`quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nederland in 1988. Of telt dat niet? Dit ga je niet winnen slappe.
Gefeliciteerd man. Je leven moet compleet zijn. Maar ik ben weg hier, want een mongool de ruimte in sturen is makkelijker. Have fun en lach je maar doodquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ga echt keihard lachen als Denemarken dadelijk met 2-1 wint van het oh-zo-heilige nld.... dan heb ik EN toto geld gewonnen en kan ik jullie allemaal lekker uitlachen hier
zozo, 1,50 winnenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ga echt keihard lachen als Denemarken dadelijk met 2-1 wint van het oh-zo-heilige nld.... dan heb ik EN toto geld gewonnen en kan ik jullie allemaal lekker uitlachen hier
Zie vorige post. Je hebt gewonnen, het is helemaal je eigen topic.quote:
Daar gaat het me niet om. Het gaat me om realiteitsbesef. Jullie overraten Nederland gewoon echt te erg. Ik wil jullie iets lerenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zie vorige post. Je hebt gewonnen, het is helemaal je eigen topic.
nederland dat van denemarken verliest is zeker realistisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het gaat me om realiteitsbesef. Jullie overraten Nederland gewoon echt te erg
statistieken zeggen niks, maar als je er toch mee aan wilt komen is er maar een europees kampioen die het WK daarna er met de beker vandoor ging, nl West-Duitsland in 1972. Daarbij kom je zelf aan met een lijstje van Nederland, terwijl je ,als je daar bijvoorbeeld het lijstje van Spanje of Engeland tegenover zet er niet bijster veel verschil in resultaten zit, maarja resultaten uit het verleden he?quote:
EK kampioen 2008 of EK kampioen 1988.. hmmm, wat zullen we eens kiezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
statistieken zeggen niks, maar als je er toch mee aan wilt komen is er maar een europees kampioen die het WK daarna er met de beker vandoor ging, nl West-Duitsland in 1972. Daarbij kom je zelf aan met een lijstje van Nederland, terwijl je ,als je daar bijvoorbeeld het lijstje van Spanje of Engeland tegenover zet er niet bijster veel verschil in resultaten zit, maarja resultaten uit het verleden he?
WK 1990 was anders niet echt een succesverhaal voor nederland of het wk 94 voor denemarken(wisten zich niet eens te kwalificeren), in 98 bereikte duitsland de kwart finale, in 2002 ging frankrijk eruit in de eerste ronde en griekenland wist zich eveneens niet te kwalificeren voor WK 2006quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
EK kampioen 2008 of EK kampioen 1988.. hmmm, wat zullen we eens kiezen
Nee, spanje ophemelen terwijl de toernooiresultaten van Spanje veel slechter zijn dan die van NL.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:29 schreef Flammie het volgende:
[..]
1x dus.. net als griekenland...
Nederland komt gewoon vet kwaliteit te kort en t lijkt wel alsof er elk evenement wel weer smoesjes klaar zijn om hun falen in te kunnen dekken.
Triest hoor....
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
statistieken zeggen niks, maar als je er toch mee aan wilt komen is er maar een europees kampioen die het WK daarna er met de beker vandoor ging, nl West-Duitsland in 1972. Daarbij kom je zelf aan met een lijstje van Nederland, terwijl je ,als je daar bijvoorbeeld het lijstje van Spanje of Engeland tegenover zet er niet bijster veel verschil in resultaten zit, maarja resultaten uit het verleden he?
mijn voorspellingen:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dus...
Sommige gasten hebben zo'n bord voor der kop dat het geen zin heeft verder te discusseren.
Ze komen met cijfers of voorbeelden en als je die met betere weerlegt is het ineens weer anders...![]()
Gaat erom dat NL best een kans heeft om ver te komen en dat stemt mij positief.
Hoop doet leven.
slechte voorspelling, sorry.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
mijn voorspellingen:
nld - denemarken : 1-2
Mijn voorspelling is ook 2-1 voor de Denen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wel bazig om met 4 punten groepswinnaar te worden. Maar aan de andere kant is dat geheel in de lijn die de grote favorieten Frankrijk, Argentinië en Engeland al hebben gezet. Maar die zullen uiteraard wel een slechte dag hebben. Zeg dat niet van Nederland want dan is het een smoesjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
mijn voorspellingen:
nld - Japan : 2-0
nld - kameroen : 1-1
uiteindelijk via via is het resultaat:
1: nld
2: dnm
3: kam
4: jap
daarna komen ze tegen slowakije ofoz
na een saaie 1-0 winnen ze dat ook nog wel om vervolgens tegen brazilie met 3-0 afgeslacht te worden.
Dus kom maar op alvast met die smoesjes
Waarom moet ik met smoesjes komen ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
mijn voorspellingen:
nld - Japan : 2-0
nld - kameroen : 1-1
uiteindelijk via via is het resultaat:
1: nld
2: dnm
3: kam
4: jap
daarna komen ze tegen slowakije ofoz
na een saaie 1-0 winnen ze dat ook nog wel om vervolgens tegen brazilie met 3-0 afgeslacht te worden.
Dus kom maar op alvast met die smoesjes
Je weet het nooit he, maar Brazilie, waar zoveel van verwacht wordt, kan zomaar lelijk tegenvallen. Van de wedstrijden die ik gezien heb van Btrazilie zie ik Oranje niet kansloos tegen henquote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kwartfinale zit er echt wel in, halve misschien ook wel. Tegen Brazilië geef ik ons weinig kans.
Denemarken is een stugge verdediger, though. 3-1
Dat was de vraag niet.quote:
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou, dan speciaal voor jou, ik voorspel 4-1. Zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
Ik vond Nigel de Jong nog de beste van het veld. Sneijder wil wel, maar het lukt niet. Van Persie had 2 leuke acties. Johan Servaes speelde stabiel als altijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
1-0 denemarken. (als nederland zo vaag blijft doorspelen)
De wedstrijd is nog niet voorbij.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
Tja zoals ik al voorspeld heb. Maakt me ook niks uit, ik krijg er 400 euro mee
Niettus je zei 1-2 denemarken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
paar dagen geleden trolde je andersquote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt van sneijder etc...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:29 schreef minutenman het volgende:
[..]
paar dagen geleden trolde je anders
met je japan, die kunnen heul niet voetballen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% nog wel...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
Jij bent zeker politicusquote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Jij beweert elke keer wat anders. Je hebt recht op een eigen mening ; maar geef dan ook toe, dat je fout zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt van sneijder etc...
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Flammie het volgende:
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt sushivan sneijder etc...
quote:
Houden we je aan, trollie.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Mijn glazen bol laat geen eigen doelpunten zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:14 schreef Nobu het volgende:
1-0
nee dat zei je niet. mongooltjequote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Even quoten.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Trollquote:Op maandag 14 juni 2010 18:25 schreef Michielos het volgende:
Het voetbal heeft verloren
RIP voetbal
Anti voetbal van NLD![]()
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammerquote:
Je hebt gelijk. Denemarken was veel beter en had met 4-0 moeten winnenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammer
Sorry je zit verkeerd, ze spelen toch echt voetbal hier. Het heet tenslotte het wereldkampioenschap voetbal.quote:Op maandag 14 juni 2010 @ 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehr, nee? NLD speelde zwak, bal 8erin rondtikken e.d. Op zijn Duits gewonnen. Dit is een schande van het voetbal en wederom een bewijs dat het anti voetbal zegeviert. Jammer
michielos kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denemarken speelde juist constant met 8 man op eigen helft en 4 man op de Nederlander met de bal. Zelf af en toe bal naar voren trappen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zegeviert? Denemarken stond met 2-0 achter en alsnog lieten ze Nederland gewoon rondtikken op hun eigen helft, zonder te jagen. Het antivoetbal heeft gelukkig verloren.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef Michielos het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Zegeviert? Denemarken stond met 2-0 achter en alsnog lieten ze Nederland gewoon rondtikken op hun eigen helft, zonder te jagen. Het antivoetbal heeft gelukkig verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |