1990: 8ste finale
1994: kwartfinale
1998: halve finale (4de plek, toen konden we het doen eigenlijk)
2002: geeneens meedoen
2006: 8ste finale
ik denk dat het toch misplaatste arrogantie is eigenlijk, wat jij?
Engeland heeft anders vergelijkbare statistieken, en toch las ik in een ander topic dat je ze wel als kanshebbers acht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat het een massaal overhyped team is en ik de Nederlandse arrogantie hekel.quote:
maar je naam is wel oranjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat het een massaal overhyped team is en ik de Nederlandse arrogantie hekel.
wederom iemand die zelfvertrouwen verward met arrogantie.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan nog gaan spelen, snel bel ze op!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit dat je plezier hebt ja of nee, enkel dat het totaal dellusional en onrealistisch is. Dat wil ik enkel aankaarten. Wat je ermee doet zal me een rotzorg zijn. Het lijkt me eerder dat mensen, zonder ook maar enig verstand van voetbal, nu meebleren en helemaal in de massa gek gemaakt worden. De oranjekoorts enz.. Als je ook maar ENIG verstand van voetbal had, zou je weten dat NLD GEEN kampioen kan worden.
Nederlanders arrogant?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat argument slaat natuurlijk als een kut op een sluisdeur. Dat kun je tegen de meeste teams zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef kadeya het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan nog gaan spelen, snel bel ze op!
INDERDAADquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:09 schreef BroodjePindakaas het volgende:
NEDERLAND WORDT WERELDKAMPIOEN MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Als ze nou een pic hadden van jouw tieten he, dan zal het een stuk beter afgaan. Wat denk je er van?quote:
Heb je Griekenland vanmiddag zien spelen? Doet pijn he.. Echt gast jij weet totaal niet waar je over praat, zo niet realistisch wat je allemaal zegt, als je dit zal voorleggen aan de wereld zal iedereen je tot de grond uitlachten, zelfs de landen die je opnoemt. Maargoed iedereen z'n plezier. We zullen maandag wel zien, maar als Nederland wint, maak niet uit hoeveel, blijf jij dan gewoon in Klaagbak?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Griekenland heeft evenveel prijzen als ons gehaald. Qua voetbalspel doen Zweden, Denemarken echt niet voor ons odner hoor. Zal ik je anders hard komen uitlachen als maandag Denemarken gewonnen heeft?Ben beniwued naar de zwakke excuusjes hier dan
Ik verheug me er al op (hollandse arrogantie
![]()
)
Gewoon niet reageren. Die kerel loopt alleen maar te trollen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Heb je Griekenland vanmiddag zien spelen? Doet pijn he.. Echt gast jij weet totaal niet waar je over praat, zo niet realistisch wat je allemaal zegt, als je dit zal voorleggen aan de wereld zal iedereen je tot de grond uitlachten, zelfs de landen die je opnoemt. Maargoed iedereen z'n plezier. We zullen maandag wel zien, maar als Nederland wint, maak niet uit hoeveel, blijf jij dan gewoon in Klaagbak?
Deal en als Nld er vroegtijdig uit ligt (ik verwacht niet anders), kom ik jullie hier flink hard uitlachenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Heb je Griekenland vanmiddag zien spelen? Doet pijn he.. Echt gast jij weet totaal niet waar je over praat, zo niet realistisch wat je allemaal zegt, als je dit zal voorleggen aan de wereld zal iedereen je tot de grond uitlachten, zelfs de landen die je opnoemt. Maargoed iedereen z'n plezier. We zullen maandag wel zien, maar als Nederland wint, maak niet uit hoeveel, blijf jij dan gewoon in Klaagbak?
idd, zelfde geld voor wat mensen met een oranje naam die beweren dat nederland alles gaat verliezen met de argument dat ze ergens in 1930 van een team had verloren etc.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren. Die kerel loopt alleen maar te trollen.
Ga jij nou iedere vrouw hier om tieten pics vragen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:11 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Als ze nou een pic hadden van jouw tieten he, dan zal het een stuk beter afgaan. Wat denk je er van?
wtf man, hoe gaat dat eruit zien?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Deal en als Nld er vroegtijdig uit ligt (ik verwacht niet anders), kom ik jullie hier flink hard uitlachen
74 en 78 finalequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow?
