abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82718319
.

[ Bericht 98% gewijzigd door PVVvoorNL op 12-06-2010 20:18:42 ]
pi_82718737
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Hopelijk snap je zelf dat dit onzin is, dat je vind dat Turken en Marrokanen extreem rechts zijn. Ben het wel met je eens dat extreem rechts fout is.
Dat is geen onzin, jij bent tolerant tegen mensen die zelf niet tolerant zijn, dat is niet slim.
pi_82720063
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:11 schreef PVVvoorNL het volgende:
Als je jaren lang betuttelt wordt dan weet je ook niet eens beter dus normale moslims (niet die straatratten) neem ik het niet eens kwalijk dat ze denken dat PVV'ers racisten zijn. Ze denken dat werkelijk hoe kortzichtig.
Aan iedere moslim die hier is wil ik een ding zeggen draai de rollen eens om en beeld je in dat 800 000 Nederlanders naar Marroko of Turkije zouden zijn geemigreerd en ze pleuren dat hele land vol met orthodoxe mega grote kerken 5x groter dan de moskees. en die Nederlanders zijn ook 5x vaker crimineel volgens de statistieken. ook schelden ze moslima's met hoofdoek uit voor onreinige hoer. wat stem je op partijen die nieuwe Hollanders toejuichen? of een partij die dat een halt wilt toeroepen. Ik weet het antwoord al.
Moslims zijn helemaal niet 5x vaker crimineel marokkanen zijn 5x vaker verdacht van criminele activiteiten. Echt een wereld van verschil.

Maar idd, het zit hem in het Moslim zijn, puur dat. Dat al die kutmarokkanen niet fatsoenlijk praktiserend Moslim zijn, de meeste doen niet eens aan de Ramadan, is totaal niet relevant. Het ligt gewoon aan de Islam.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_82734660
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:12 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Het feit dat 50% van de Marokkanen de democratie normaal vindt stemt mij hoopvol.
Mij niet. Dat vind ik schrikbarend laag.
pi_82737973
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Mij niet. Dat vind ik schrikbarend laag.
Lachwekkend eerder. Als 50% van de Nederlanders voor democratie zou zijn, ben ik morgen vertrokken.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:58:50 #156
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_85394693
quote:
Ik ga nu uitleggen waarom de Islamisering van Nederland een potentiële dreiging vormt voor de Nederlandse cultuur.

In Nederland kent een scheiding tussen kerk en staat, en daar is 6 eeuwen over gedaan om dat tot stand te brengen. In deze 4 eeuwen is hier lang voor gestreden, en ook daar zijn mensen voor gesneuveld.
Maar waarom is deze zo belangrijk? Omdat daardoor geen rechtstreekse invloed is van ideologieën en levenbeschouwing, zoals het Christendom, maar ook de Islam is gevrijwaard. Daar zit vrijheid van meningsuiting, vrijheid van pers etc aan vast.

Echter zie je dat in veel Islamitische landen de scheiding tussen kerk en staat dramatisch is. En het ergste is nog dat men hier totaal geen boodschap aan heeft.
Wel netjes de bron er bij zetten, hè. Pim Fortuyn.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_85398549
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef TomLievense het volgende:

[..]

:') _O- Wat een faalhaas is de ts toch ook!

TS, je zegt telkens dat 50% v/d Marokkanen democratie verwerpt en vervolgens trek je dat weer door naar alle moslims, WTF? Begrijp je niet wat het verschil is tussen een Marokkaan en een moslim? Weet je wel hoeveel verschillende soorten moslims er zijn, jij denkt dat 1 bevolkingsgroep representatief is voor alle moslims?

quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:59 schreef Holograph het volgende:

[..]

en dat bij de aanslagen van 11 September (Nederlandse) Moslims over het algemeen begrip hadden voor de aanslagen. Je moet voor terreur geen begrip hebben, wat Amerika deed in Irak en Afghanistan is fout geweest, maar begrip hebben voor terrorisme, no way.
3.000 doden op 9/11 was erg, zeker, maar het is wel erg hypocriet van je dat je de invasies van Afghanistan en Irak zo makkelijk wegwuift. Besef je wel dat volgens sommige schattingen er 500x zoveel doden zijn gevallen door die oorlogen dan op 9/11? Wie is hier nou het slachtoffer? Je misplaatste slachtofferrol is zum kotzen. :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:44:43 #158
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85399154
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Klopt, daar kan menig Nederland nog wat van leren.

Jammer dat je er nou weinig inhoudelijks tegenover brengt, chaque fois.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:57:40 #159
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_85399859
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef Holograph het volgende:

[..]

Wat de kern van het betoog van Pim Fortuyn is dat de slechte staat in de Islamitische landen tot bedrijgingen kan leiden voor onze veiligheid. Ik geloof er niet in dat die overslaat op de moslims in Nederland en al helemaal niet dat het een bedrijging is voor de scheiding tussen kerk en staat. Overigens valt me op bij het zien van dat filmpje dat Pim Fortuyn een welbespraakt politicus is die helder redeneerd. Totaal andere catogorie dan Geert Wilders.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:04:25 #160
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85400234
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:35 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Napraten van die blonde Israëliër kan elke zwakbegaafde. Waar ik nou werkelijk benieuwd naar ben, is hoe jij die zogenaamde 'islamisering' wil tegengaan dan? Ga je mijn koran afpakken? Ga je me verplicht voeden tijdens de Ramadan?

Wat willen jullie nou?

'islam is slecht, islam is slecht'

Lijkt godverdomme wel een slechte grammofoonplaat die telkens blijft haken.
Elke uitzondering op grond van geloof uitsluiten *O*
pi_85403549
Gelovige samenlevingen gebaseerd op welk sprookjesboek dan ook ipv geldige argumentatie zijn altijd kut.
pi_85404734
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef Schaffelaar het volgende:
Kijk naar Turkije, bijna de hele bevolking is Islamitisch en toch is het een seculier land, waar zelfs geen hoofddoekjes in openbare gebouwen gedragen mogen worden. Het kan dus wel.

Ik zou het ook niks vinden als over een x-aantal jaar de islamitische meerderheid in Nederland de macht grijpt en de sharia invoert. Ik geloof alleen niet in dit doemscenario omdat ik denk dat de ontkerkelijking bij de Moslims net zo hard gaat toeslaan als bij de Christenen. Ik ken geen 1 niet westelijke allochtoon die nog elke week naar de moskee gaat, geen alcohol drinkt en niet van plan is om geen seks voor het huwelijk te hebben.

Er zal vast wel een minderheid zijn die de sharia wil invoeren, maar er is ook een minderheid die pleit voor het aanpassen van het strafrecht aan de hand van de bijbel.
in turkije was in 1900 nog 30% christen nu is dat minder dan 1% ..
pi_85407246
Leugenaars zijn het. Allemaal. Ze hebben nog nooit een druppel alcohol op en ze zeggen van zichzelf dat ze lam zijn. Daarentegen is het wel weer eerlijk dat izlamietjes eerlijk toegeven dat ze niet van vrouwen houden.
Als het ergens op zou moeten slaan, dan had het wel hamer geheten.
pi_85409645
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

in turkije was in 1900 nog 30% christen nu is dat minder dan 1% ..
In Nederland was in 1900 nog 2% Joods nu is dat minder dan 0,3%
In Duitsland was in 1900 nog 1,04% Joods nu is dat minder dan 0,13%
In Oostenrijk, Polen en Hongarije was in 1900 nog 6,36% Joods nu is dat minder dan 0,164%

Je punt is?
pi_85411286
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:13 schreef BasEnAad het volgende:
De Islam is heel vervelend en hardnekkig. Volgens mij kun je de mensen niet zo veranderen. Het enige dat je als Nederland kan doen, is dit geloof zo veel mogelijk buiten de deur houden.
Het is misschien niet correct, maar het gaat wel over toekomst van het land.
Dat is zeker niet correct. Er is namelijk niks mis met dat geloof. Met het katholieke geloof ook niet. Excessen zijn overal.
En schaar mij in Godsnaam niet onder dat Nederland van je.
pi_85412526
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef Holograph het volgende:

Het punt was dat jij elementaire regels van fatsoen niet in acht neemt door niet de bron van jouw quote te vermelden noch het feit dat het uberhaupt een quote is.
pi_85412584
quote:
Dat is zeker niet correct. Er is namelijk niks mis met dat geloof. Met het katholieke geloof ook niet. Excessen zijn overal.
En schaar mij in Godsnaam niet onder dat Nederland van je.
Niks mis met dat geloof. Inderdaad. Het zijn gelovigen die anderen lastig vallen met hun geloof waar iets mis mee is. Kutte is alleen dat dit alle gelovigen zijn die je over geloof hoort mekkeren.

En hij schaart je niet in Godsnaam onder dat Nederland van hem, als God niet bestaat. En als gut wel bestaat is het een verrekt grote teringlijer en moet hij voor het internationale gerechtshof gedaagd worden, wegens het begaan en toestaan van excessen.
pi_85413716
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef SiSaX5 het volgende:
En hij schaart je niet in Godsnaam onder dat Nederland van hem, als God niet bestaat. En als gut wel bestaat is het een verrekt grote teringlijer en moet hij voor het internationale gerechtshof gedaagd worden, wegens het begaan en toestaan van excessen.
Het lijkt me een veel beter idee om jou in de plaats van God voor het gerechtshof te slepen. Ik geloof namelijk dat jij voor alles verantwoordelijk bent.
pi_85444395
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het lijkt me een veel beter idee om jou in de plaats van God voor het gerechtshof te slepen. Ik geloof namelijk dat jij voor alles verantwoordelijk bent.
Exact, we zijn het met elkaar eens. Maar dan ook alleen maar omdat we het over dezelfde persoon hebben. })
pi_85445202
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:59 schreef Holograph het volgende:
Volgens mij is het toch diep triest dat 50% van de Marokkanen de democratie verwerpt, en dat bij de aanslagen van 11 September (Nederlandse) Moslims over het algemeen begrip hadden voor de aanslagen. Je moet voor terreur geen begrip hebben, wat Amerika deed in Irak en Afghanistan is fout geweest, maar begrip hebben voor terrorisme, no way.
Waarom moeten mensen per se zeggen dat het heel gemeen was van Bin Laden en de zijnen? Ik neem aan dat jij ook niet je excuses hebt aangeboden voor de invasie van Irak. Is ook nergens voor nodig, maar ik snap werkelijk niet waarom jij per se moslims wilt horen zeggen hoe erg zij de aanslagen van 9/11 vonden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:35:29 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85447264
De Islam is niet zo zeer een dreiging voor NL, alswel de de mensen die schijtbang zijn van de Islam....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:15:36 #172
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_85448758
De islam is geen bedreiging maar dat zijn wel de sukkels die de islam beschouwen als een nieuw soort beschermd ras (terwijl er toch minstens 2.500.000.000 van rondlopen) en de ironie is dat deze sukkels zelf door de moslims uitgekotst, gestenigd, danwel van het dak gegooid kunnen worden.
[zie bijv. post hierboven.]

[ Bericht 57% gewijzigd door Opa2012 op 18-08-2010 21:07:33 (wat milder tegen de sukkels) ]
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:58:56 #173
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_85450621

[ Bericht 100% gewijzigd door Opa2012 op 18-08-2010 20:59:36 (dubbel) ]
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_85450993
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:15 schreef Opa2012 het volgende:
De islam is geen bedreiging maar dat zijn wel de sukkels die de islam beschouwen als een nieuw soort beschermd ras (terwijl er toch minstens 2.500.000.000 van rondlopen) en de ironie is dat deze sukkels zelf door de moslims uitgekotst, gestenigd, danwel van het dak gegooid worden.
[zie bijv. post hierboven.]
Jup, ik ben gisteren nog door een moslim gestenigd en van het dak gegooid, waarna een groep uit de locale moskee kwam om nog even goed over me heen te braken. Dagelijks ritueel voor Moslims :Y
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85451240
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Jup, ik ben gisteren nog door een moslim gestenigd en van het dak gegooid, waarna een groep uit de locale moskee kwam om nog even goed over me heen te braken. Dagelijks ritueel voor Moslims :Y
Dan mag je nog blij zijn dat je je geitenkostuum niet aan had/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')