abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82706239
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:11 schreef HaagsPietje het volgende:
je hoorde het gister al bij VI Oranje: geen enkele internationale belangstelling voor de training van Oranje, in geen enkele krant wordt er over Oranje geschreven, ze worden nergens genoemd bij de favorieten voor dit toernooi....dus tja, het is weer as usual....de enige die denken dat Oranje een geweldig fantastisch elftal heeft zijn de Nederlanders zelf op basis van zichzelf omhoogschrijvende media.
Maar buiten nederland heeft niemand het over het nederlands elftal.

tegen de denen wordt het 1-1, poule zullen ze natuurlijk wel doorkomen maar denk dat de achtste finale (Italie?) al gelijk het eindpunt is en anders wel de kwartfinale (Brazilie of Portugal).
en dan iedereen hier weer naar falende oorzaken zoeken

en dan zijn er nog mensen die met een beschuldigend vingertje naar Frankrijk durven wijzen als het om opgeklopt en onterecht chauvinisme gaat
100% true!!
pi_82706431
quote:
je hoorde het gister al bij VI Oranje: geen enkele internationale belangstelling voor de training van Oranje, in geen enkele krant wordt er over Oranje geschreven, ze worden nergens genoemd bij de favorieten voor dit toernooi....dus tja, het is weer as usual....de enige die denken dat Oranje een geweldig fantastisch elftal heeft zijn de Nederlanders zelf op basis van zichzelf omhoogschrijvende media.

tegen de denen wordt het 1-1, poule zullen ze natuurlijk wel doorkomen maar denk dat de achtste finale (Italie?) al gelijk het eindpunt is en anders wel de kwartfinale (Brazilie of Portugal).

en dan zijn er nog mensen die met een beschuldigend vingertje naar Frankrijk durven wijzen als het om opgeklopt en onterecht chauvinisme gaat
Het zou inderdaad verboden moeten worden om je eigen land aan te moedigen

Ga jij maar lekker Spanje aanmoedigen, die hebben net zoveel bereikt op een WK als Zuid-Korea

Mensen die niet voor Nederland zijn omdat ze geen favoriet zijn en in het buitenland niet worden geroemd
pi_82706508
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef RooieVanGestel het volgende:

[..]

Het zou inderdaad verboden moeten worden om je eigen land aan te moedigen

Ga jij maar lekker Spanje aanmoedigen, die hebben net zoveel bereikt op een WK als Zuid-Korea

Mensen die niet voor Nederland zijn omdat ze geen favoriet zijn en in het buitenland niet worden geroemd
lezen, kneus!
pi_82706630
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:19 schreef Michielos het volgende:

[..]

We zijn ongeveer gelijk aan Zweden, Denemarken, Roemenie , Griekenland enz.
!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:55:42 #130
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82707527
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:31 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

!
Griekenland heeft evenveel prijzen als ons gehaald. Qua voetbalspel doen Zweden, Denemarken echt niet voor ons odner hoor. Zal ik je anders hard komen uitlachen als maandag Denemarken gewonnen heeft? Ben beniwued naar de zwakke excuusjes hier dan Ik verheug me er al op (hollandse arrogantie )
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:57:10 #131
271762 Bestolene
tax is theft
pi_82707577
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

Griekenland heeft evenveel prijzen als ons gehaald. Qua voetbalspel doen Zweden, Denemarken echt niet voor ons odner hoor. Zal ik je anders hard komen uitlachen als maandag Denemarken gewonnen heeft? Ben beniwued naar de zwakke excuusjes hier dan Ik verheug me er al op (hollandse arrogantie )
Gast, ga terug naar KLB.. wat een zuurheid
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:58:21 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82707614
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:57 schreef Bestolene het volgende:

[..]

Gast, ga terug naar KLB.. wat een zuurheid
Hoe zuur ben je zelf dan? Kijk naar je reactie Ik ben niet zuur maar realistisch
pi_82707750
3-1 voor NL

En voor alle kloontjes/trolletjes en andere sfeervergallers. Prima dat jullie het denken dat NL niet het WK gaat winnen. Gaan ze wss ook niet. Maar zolang ze nog kans hebben op de titel, moedig ik Nederland uit volle borst aan Ik geniet van het voetbal, en sta pal achter NL.

Persoonlijk denk ik dat we ongeveer in de kwartfinales stranden (wss Brazilië). Prima hoor, zolang de wedstrijden daarvoor maar vermakelijk zijn, en we die winnen
pi_82708461
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:58 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hoe zuur ben je zelf dan? Kijk naar je reactie Ik ben niet zuur maar realistisch
Realistisch, en dan Nederland met Griekenland vergelijken, goeie grap
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:23:47 #135
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_82708496
Ik kijk even niet hier, en gelijk weer ruzie maken. Ontopic, of ga ruzie maken op msn.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 15:24:03 #136
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82708509
3-1 .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_82708542
3-0
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie. |
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:39:04 #138
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82710832
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:22 schreef RooieVanGestel het volgende:

[..]

Realistisch, en dan Nederland met Griekenland vergelijken, goeie grap
qua prestaties doet Griekenland ECHT niet voor Nederland onder hoor. Of zullen we de prijzen naast elkaar leggen (ahum.. de prijzen, welke prijzen HAHA )

Kijk nu eens naar Argentinie bijvoorbeeld. En bedenk je hoeveel pijn dat doet...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:39:20 #139
102912 crv
Screwed up
pi_82710841
quote:

Beetje domme opmerking. In de mij omringende landen word er aan de voor hun buitenlandse ploegen evenveel aandacht besteed, of het nu italie, duitsland, Nederland, japan of ghana is.

Dat men In NL nu over niets anders kan praten dan over de tegenstanders
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_82710999
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef crv het volgende:

[..]

Beetje domme opmerking. In de mij omringende landen word er aan de voor hun buitenlandse ploegen evenveel aandacht besteed, of het nu italie, duitsland, Nederland, japan of ghana is.

Dat men In NL nu over niets anders kan praten dan over de tegenstanders
En aangezien spelers zoals Robben in het buitenland best wel HELD zijn zullen we best wel ter sprake komen. Op welke plaats staat Nederland ook alweer in de rankings en op welke Griekenland?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:49:24 #141
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82711145
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En aangezien spelers zoals Robben in het buitenland best wel HELD zijn zullen we best wel ter sprake komen. Op welke plaats staat Nederland ook alweer in de rankings en op welke Griekenland?
Rankings zeggen niks.. toernooiprestaties. DAAR draait het om. En die heeft NLD simpelweg niet. Nooit iets gepresteerd namelijk. Jammer maar dat is de REALITEIT.
pi_82711239
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Rankings zeggen niks.. toernooiprestaties. DAAR draait het om. En die heeft NLD simpelweg niet. Nooit iets gepresteerd namelijk. Jammer maar dat is de REALITEIT.
Nee hoor. We zijn Europees Kampioen geworden in '88. En als dat geen prijs is, weet ik het ook niet. Dus genoeg hoop op een leuke prestatie (kwart/halve finales) op het WK. Prima toch Als ik jou was zou ik even een topic in de Klaagbaak aanmaken, kun je daar heerlijk samen met je medepessimisten lekker negatief doen. Dit topic gaat over de uitslag Nederland-Denemarken. 3-1!!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:53:29 #143
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82711268
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef Tandaozhi het volgende:

[..]

Nee hoor. We zijn Europees Kampioen geworden in '88. En als dat geen prijs is, weet ik het ook niet. Dus genoeg hoop op een leuke prestatie (kwart/halve finales) op het WK. Prima toch Als ik jou was zou ik even een topic in de Klaagbaak aanmaken, kun je daar heerlijk samen met je medepessimisten lekker negatief doen. Dit topic gaat over de uitslag Nederland-Denemarken. 3-1!!
Dat heeft Griekenland ook? Europees kampioen 2004?? Dat is ons niveau wel een beetje, qua prestaties. Op het niveau van Griekenland
pi_82711299
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef Michielos het volgende:

[..]

qua prestaties doet Griekenland ECHT niet voor Nederland onder hoor. Of zullen we de prijzen naast elkaar leggen (ahum.. de prijzen, welke prijzen HAHA )

Kijk nu eens naar Argentinie bijvoorbeeld. En bedenk je hoeveel pijn dat doet...
Tja, met die logica doet Zuid-Korea ook niet onder voor Spanje...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:55:14 #145
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82711315
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef RooieVanGestel het volgende:

[..]

Tja, met die logica doet Zuid-Korea ook niet onder voor Spanje...
Doen ze ook niet? Ze wonnen aardig vandaag. Spanje is wel degelijk kanshebber. Recent europees kampioen. Zuid Korea is nooit europees kampioen geweest
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:57:36 #146
102912 crv
Screwed up
pi_82711384
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nooit iets gepresteerd

als je enkel kijkt of we ooit gewonnen hebben .... inderdaad 1 keer EK

Maar we hebben het toch best wel mooie prestaties gehaald

MAar als je enkel naar de resultaten op een WK/EK kijkt en dat je criteria zijn, zijn we dus ook gelijk aan Spanje
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:59:32 #147
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82711438
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:57 schreef crv het volgende:

[..]

Nooit iets gepresteerd

als je enkel kijkt of we ooit gewonnen hebben .... inderdaad 1 keer EK

Maar we hebben het toch best wel mooie prestaties gehaald

MAar als je enkel naar de resultaten op een WK/EK kijkt en dat je criteria zijn, zijn we dus ook gelijk aan Spanje
laatste prijs oranje.. 1988 (ver voordat de meesten hier geboren waren ofzo )
laatste prijs spanje 2008

inderdaad hetzelfde ja
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:59:37 #148
102912 crv
Screwed up
pi_82711442
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

Doen ze ook niet? Ze wonnen aardig vandaag. Spanje is wel degelijk kanshebber. Recent europees kampioen. Zuid Korea is nooit europees kampioen geweest
Nu spreek je jezelf dus tegen want Spanje heeft ook enkel 1 x het EK gewonnen.en is in een WK als beste prestatie 1 x een vierde plaats
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:00:52 #149
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82711467
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:59 schreef crv het volgende:

[..]

Nu spreek je jezelf dus tegen want Spanje heeft ook enkel 1 x het EK gewonnen.en is in een WK als beste prestatie 1 x een vierde plaats
Ja , maar wel recent
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:02:52 #150
102912 crv
Screwed up
pi_82711523
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 17:00 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja , maar wel recent
EK ja, Die 4e plaats was in 1950, in 2006 (ook nog recent) haalde ze de laatste 16 en was het ook voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')