2002 niet meedoen
2006 8ste finale
ja diverse keren
anders eeh 1998 halve finale (mooi resultaat)
1994 kwartfinale
1990 8ste finale
ja diverse malen in de halve finale en finale jaWE WORDEN WERELDKAMPIOEN
![]()
![]()
HAHAHAH
Vervelend hè wanneer je niks meer hebt. Maar het is het goed met je, je troll heeft gewerkt, straks weer een aai over je bolletje en een extra spuitje slagroom over je vla van mamaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja en Uruguay wereldkampioen in 34 en 50
ik vond hun tactiek van dood-vervelen tegen frankrijk erg sterk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja en Uruguay wereldkampioen in 34 en 50
ik wil ermee aangeven dat vervlogen tijden geen reet zeggen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vervelend hè wanneer je niks meer hebt. Maar het is het goed met je, je troll heeft gewerkt, straks weer een aai over je bolletje en een extra spuitje slagroom over je vla van mama
Spaanseelftalquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef MafLander het volgende:
Gewoon 3-0, 2x Stekelenburg en 1x Seedorf
quote:
Is goed. 2008 europees kampioenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
Spaanseelftal
1990 · Tweede ronde
1994 · Kwartfinale
1998 · Eerste ronde
2002 · Kwartfinale
2006 · Achtste finale
Dus in 2002 deed NL niet mee, en voor de rest minimaal gelijk
Jij bent weeraan zet
Nederland in 1988. Of telt dat niet? Dit ga je niet winnen slappe.quote:
1x dus.. net als griekenland...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nederland in 1988. Of telt dat niet? Dit ga je niet winnen slappe.
Ja, de media. Niet dat gewone volk met vlaggetjes in de straat. Heel verschil.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
1x dus.. net als griekenland...
Nederland komt gewoon vet kwaliteit te kort en t lijkt wel alsof er elk evenement wel weer smoesjes klaar zijn om hun falen in te kunnen dekken.
Triest hoor....
Ik ga echt keihard lachen als Denemarken dadelijk met 2-1 wint van het oh-zo-heilige nld.... dan heb ik EN toto geld gewonnen en kan ik jullie allemaal lekker uitlachen hierquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, de media. Niet dat gewone volk met vlaggetjes in de straat. Heel verschil.
`quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nederland in 1988. Of telt dat niet? Dit ga je niet winnen slappe.
Gefeliciteerd man. Je leven moet compleet zijn. Maar ik ben weg hier, want een mongool de ruimte in sturen is makkelijker. Have fun en lach je maar doodquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ga echt keihard lachen als Denemarken dadelijk met 2-1 wint van het oh-zo-heilige nld.... dan heb ik EN toto geld gewonnen en kan ik jullie allemaal lekker uitlachen hier
zozo, 1,50 winnenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ga echt keihard lachen als Denemarken dadelijk met 2-1 wint van het oh-zo-heilige nld.... dan heb ik EN toto geld gewonnen en kan ik jullie allemaal lekker uitlachen hier
Zie vorige post. Je hebt gewonnen, het is helemaal je eigen topic.quote:
Daar gaat het me niet om. Het gaat me om realiteitsbesef. Jullie overraten Nederland gewoon echt te erg. Ik wil jullie iets lerenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie vorige post. Je hebt gewonnen, het is helemaal je eigen topic.
nederland dat van denemarken verliest is zeker realistisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het gaat me om realiteitsbesef. Jullie overraten Nederland gewoon echt te erg
statistieken zeggen niks, maar als je er toch mee aan wilt komen is er maar een europees kampioen die het WK daarna er met de beker vandoor ging, nl West-Duitsland in 1972. Daarbij kom je zelf aan met een lijstje van Nederland, terwijl je ,als je daar bijvoorbeeld het lijstje van Spanje of Engeland tegenover zet er niet bijster veel verschil in resultaten zit, maarja resultaten uit het verleden he?quote:
EK kampioen 2008 of EK kampioen 1988.. hmmm, wat zullen we eens kiezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
statistieken zeggen niks, maar als je er toch mee aan wilt komen is er maar een europees kampioen die het WK daarna er met de beker vandoor ging, nl West-Duitsland in 1972. Daarbij kom je zelf aan met een lijstje van Nederland, terwijl je ,als je daar bijvoorbeeld het lijstje van Spanje of Engeland tegenover zet er niet bijster veel verschil in resultaten zit, maarja resultaten uit het verleden he?
WK 1990 was anders niet echt een succesverhaal voor nederland of het wk 94 voor denemarken(wisten zich niet eens te kwalificeren), in 98 bereikte duitsland de kwart finale, in 2002 ging frankrijk eruit in de eerste ronde en griekenland wist zich eveneens niet te kwalificeren voor WK 2006quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
EK kampioen 2008 of EK kampioen 1988.. hmmm, wat zullen we eens kiezen
Nee, spanje ophemelen terwijl de toernooiresultaten van Spanje veel slechter zijn dan die van NL.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
1x dus.. net als griekenland...
Nederland komt gewoon vet kwaliteit te kort en t lijkt wel alsof er elk evenement wel weer smoesjes klaar zijn om hun falen in te kunnen dekken.
Triest hoor....
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
statistieken zeggen niks, maar als je er toch mee aan wilt komen is er maar een europees kampioen die het WK daarna er met de beker vandoor ging, nl West-Duitsland in 1972. Daarbij kom je zelf aan met een lijstje van Nederland, terwijl je ,als je daar bijvoorbeeld het lijstje van Spanje of Engeland tegenover zet er niet bijster veel verschil in resultaten zit, maarja resultaten uit het verleden he?
mijn voorspellingen:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dus...
Sommige gasten hebben zo'n bord voor der kop dat het geen zin heeft verder te discusseren.
Ze komen met cijfers of voorbeelden en als je die met betere weerlegt is het ineens weer anders...![]()
Gaat erom dat NL best een kans heeft om ver te komen en dat stemt mij positief.
Hoop doet leven.
slechte voorspelling, sorry.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
mijn voorspellingen:
nld - denemarken : 1-2
Mijn voorspelling is ook 2-1 voor de Denen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wel bazig om met 4 punten groepswinnaar te worden. Maar aan de andere kant is dat geheel in de lijn die de grote favorieten Frankrijk, Argentinië en Engeland al hebben gezet. Maar die zullen uiteraard wel een slechte dag hebben. Zeg dat niet van Nederland want dan is het een smoesjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
mijn voorspellingen:
nld - Japan : 2-0
nld - kameroen : 1-1
uiteindelijk via via is het resultaat:
1: nld
2: dnm
3: kam
4: jap
daarna komen ze tegen slowakije ofoz
na een saaie 1-0 winnen ze dat ook nog wel om vervolgens tegen brazilie met 3-0 afgeslacht te worden.
Dus kom maar op alvast met die smoesjes
Waarom moet ik met smoesjes komen ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
mijn voorspellingen:
nld - Japan : 2-0
nld - kameroen : 1-1
uiteindelijk via via is het resultaat:
1: nld
2: dnm
3: kam
4: jap
daarna komen ze tegen slowakije ofoz
na een saaie 1-0 winnen ze dat ook nog wel om vervolgens tegen brazilie met 3-0 afgeslacht te worden.
Dus kom maar op alvast met die smoesjes
Je weet het nooit he, maar Brazilie, waar zoveel van verwacht wordt, kan zomaar lelijk tegenvallen. Van de wedstrijden die ik gezien heb van Btrazilie zie ik Oranje niet kansloos tegen henquote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kwartfinale zit er echt wel in, halve misschien ook wel. Tegen Brazilië geef ik ons weinig kans.
Denemarken is een stugge verdediger, though. 3-1
Dat was de vraag niet.quote:
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou, dan speciaal voor jou, ik voorspel 4-1. Zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Ik vond Nigel de Jong nog de beste van het veld. Sneijder wil wel, maar het lukt niet. Van Persie had 2 leuke acties. Johan Servaes speelde stabiel als altijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
1-0 denemarken. (als nederland zo vaag blijft doorspelen)
De wedstrijd is nog niet voorbij.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
Tja zoals ik al voorspeld heb. Maakt me ook niks uit, ik krijg er 400 euro mee
Niettus je zei 1-2 denemarken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
paar dagen geleden trolde je andersquote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt van sneijder etc...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:29 schreef minutenman het volgende:
[..]
paar dagen geleden trolde je anders
met je japan, die kunnen heul niet voetballen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% nog wel...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
Jij bent zeker politicusquote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Jij beweert elke keer wat anders. Je hebt recht op een eigen mening ; maar geef dan ook toe, dat je fout zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt van sneijder etc...
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Flammie het volgende:
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt sushivan sneijder etc...
quote:
Houden we je aan, trollie.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Mijn glazen bol laat geen eigen doelpunten zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Nobu het volgende:
1-0
nee dat zei je niet. mongooltjequote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Even quoten.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Trollquote:Op maandag 14 juni 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
Het voetbal heeft verloren
RIP voetbal
Anti voetbal van NLD![]()
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammerquote:
Je hebt gelijk. Denemarken was veel beter en had met 4-0 moeten winnenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammer
Sorry je zit verkeerd, ze spelen toch echt voetbal hier. Het heet tenslotte het wereldkampioenschap voetbal.quote:Op maandag 14 juni 2010 @ 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammer
michielos kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denemarken speelde juist constant met 8 man op eigen helft en 4 man op de Nederlander met de bal. Zelf af en toe bal naar voren trappen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zegeviert? Denemarken stond met 2-0 achter en alsnog lieten ze Nederland gewoon rondtikken op hun eigen helft, zonder te jagen. Het antivoetbal heeft gelukkig verloren.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Zegeviert? Denemarken stond met 2-0 achter en alsnog lieten ze Nederland gewoon rondtikken op hun eigen helft, zonder te jagen. Het antivoetbal heeft gelukkig verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |