Recent kampioen: voor de restr Nederland wat "recente statistieken WK":quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:02 schreef crv het volgende:
[..]
EK ja, Die 4e plaats was in 1950, in 2006 (ook nog recent) haalde ze de laatste 16 en was het ook voorbij
waarom zo negatief over Oranjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Recent kampioen: voor de restr Nederland wat "recente statistieken WK":
1990: 8ste finale
1994: kwartfinale
1998: halve finale (4de plek, toen konden we het doen eigenlijk)
2002: geeneens meedoen
2006: 8ste finale
ik denk dat het toch misplaatste arrogantie is eigenlijk, wat jij?
Engeland heeft anders vergelijkbare statistieken, en toch las ik in een ander topic dat je ze wel als kanshebbers acht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Recent kampioen: voor de restr Nederland wat "recente statistieken WK":
1990: 8ste finale
1994: kwartfinale
1998: halve finale (4de plek, toen konden we het doen eigenlijk)
2002: geeneens meedoen
2006: 8ste finale
ik denk dat het toch misplaatste arrogantie is eigenlijk, wat jij?
Omdat het een massaal overhyped team is en ik de Nederlandse arrogantie hekel.quote:
maar je naam is wel oranjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat het een massaal overhyped team is en ik de Nederlandse arrogantie hekel.
wederom iemand die zelfvertrouwen verward met arrogantie.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan nog gaan spelen, snel bel ze op!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit dat je plezier hebt ja of nee, enkel dat het totaal dellusional en onrealistisch is. Dat wil ik enkel aankaarten. Wat je ermee doet zal me een rotzorg zijn. Het lijkt me eerder dat mensen, zonder ook maar enig verstand van voetbal, nu meebleren en helemaal in de massa gek gemaakt worden. De oranjekoorts enz.. Als je ook maar ENIG verstand van voetbal had, zou je weten dat NLD GEEN kampioen kan worden.
Nederlanders arrogant?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat argument slaat natuurlijk als een kut op een sluisdeur. Dat kun je tegen de meeste teams zeggenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef kadeya het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan nog gaan spelen, snel bel ze op!
INDERDAADquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:09 schreef BroodjePindakaas het volgende:
NEDERLAND WORDT WERELDKAMPIOEN MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Als ze nou een pic hadden van jouw tieten he, dan zal het een stuk beter afgaan. Wat denk je er van?quote:
Heb je Griekenland vanmiddag zien spelen? Doet pijn he.. Echt gast jij weet totaal niet waar je over praat, zo niet realistisch wat je allemaal zegt, als je dit zal voorleggen aan de wereld zal iedereen je tot de grond uitlachten, zelfs de landen die je opnoemt. Maargoed iedereen z'n plezier. We zullen maandag wel zien, maar als Nederland wint, maak niet uit hoeveel, blijf jij dan gewoon in Klaagbak?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Griekenland heeft evenveel prijzen als ons gehaald. Qua voetbalspel doen Zweden, Denemarken echt niet voor ons odner hoor. Zal ik je anders hard komen uitlachen als maandag Denemarken gewonnen heeft?Ben beniwued naar de zwakke excuusjes hier dan
Ik verheug me er al op (hollandse arrogantie
![]()
)
Gewoon niet reageren. Die kerel loopt alleen maar te trollen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Heb je Griekenland vanmiddag zien spelen? Doet pijn he.. Echt gast jij weet totaal niet waar je over praat, zo niet realistisch wat je allemaal zegt, als je dit zal voorleggen aan de wereld zal iedereen je tot de grond uitlachten, zelfs de landen die je opnoemt. Maargoed iedereen z'n plezier. We zullen maandag wel zien, maar als Nederland wint, maak niet uit hoeveel, blijf jij dan gewoon in Klaagbak?
Deal en als Nld er vroegtijdig uit ligt (ik verwacht niet anders), kom ik jullie hier flink hard uitlachenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Heb je Griekenland vanmiddag zien spelen? Doet pijn he.. Echt gast jij weet totaal niet waar je over praat, zo niet realistisch wat je allemaal zegt, als je dit zal voorleggen aan de wereld zal iedereen je tot de grond uitlachten, zelfs de landen die je opnoemt. Maargoed iedereen z'n plezier. We zullen maandag wel zien, maar als Nederland wint, maak niet uit hoeveel, blijf jij dan gewoon in Klaagbak?
idd, zelfde geld voor wat mensen met een oranje naam die beweren dat nederland alles gaat verliezen met de argument dat ze ergens in 1930 van een team had verloren etc.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren. Die kerel loopt alleen maar te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |