Ik vond Nigel de Jong nog de beste van het veld. Sneijder wil wel, maar het lukt niet. Van Persie had 2 leuke acties. Johan Servaes speelde stabiel als altijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
1-0 denemarken. (als nederland zo vaag blijft doorspelen)
De wedstrijd is nog niet voorbij.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
Tja zoals ik al voorspeld heb. Maakt me ook niks uit, ik krijg er 400 euro mee
Niettus je zei 1-2 denemarken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Michielos het volgende:
paar dagen geleden trolde je andersquote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ga echt keihard lachen als Denemarken dadelijk met 2-1 wint van het oh-zo-heilige nld.... dan heb ik EN toto geld gewonnen en kan ik jullie allemaal lekker uitlachen hier
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt van sneijder etc...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:29 schreef minutenman het volgende:
[..]
paar dagen geleden trolde je anders
met je japan, die kunnen heul niet voetballen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% nog wel...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Zoals ik al zei... Nederland wint wel van Denemarken maar de volgende wedstrijd tegen Japan verliezen ze 100% zeker
Jij bent zeker politicusquote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
Jij beweert elke keer wat anders. Je hebt recht op een eigen mening ; maar geef dan ook toe, dat je fout zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ach ik zei de hele tijd al dat Nederland dit met 2-0 zou winnen.... Maar tegen Japan verliezen ze 100%... die aziatische slagers maken gehakt van sneijder etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |