Eensch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef porsche1 het volgende:
Met het EK had ik ook al zoeen topic gemaakt, en dat deed het goed.
Dus, voorspel hier de uitslag van Nederland-Denemarken.
3-1.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Hebben we hier niet al ongeveer 423807104 topics over
Nee, of ik zag hem niet. Maar dit is een topic waar je alleen kan zeggen wat je denkt wat het wordt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Hebben we hier niet al ongeveer 423807104 topics over
Veel mensen onderschatten Denemarken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef BasEnAad het volgende:
Denemarken staat 36e op de FIFA-ranglijst. Daar moet Nederland gewoon met minstens 3-0 langs.
Sowieso Denemarken
We zullen zien maandag!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Veel mensen onderschatten Denemarken.
-quote:
Niks van Persie wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
Een rustige 2-0, twee keer van Persie.
Er zijn ook genoeg die denken dat NL de poule niet eens doorkomt hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Michielos het volgende:
ik vrees er ook voor. Wat leuker is.. niemand die het nog ziet zitten in Nederlanders, behalve de patriottische en nationalistische (overdreven optimistische, arrogante en opschepperige) Nederlander zelf. Ik spreek met mensen uit spanje, duitsland, zweden, overal ter wereld en NIEMAND die NLD ook maar enigszins als kanshebber ziet . Maar goed... schep maar flink op allemaal, we worden wel even kampioen.. des te harder gaan jullie huilen als jullie er dadelijk weer uitliggen.
Wat NLD -DEN betreft.. ik heb 30 op Denemarken gestemd en terecht. Zelfs dat team is verder
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg die denken dat NL de poule niet eens doorkomt hoor.
Jij bent wel heel negatief. Nederland heeft echt niet zo'n slecht team.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzo
Ik behoed jullie alleen voor een enorme teleurstelling. De verdediging is bijvoorbeeld terrible.. Hongarije scoort simpel tegen ons.. Laat Messi los en het staat zo 3-0quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent wel heel negatief. Nederland heeft echt niet zo'n slecht team.
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzo
Tam? Behoorlijk dom , uiterst narcistisch, naief en dellusional is more like it.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.
Gewoon optimistisch. Nederland heeft een goed team.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tam? Behoorlijk dom , uiterst narcistisch, naief en dellusional is more like it.
Dat wist ik dus niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hoezo? Het is toch niet mijn land?
hehee, maar ik ben toch dood maandagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet.![]()
![]()
Hoewel jouw avatar wel een goeie indicatie is eigenlijk.
Maar mensen die ons compleet kansloos achten vind ik ook niet erg slim.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.
WE WORDEN KAMPIOEN WE ZIJN DE BESTEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon optimistisch. Nederland heeft een goed team.
eik ben ik het hier wel mee eens hoor.... EK 2008 net zo... tegen rusland er uit.. Ik support ook Nederland maar ik blijf wel realistisch... er zijn landen met veeeel meer kwaliteit op t veld die veel meer kans makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
WE WORDEN KAMPIOEN WE ZIJN DE BESTE
(terwijl we nog NOOIT kampioen zijn geweest, 1x EK kampioen, er tig landen zijn die zich WEL bewezen hebben, WEL altijd staan i.p.v. 8ste finale eruit, 2002 geeneens meedoen e.d.![]()
)
Waar komt dat overdreven optimisme toch vandaan? Dat nationalistische .. Dat collectieve gevoel dat we zo goed zijn (terwijl er GEEN enkele reden is om te denken dat we ÜBERHAUPT een kans maken, i mean.. check de cijfers ;') )
Het is echt bijna debiel eigenlijk
Inderdaad.. ik zou het al tof vinden als het de fans niet zou ontbreken aan enig realiteitsbesef. We zijn nu eenmaal niet het beste, er ZIJN nu eenmaal teams met 3400000 het vermogen aan kwaliteit dat wij hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
eik ben ik het hier wel mee eens hoor.... EK 2008 net zo... tegen rusland er uit.. Ik support ook Nederland maar ik blijf wel realistisch... er zijn landen met veeeel meer kwaliteit op t veld die veel meer kans makenDat kun je leuk vinden of niet maar zo is het wel
Want alleen in Nederland zijn mensen nationalistisch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
(terwijl we nog NOOIT kampioen zijn geweest, 1x EK kampioen, er tig landen zijn die zich WEL bewezen hebben, WEL altijd staan i.p.v. 8ste finale eruit, 2002 geeneens meedoen e.d.![]()
)
Waar komt dat overdreven optimisme toch vandaan? Dat nationalistische .. Dat collectieve gevoel dat we zo goed zijn (terwijl er GEEN enkele reden is om te denken dat we ÜBERHAUPT een kans maken, i mean.. check de cijfers ;') )
Dat is mijn punt toch helemaal niet.. Wel dat het bij ons volkomen misplaatst is. In Haiti juichen ze ook voor Haiti, maar ze weten dondersgoed dat ze NOOIT kampioen zullen worden. Hier zijn we totaal dellusional.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Silv het volgende:
[..]
Want alleen in Nederland zijn mensen nationalistisch.
Omdat we goeie spelers in ons team hebben die het ook in het buitenland goed doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
)
Die andere landen hebben meer recht van spreken (spanje, bra, argentinie, engeland etc)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:18 schreef Silv het volgende:
[..]
Want alleen in Nederland zijn mensen nationalistisch.
Mochten we verder komen, dan weet ik je te vinden!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik zou het al tof vinden als het de fans niet zou ontbreken aan enig realiteitsbesef. We zijn nu eenmaal niet het beste, er ZIJN nu eenmaal teams met 3400000 het vermogen aan kwaliteit dat wij hebben.
Laat dat het plezier niet wegnemen, maar please WEES realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mochten we verder komen, dan weet ik je te vinden!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Michielos het volgende:
Ik spreek met mensen uit spanje, duitsland, zweden, overal ter wereld en NIEMAND die NLD ook maar enigszins als kanshebber ziet .
dit dus..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die andere landen hebben meer recht van spreken (spanje, bra, argentinie, engeland etc)
Neen, MSN, Skype, AOL , Yahoo Messengerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Waar spreek je die mensen dan? Op xbox live?
Is het niet handiger om maar 1 programma te gebruiken daarvoor?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, MSN, Skype, AOL , Yahoo Messenger
Misschien wel, maar doet dat ertoe?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:25 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Is het niet handiger om maar 1 programma te gebruiken daarvoor?
2nd. terecht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen, MSN, Skype, AOL , Yahoo Messenger
punt is duidelijk. Internationaal ziet NIEMAND het in ons team zitten (mijns inziens terecht)
Messiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik behoed jullie alleen voor een enorme teleurstelling. De verdediging is bijvoorbeeld terrible.. Hongarije scoort simpel tegen ons.. Laat Messi los en het staat zo 3-0
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!
NEDERLAND IS DE BESTE!!!
schei toch uit... een beejte realiteitsbesef..
we zitten qua niveau op hetzelfde level als landen als Denemarken, Zweden en Roemenie, echt niet op het niveau Argentinie, Spanje e.d.
Bepaal je als land en/of individu zelf. Ga jij of de kwaliteit van een voetbalelftal niet bepalenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die andere landen hebben meer recht van spreken (spanje, bra, argentinie, engeland etc)
Zolang het bij die twee blijft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
dit dus..
Gio
Van Bronkhorst
Heitinga![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
)
Goeie troll.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik zou het al tof vinden als het de fans niet zou ontbreken aan enig realiteitsbesef. We zijn nu eenmaal niet het beste, er ZIJN nu eenmaal teams met 3400000 het vermogen aan kwaliteit dat wij hebben.
Laat dat het plezier niet wegnemen, maar please WEES realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
Je weet dat dit het WK voetbal is?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
schei toch uit... een beejte realiteitsbesef..
we zitten qua niveau op hetzelfde level als landen als Denemarken, Zweden en Roemenie, echt niet op het niveau Argentinie, Spanje e.d.
Gast,... lees eens op dit forum een beetje rond... Kijk eens naar buiten en vraag eens wie er kampioen wordtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Messi
Leuke clubvoetballer, maar internationaal een baby. Als je verstand hebt van voetballen, dan weet je ook dat Nederland gewoon kans maakt op die titel. En niemand roept dat we wereldkampioen worden, maar wat voetbal betreft zijn Nederlanders enthousiast.
En je bent echt een mongol als je roept dat Nederland niet kan voetballen. En zeg geen WE, want je praat poep.
Wat heb jij een uiterst vreemde manier om van het WK te genieten. Beetje treurig hoor. Laat je toch gewoon meeslepen, best lekker, dat collectieve optimisme.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast,... lees eens op dit forum een beetje rond... Kijk eens naar buiten en vraag eens wie er kampioen wordt
Ik lach het laatst als Nederland er dadelijk uitflikkert en jullie allemaal traantjes op jullie gezicht hebben.. WIE HAD DIT NU KUNNEN VOORSPELLEN! WIJ SPEELDEN HET MOOISTE VOETBAL!!!! JA YOLANTHE IS HET SCHULD..
ik ben nu al benieuwd naar de excuusjes
Dat overdreven optimisme jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heb jij een uiterst vreemde manier om van het WK te genieten. Beetje treurig hoor. Laat je toch gewoon meeslepen, best lekker, dat collectieve optimisme.
Hup, vlieg eens met dat ding in je avi mee, hoe verder hoe beterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat overdreven optimisme jaMensen die denken dat Nederland even kampioen wordt , hebben THERAPIE nodig.. niets meer niets minder
Je bent bijna net zo topicverziekend als de andere relkloon die ik vaak tegenkom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat overdreven optimisme jaMensen die denken dat Nederland even kampioen wordt , hebben THERAPIE nodig.. niets meer niets minder
O, in dat geval doe ik gewoon lekker mee, ok.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo topicverziekend als de andere relkloon die ik vaak tegenkom.
Mensen die positief denken hebben in de regel veel minder therapie nodig dan doemdenkersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker, ik ben een realist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
Mensen die positief denken hebben in de regel veel minder therapie nodig dan doemdenkers
Nou ga jij maar lekker realistisch zijn dan, blijf ik lekker optimistisch. Dat geeft me veel meer plezier.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben geen doemdenker, ik ben een realist.
Inderdaad, dat denken ze echt...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:42 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Met andere woorden, jullie geloven echt dat Oranje in de finale komt?_! Ik sluit me aan bij Michielos.
Het maakt me ook niet uit dat je plezier hebt ja of nee, enkel dat het totaal dellusional en onrealistisch is. Dat wil ik enkel aankaarten. Wat je ermee doet zal me een rotzorg zijn. Het lijkt me eerder dat mensen, zonder ook maar enig verstand van voetbal, nu meebleren en helemaal in de massa gek gemaakt worden. De oranjekoorts enz.. Als je ook maar ENIG verstand van voetbal had, zou je weten dat NLD GEEN kampioen kan worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ga jij maar lekker realistisch zijn dan, blijf ik lekker optimistisch. Dat geeft me veel meer plezier.
Ja totdat je gaat janken na de kwartfinales met je optimisme.. dan komt het 3x zo hard terugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:46 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ga jij maar lekker realistisch zijn dan, blijf ik lekker optimistisch. Dat geeft me veel meer plezier.
Jammer voor je dat je alleen realistisch kunt zijn als je enigszins verstand van voetbal hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 @ 10:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
O, in dat geval doe ik gewoon lekker mee, ok.
WIJ ZIJN HET BESTE!! WIJ WORDEN KAMPIOEN!!!!! WIJ SPELEN HET BESTE VOETBAL!!!! DE ANDERE LANDEN STELLEN NIKS VOOR
enz...
zie je hoe debiel het isVooral met een Spanje, Engeland, Duitsland, Brazilie, Portugal, Argentinie die meedoen? Landen met tig keer meer kwaliteit dan het Nederlands elftal.
Ik zal ook juichen voor het Nederlands elftal, daar niet van.. Maar ik ben wel realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
We zullen wel zien hoeveel verstand van voetbal jij hebt wanneer het nld elftal er vroegtijdig uit gaat vliegen en er weer smoesjes gezocht moeten wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je alleen realistisch kunt zijn als je enigszins verstand van voetbal hebt.
Nou scheer je weg, kutkloon.
Je vergeet Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
O, in dat geval doe ik gewoon lekker mee, ok.
WIJ ZIJN HET BESTE!! WIJ WORDEN KAMPIOEN!!!!! WIJ SPELEN HET BESTE VOETBAL!!!! DE ANDERE LANDEN STELLEN NIKS VOOR
enz...
zie je hoe debiel het isVooral met een Spanje, Engeland, Duitsland, Brazilie, Portugal, Argentinie die meedoen? Landen met tig keer meer kwaliteit dan het Nederlands elftal.
Ik zal ook juichen voor het Nederlands elftal, daar niet van.. Maar ik ben wel realistisch. Kwartfinale, meer zit er ECHT niet in.
ow?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je vergeet Frankrijk.
En je weet dat Nederland diverse keren in halve en finales stond?
Dat ik hier nog op reageer![]()
Omdat het leuk is om optimistisch te zijn. Als ik ga kijken met het idee dat ze nooit kampioen kunnen worden, dan kijk ik liever niet. Dat is als kijken naar een wedstrijd terwijl je weet dat ze toch al zullen verliezen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:34 schreef Flammie het volgende:
Idd je zou toch denken dat een ezel zich niet 3x aan dezelfde steen zou stoten maar hier op fok zijn ze echt niet van hun stuk af te brengen.... Elke keer gaat Nederland wel eventjes kampioen worden en elke keer worden ze weer teleurgesteld en toch blijven ze weer overdreven optimistisch de volgende keer en ook dan worden ze weer teleurgesteld om vervolgens het volgende WK/EK weer zo overdreven optimistisch te zijn...!!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:54 schreef RooieVanGestel het volgende:
Nederland hoort in het rijtje van Portugal en Spanje. Ze zijn in staat om het WK te winnen maar hebben het nog nooit waargemaakt. Maar aangezien er toch een kans is dat ze het WK winnen mag je best optimistisch zijn hoor. Het lijkt me leuker om een wedstrijd te gaan kijken met een goed gevoel dan van te voren gaan denken dat het 3x niks wordt.
Dit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow?
2002 niet meedoen
2006 8ste finale
ja diverse keren
anders eeh 1998 halve finale (mooi resultaat)
1994 kwartfinale
1990 8ste finale
ja diverse malen in de halve finale en finale jaWE WORDEN WERELDKAMPIOEN
![]()
![]()
HAHAHAH
Dat je denkt dat Nederland niet ver gaat komen oke, maar dan voor Denemarken zijn?quote:
Tegen wie speelt Nederland a.s. maandag domme kut?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je denkt dat Nederland niet ver gaat komen oke, maar dan voor Denemarken zijn?![]()
Alsof die zo ver gaan komen.
Nee hoor, Daar ben ik dan weer teveel realist voor. Ik ben niet zo iemand die in een hoekje gaat zitten janken als NL verliest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja totdat je gaat janken na de kwartfinales met je optimisme.. dan komt het 3x zo hard terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONtopic maar weer, NEderland - Denemarken 3-1There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Zo is het maar net!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:02 schreef crv het volgende:
ONtopic maar weer, NEderland - Denemarken 3-1
Ik weet dat ze tegen Denemarken spelen. En nu? Want het ontkracht niets van wat ik zei namelijk. Maar goed, iemand die al meteen met "domme kut" begint moet ik eigenlijk ook gewoon negeren. De triestheid.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Nederland a.s. maandag domme kut?.
Post eens pics van je tieten dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet dat ze tegen Denemarken spelen. En nu? Want het ontkracht niets van wat ik zei namelijk. Maar goed, iemand die al meteen met "domme kut" begint moet ik eigenlijk ook gewoon negeren. De triestheid.![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Post eens pics van je tieten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |