quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Flammie het volgende:
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt sushivan sneijder etc...
quote:
Houden we je aan, trollie.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
Mijn glazen bol laat geen eigen doelpunten zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Nobu het volgende:
1-0
nee dat zei je niet. mongooltjequote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
Even quoten.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Trollquote:Op maandag 14 juni 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
Het voetbal heeft verloren
RIP voetbal
Anti voetbal van NLD![]()
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammerquote:
Je hebt gelijk. Denemarken was veel beter en had met 4-0 moeten winnenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammer
Sorry je zit verkeerd, ze spelen toch echt voetbal hier. Het heet tenslotte het wereldkampioenschap voetbal.quote:Op maandag 14 juni 2010 @ 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammer
michielos kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denemarken speelde juist constant met 8 man op eigen helft en 4 man op de Nederlander met de bal. Zelf af en toe bal naar voren trappen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zegeviert? Denemarken stond met 2-0 achter en alsnog lieten ze Nederland gewoon rondtikken op hun eigen helft, zonder te jagen. Het antivoetbal heeft gelukkig verloren.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Zegeviert? Denemarken stond met 2-0 achter en alsnog lieten ze Nederland gewoon rondtikken op hun eigen helft, zonder te jagen. Het antivoetbal heeft gelukkig verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |