Eensch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef porsche1 het volgende:
Met het EK had ik ook al zoeen topic gemaakt, en dat deed het goed.
Dus, voorspel hier de uitslag van Nederland-Denemarken.
3-1.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Hebben we hier niet al ongeveer 423807104 topics over
Nee, of ik zag hem niet. Maar dit is een topic waar je alleen kan zeggen wat je denkt wat het wordt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Hebben we hier niet al ongeveer 423807104 topics over
Veel mensen onderschatten Denemarken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef BasEnAad het volgende:
Denemarken staat 36e op de FIFA-ranglijst. Daar moet Nederland gewoon met minstens 3-0 langs.
Sowieso Denemarken
We zullen zien maandag!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Veel mensen onderschatten Denemarken.
-quote:
Niks van Persie wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef Fir3fly het volgende:
Een rustige 2-0, twee keer van Persie.
Er zijn ook genoeg die denken dat NL de poule niet eens doorkomt hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef Michielos het volgende:
ik vrees er ook voor. Wat leuker is.. niemand die het nog ziet zitten in Nederlanders, behalve de patriottische en nationalistische (overdreven optimistische, arrogante en opschepperige) Nederlander zelf. Ik spreek met mensen uit spanje, duitsland, zweden, overal ter wereld en NIEMAND die NLD ook maar enigszins als kanshebber ziet . Maar goed... schep maar flink op allemaal, we worden wel even kampioen.. des te harder gaan jullie huilen als jullie er dadelijk weer uitliggen.
Wat NLD -DEN betreft.. ik heb 30 op Denemarken gestemd en terecht. Zelfs dat team is verder
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg die denken dat NL de poule niet eens doorkomt hoor.
Jij bent wel heel negatief. Nederland heeft echt niet zo'n slecht team.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzo
Ik behoed jullie alleen voor een enorme teleurstelling. De verdediging is bijvoorbeeld terrible.. Hongarije scoort simpel tegen ons.. Laat Messi los en het staat zo 3-0quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent wel heel negatief. Nederland heeft echt niet zo'n slecht team.
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is een stuk realistischer dan de claim dat we wel even kampioen worden.. Heck.. we mogen blij zijn als we de kwartfinale halen.. Een stuk meer gevoel voor realisme is wel wenselijk voor de meeste "fans" hierzo
Tam? Behoorlijk dom , uiterst narcistisch, naief en dellusional is more like it.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Silv het volgende:
[..]
Kwartfinale zie ik ons wel halen, maar dan gaat t lastig worden. De mensen die de hele tijd claimen dat we wel even kampioen worden zijn wel een beetje tam ja.
Gewoon optimistisch. Nederland heeft een goed team.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 @ 00:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tam? Behoorlijk dom , uiterst narcistisch, naief en dellusional is more like it.
Dat wist ik dus niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hoezo? Het is toch niet mijn land?
hehee, maar ik ben toch dood maandagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet.![]()
![]()
Hoewel jouw avatar wel een goeie indicatie is eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |