Tuurlijk niet, en hij ging ook gewoon naar zn stage iedere dag en dus gewoon mooi over. Niks aan de hand, allemaal doorlopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zichzelf had vermoord.
Verstandig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil man, maar denk niet dat ik het ga doen.
Wat dacht je van VVD / PVV / CDA. Ik geef ze 4 maanden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
PVV in de coalitie is de ondergang van Nederland. Het kabinet valt dan echt na nog niet eens een jaar.
LAKITU LAKITUquote:
Die combinatie is echt pure aids. Alleen maar rechtse mongolen in de kamer, schiet mij maar lek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat dacht je van VVD / PVV / CDA. Ik geef ze 4 maanden.
Mwoah, op zich zou zoiets wel mogen. Leren de kiezers het hopelijk gelijk af voor de volgende keer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
PVV in de coalitie is de ondergang van Nederland. Het kabinet valt dan echt na nog niet eens een jaar.
Mensen die weten, dat zijn de mensen die snappen. Herstel het even.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
SO
PARTY AND PARTYY
edit:
also, the pact. Mensen die weten, weten =$
Misschien komt de SGP er ook nog wel bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die combinatie is echt pure aids. Alleen maar rechtse mongolen in de kamer, schiet mij maar lek.
SO I PUT MY HANDS UP THE BUTTERFLIES FLY AWAYquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
WE'RE GONNA PARTY AS MUCH AS WE CAN. YEEHHAHHEEEA
Er zijn pussies aanwezig even. Maar we negeren ze. THE PACT.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij, wat kom je doen en wat doe je stoer tegen me?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien komt de SGP er ook nog wel bij!
Geef mij maar Paars+.
Beste coalitie die je kunt hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat dacht je van VVD / PVV / CDA. Ik geef ze 4 maanden.
Ah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn pussies aanwezig even. Maar we negeren ze. THE PACT.
Paars plus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Geef mij maar Paars+.
RIP my main man Eazy Equote:
Nice!quote:
Had je het indirect tegen mij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?
Mhua, ik denk dat Wilders aardig naar de pijpen van de VVD zal dansen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
Paars+ inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Geef mij maar Paars+.
Nederland wordt een tweede Amerika.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft meer van die extreme ideeën.
[..]
Alleen SP, CDA en de dieren kunnen je stufi nog redden dushi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, Mark Rutte, als die knul minister wordt... mijn studiefinanciering.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef L.no het volgende:
hey hey even terug:
[..]
Had je het indirect tegen mij?
Ik krijg flashbacks naar rechtse tokkies die Wilders vragen wanneer 'ie 'links gaat afschaffen'.quote:
Je vriend is een Tweaker gekquote:
vhaten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Potloodvis het volgende:
Alle mensen haten op mij met een extra V.
The Pact; doe je mee of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om ik wordt.
Bij ons worden de zakkers voor 12 uur gebeld, de rest na 12 uur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons worden alleen de mensen die zakken gebeld. Tussen 17 en 18.
[..]
Ga es weg, labiele Wilders aanhanger.
Ook al zo laatquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons worden alleen de mensen die zakken gebeld. Tussen 17 en 18.
[..]
En ome Cohen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen SP, CDA en de dieren kunnen je stufi nog redden dushi.
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
Bragi, ga eens huillie doen in het FB topic:
[..]
Ja, maar hij is wel lekker en heeft een baan en een sociaal leven enzo. Ongelofelijk tochquote:
Okee hier heb ik dus echt niks aan..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij ons worden de zakkers voor 12 uur gebeld, de rest na 12 uur.
Ik zag het later past.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om ik wordt.
Ja, ik heb het net gemist, maar I get the point. I'm in.quote:
Ze mag toch wel iets over zijn post zeggen? We zijn geen slap theekransje.quote:
Ik wil je niet teleurstellen, maar: nee.quote:
Het is overal anders. Bel je school morgen even.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee hier heb ik dus echt niks aan..
Pics om het te bewijzen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel lekker en heeft een baan en een sociaal leven enzo. Ongelofelijk tochMaar ik kan er niets van zeggen zolang ik FOK!
Beter gewoon ook niet quoten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze mag toch wel iets over zijn post zeggen? We zijn geen slap theekransje.
Nou en. Zolang het Rutte maar niet is. Ik zie veel liever Cohen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar: nee.
Het past helemaal niet, ook niet later.quote:
Mijn god, wat is ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel lekker en heeft een baan en een sociaal leven enzo.
Ik ben het wel met je eens hoowr <3quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Zolang het Rutte maar niet is. Ik zie veel liever Cohen.
Stufi is een van de minst erge dingen om op te bezuinigen lijkt me zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Cohen. Ik vind alleen zijn hoofd al geniaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef Bragi het volgende:
Ik vind Cohen alleen al een toffe peer, vanwege het theezak-kaartje dat hij op z'n site had gezet!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij deelde net iemand door nul.quote:
Nee, het was gewoon een vraag joh, omdat ik alleen hier af en toe post en nu wat vaker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]Want? Ik had het tegen Sgt.Stiglitz. Over de verhitte discussie in FB. Zoals ik dat ook had uitgelegd in die post. Als je normaal wil meeposten, raad ik je aan om niet overal wat achter te zoeken.
Maar voor een aankomend studente als ik, is het droevig om te horen dat de stufi afgeschaft wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stufi is een van de minst erge dingen om op te bezuinigen lijkt me zo.
Check m'n filmpje dan. Die grijns en dat 'ie zo graag wat wil zeggen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cohen. Ik vind alleen zijn hoofd al geniaal.
Niet aanstellen. Als het ons kan helpen te bezuinigen, dan wil ik best mijn toekomstige stufi inruilen voor een sociaal leenstelsel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom dan? Ik, als bijna aankomend student, vind het totaal niet erg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar voor een aankomend studente als ik, is het droevig om te horen dat de stufi afgeschaft wordt.
Ik heb gewoon eigenlijk geen foto's van hem alleen. Na 6 jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics om het te bewijzen.
Ik heb altijd wel een stereotype beeld in mijn hoofd bij Tweakers. Alhoewel ik er zelf ook weleens heb gepost
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eigenlijk geen foto's van hem alleen. Na 6 jaar
Oeh sinds wanneer heb jij crack op msn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Maartje heeft geen nek op haar msn foto![]()
Dik een half jaar? Ik spreek haar constantquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oeh sinds wanneer heb jij crack op msn?
True. Maar het is geen onoverkomelijk iets ofzo. Bovendien krijg je als basisbeurs als je thuis woont ¤90. Dat is echt niets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar voor een aankomend studente als ik, is het droevig om te horen dat de stufi afgeschaft wordt.
Ik wel, ik heb gewoon graag een extra 'inkomen' ivm de vrij dure opleiding die ik ga volgen en waar ik heel veel voor moet gaan doen. Ik moet feesten gaan organiseren van mn eigen geld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik, als bijna aankomend student, vind het totaal niet erg.
Wees blij dat die wekker niet 's nachts terwijl je slaapt afgaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
Wekkers die uit het niets afgaan.Kom ik steeds dichter bij het geluid, stopt het.
Croppen dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eigenlijk geen foto's van hem alleen. Na 6 jaar
Ja dat is wel weer een ander punt ja. Bestaan blijft het sowieso, vraag is alleen of het gift is of lening.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me wel wat af wat de partijen met OV kaart willen. Blijft die wel bestaan? Weet iemand dit?
's Ochtends vanzelf wakker wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
Wekkers die uit het niets afgaan.Kom ik steeds dichter bij het geluid, stopt het.
Dat extra inkomen heb je nog steeds maar dat is nu een lening die je pas na je studie terugbetaald.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb gewoon graag een extra 'inkomen' ivm de vrij dure opleiding die ik ga volgen en waar ik heel veel voor moet gaan doen. Ik moet feesten gaan organiseren van mn eigen geld.
Oh. Ik praat alleen veel met Devvie en Fas. Oh en nog een niet sc'er.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dik een half jaar? Ik spreek haar constant
Ik verveel haar vooral met verhalen over dat meisje dat ik leuk vind
Wouter Bos kan beter draaien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Ik draai wel gratis op je feesten, wd. Bespaart je geld.
Of die ouderwetse kaart terug. Als het maar gratis blijft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me wel wat af wat de partijen met OV kaart willen. Blijft die wel bestaan? Weet iemand dit?
Als het studenten OV maar blijft, ik ga die reizen echt niet zelf betalen, echt, like... 40 euro per week om naar school te gaan zo'n beetje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Mja, als het zo doorgaat, dan kan het mij 's nachts mij ook lastig vallen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wees blij dat die wekker niet 's nachts terwijl je slaapt afgaat.
Devvie spreek ik de laatste tijd steeds minder net als Mozy. Ik spreek nu eigenlijk alleen nog maar regelmatig met maartje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Ik praat alleen veel met Devvie en Fas. Oh en nog een niet sc'er.
Ik ga niet lenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat extra inkomen heb je nog steeds maar dat is nu een lening die je pas na je studie terugbetaald.
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Fruityloop beatsquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Ik draai wel gratis op je feesten, wd. Bespaart je geld.
Mensen vinden mij gewoon interessant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Devvie spreek ik de laatste tijd steeds minder net als Mozy. Ik spreek nu eigenlijk alleen nog maar regelmatig met maartje.
Waarom niet?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
Ja ik bedoelde studenten OV. Maar ik kan niet terugvinden wat partijen daarmee willen.
quote:
Aight beter.quote:
Ik vond hem ook wel goedquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_weer_niet_door.html
Dus misschien kan je wel Andere Tijden kijken Bragi.
Dit is te geniaal.quote:"Het debat zou eigenlijk op de verkiezingsavond plaatsvinden, maar toen kwam alleen PVV'er Geert Wilders opdagen."
NIGGA PLEASEquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
Mensen payen grof geld voor een Laki-beat. Plus ik draai ook andermans nummers =$
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WATquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
Ja ik bedoelde studenten OV. Maar ik kan niet terugvinden wat partijen daarmee willen.
Gewoon Traktor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
Mensen payen grof geld voor een Laki-beat. Plus ik draai ook andermans nummers =$
Nah, bij mij is het moeilijk. Ik ben chronisch moe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
's Ochtends vanzelf wakker worden
Ik ben tegen lenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Niks mis met een lening. Je betaald gewoon 25 jaar een luttel percentage van je inkomen afhankelijk van je draagkracht. En als je het na 25 jaar nog niet hebt afbetaald, wordt de rest kwijtgescholden.
Lijkt mij eigenlijk 0,0 mis mee.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_weer_niet_door.html
Dus misschien kan je wel Andere Tijden kijken Bragi.
Nogmaals, dat gaan ze echt niet afschaffenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WAT
Want?quote:
Awwww. Misschien wat vroeger naar bed gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, bij mij is het moeilijk. Ik ben chronisch moe.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, dat gaan ze echt niet afschaffen
En die basisbeurs kan je gewoon lenen
quote:
Van een studentenvereniging? Meh, weet ik nog niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ga jij eigenlijk lid worden Jap, als je gaat studeren?
OV-kaart blijft gewoon honey.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WAT
Hoor deze praat, we praten verder wanneer ik ON TOP ben met miljoen views op mn producties op youtube.quote:
Uhu. Ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van een studentenvereniging? Meh, weet ik nog niet.
Lenen is altijd tegen een percentage dat onbepaald is en altijd kan veranderen. Al ik 2 euro leen dan kan ik zeker 4 euro terug betalen. Dada.quote:
FL Studio is beter man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon Traktor.
Ik heb deze week eindelijk mijn USB soundcard binnengekregen waardoor ik nu mijn andere kanelen kan monitoren tijdens het draaien
Ik heb dat vroeger eens geprobeerd maar ik bakte er niets van.quote:
Tsja, dan moet je ook niet gaan lopen miezeren over de afschaffing van de basisbeurs.quote:
Niet om live te draaien, alleen om te produceren.quote:
Gewoon heel veel oefenen en je moet gewoon zo veel muziek luisteren dat je hoort welk nummer goed bij een ander nummer past en je dus makkelijk erin kan mixen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger eens geprobeerd maar ik bakte er niets van.
Nah, ik moet meer ijzer eten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Awwww. Misschien wat vroeger naar bed gaan?
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corpsquote:
Oh zo bedoel je. Draaien doe ik met Virtual DJquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet om live te draaien, alleen om te produceren.
't Gooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corps
Virtual DJ ben ik ook mee begonnen maar Traktor is zoveel fijnerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Draaien doe ik met Virtual DJ
Toen we gingen kijken bij het Corps hadden we wel gratis bier. Iemand had zijn volle tapvat laten staan en dat hebben we met wat eerstejaars opgezopenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mondje, mijn vriend komt uit 't Gooi.
Maar is ie een Gooise boi?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mondje, mijn vriend komt uit 't Gooi.
Dan is m'nquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zijn ouders hebben wel een mooi huis, maar het zijn geen kakkers of zo.
Ja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corps
Dress For Less.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Wie weet nog online kleding shops op asos, topshop en forever21 na?
Holister, alleen daar heb ik nog nooit iets gekochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook. Vraag maar aan NG.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Mijn vriendinnutjuhh heb ook een vette groote huis. =$
Golddigger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Mijn vriendinnutjuhh heb ook een vette groote huis. =$
Neckermann, Wehkamp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Niet echt wat ik bedoel. Maar dankjewel.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Holister, alleen daar heb ik nog nooit iets gekochtZe hebben wel leuke dingen soms.
Jawat. Zijn toch online kledingshops?quote:
Ik heb ook een hele grote huis. Zonder muren maar wel een stevig dak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Oh gaan we het weer over grote huizen hebben?
Het moet wel modieus zijn. Dat snap zelfs ik nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawat. Zijn toch online kledingshops?
Maar ik zal eerlijk zjinquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
WIJ WONEN IN EEN VRIJSTAAND GESCHAKELDE VILLA.
Trek dat ene truitje aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik heb de ideale kamer gevonden. 24 m2 voor ¤260 midden in het centrum met 4 jongens als huisgenoten. Nu nog uitgenodigd worden. [ afbeelding ]
Wij hebben naast ons royale huis ook een vakantiehuizen in Antalya en op Rhodos.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Modieus is voor homo's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet wel modieus zijn. Dat snap zelfs ik nog.
Met jou ga ik trouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben naast ons royale huis ook een vakantiehuizen in Antalya en op Rhodos.
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zal eerlijk zjin. Het is dus geen villa en heel bijzonder groot is het niet. Helemaal niet als je kijkt dat we hier thuis met zn zessen zijn..
.
Mijn kamer is kleiner dan gemiddeld.
Mijn huis is groterder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Oh gaan we het weer over grote huizen hebben?
Dat komt mij bekend voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik heb de ideale kamer gevonden. 24 m2 voor ¤260 midden in het centrum met 4 jongens als huisgenoten. Nu nog uitgenodigd worden. [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.
Pas maar op, is gewoon de NLse variant van MikesApartment.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Vrijstaand geschakeld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb eigenlijk ook al iemand, en hij gaat ons huis ontwerpen en het wordt heel mooi en later worden we heel rijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik al iemand voor, maar ik zal je overwegen als tweede keuze.
Welke chicks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig.
Dus jij neemt je chickies nooit mee naar huis?
Nee ik heb maar 1 broertje. Maar ons huis is niet groot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig.
Dus jij neemt je chickies nooit mee naar huis?
Met die tieten en die kontquote:
Leer ik van WD. Zo was ik nooit, vraag maar aan Broekpaling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lekker brutaal, dit, dat, alles.
Welk lijstje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, voeg mij ook maar toe aan dat lijstje waar Wd en Smart_ass ook in staan.
Heb jij gisteren ook die docu over het WK en achterstandswijken in Zuid-Afrika gezien? 10 man op 1 kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.
Oh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met die tieten en die kont. Waar wij allemaal van zeiden dat je zulke grote had hihi
.
Hmm, als het maar een gezellig huis is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik heb maar 1 broertje. Maar ons huis is niet groot.
Ik start in september ook op de opleiding voor architectuur. Moet alleen nog kiezen welke van de twee opleidingen daarvoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook al iemand, en hij gaat ons huis ontwerpen en het wordt heel mooi en later worden we heel rijk.
Minus 50%quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef L0t.. het volgende:
Mijn ouders hebben een groter huis dan ik in m'n leven zal kunnen kopenTot ik de erfenis krijg
En die is niet in mijn PMbox gekomen om welke reden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met die tieten en die kont. Waar wij allemaal van zeiden dat je zulke grote had hihi
.
Oh maar hij doet bouwkunde..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik start in september ook op de opleiding voor architectuur. Moet alleen nog kiezen welke van de twee opleidingen daarvoor.
Oja klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jij gaat 3 maanden geen kleren kopen.
ofzoiets
Oh!quote:
ik hou der liever voor mezelf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die is niet in mijn PMbox gekomen om welke reden?
Tot dan sta je in het lijstje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja klopt.Maar dat ga ik volhouden.
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Smart_ass het volgende:
Echt care in wat voor huizen iedereen woont.
Eens zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die vriend van rsc had een heel fout filmpje gestuurd van z'n jaarclub.![]()
Even zoeken.
Eh nee. Maar wat heeft het voor nut om te gaan patsen met het huis van je ouders?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
[..]
Eens zien
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eh nee. Maar wat heeft het voor nut om te gaan patsen met het huis van je ouders?
Alsof we niet al genoeg belasting hebben betaald in ons levenquote:
Dat moet je aan degene vragen die ermee begon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eh nee. Maar wat heeft het voor nut om te gaan patsen met het huis van je ouders?
Niks, ons huis is groter dan gemiddeld maar ik denk qua personen kleiner. En ik vond ons huis echt niet sfeervolquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar staan leuke dingetjes tussen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
WD, misschien heb je hier wat aan. Niet de goedkoopste website, maar ze hebben soms wel wat leuks.
http://woodwood.dk/store/category/women
FOK! Online Shopping Guidequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Pathetischquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wat vinden jullie mooie Engelse/Nederlandse woorden?
Flabbergastedquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Serendipity. Awkward.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Supercalifragilisticexpialidociousquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Mary Poppins-nicht.quote:
Blijf zoekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Kan filmpje van die jaarclub niet meer vinden trouwens Jap. Jammer wel, want hij was echt slecht.![]()
Unbirthdayquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
Ik heb serieus nog nooit Mary Poppins of The Sound of Music gekeken.
Ben ik nu gay?
Zullen we anders een keertje samen niet naar Mary Poppins kijken?quote:
AAAAAAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAA
VERY MERRY UNBIRTHDAY TO ME
TO YOU
Even een TR plaatsen hoor. Dit is uitlokking.quote:
Als je nooit The Sound of Music hebt gezien, ben je inderdaad wel gay.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
Ben ik nu gay?
Ik heb de Titanic nooit gezien. En Dirty Dancing.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je nooit The Sound of Music hebt gezien, ben je inderdaad wel gay.
Ik heb het ook nooit gezien, ken alleen de liedjes omdat Disney cassette bandje die ik vroeger veel draaide.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
Ben ik nu gay?
Wij hadden vroeger thuis rode sprookjesboeken van Lekturama.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gezien, ken alleen de liedjes omdat Disney cassette bandje die ik vroeger veel draaide.
Ik ook niet. Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de Titanic nooit gezien. En Dirty Dancing.
Titanic mis je niks aan (tenminste de Leo en Winslet versie). Dirty Dancing is wel leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:What a dream I had
Pressed in organdy
Clothed in crinoline of smoky Burgundy
Softer than the rain
I wandered empty streets down
Passed the shop displays
I heard cathedral bells
Tripping down the alley ways
As I walked on
And when you ran to me
Your cheeks flushed with the night
We walked on frosted fields
of juniper and lamp-light
I held your hand
And when I awoke and felt you warm and near
I kissed your honey hair
with my grateful tears
Oh I love you girl
Oh I love you
Die rooie boeken met die bandjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis rode sprookjesboeken van Lekturama.![]()
*ping*
Alles en iedereen, zolang we maar niet met 20 man over elkaar heen vallen. Als iets is aangekaart, dan is het niet nodig dat er nog 10 users zijn die zich er mee bezig gaan houden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aha ok. We mogen wel via FB of alleen woordvoerder?
Ja.quote:
Dirty dancing driemaal ofzo? The titanic gelukkig ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan constant 500 days of summer 500 days of dat en dan niet eens Dirty Dancing of The Sound of Music hebben gezienquote:
Nope. LOTR wel, Pirates en Matrix 2 en 3 ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Bragi het volgende:
Ik heb ook nog nooit Schindler's List gekeken. Noch LOTR, Pirates of the Caribbean of Matrix 2 of 3.
Voeg toe 'Schindlers List'quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dirty dancing driemaal ofzo? The titanic gelukkig ook niet.
[..]
En dan constant 500 days of summer 500 days of dat en dan niet eens Dirty Dancing of The Sound of Music hebben gezien
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dirty dancing driemaal ofzo? The titanic gelukkig ook niet.
[..]
En dan constant 500 days of summer 500 days of dat en dan niet eens Dirty Dancing of The Sound of Music hebben gezien
Gaan we dan naar elkaar kijken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zullen we anders een keertje samen niet naar Mary Poppins kijken?
quote:
Is goed.quote:
Ik ben aan het kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef Smart_ass het volgende:
Jap ik heb ;m niet voor niets opgezocht he.
En plaspauzes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is goed.Maar dan wel met een kleine pauze halverwege. En reclames vooraf.
Laatste musicalfilm die ik gezien heb was Abba. Stiekem was hij best leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:58 schreef Bragi het volgende:
En dat zijn, met uitzondering van Dirty Dancing en die musicalfilms denk ik, gewoon films die ik ooit nog wel eens kijk.Wees niet bang.
Die niet. Die staat op marktplaats.quote:
Wees gewaarschuwd, ik straks dus ook.quote:
Insert moeilijk kijkende WD-smiley.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd, ik straks dus ook.
Ik... Sweeney Todd? Goede film.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatste musicalfilm die ik gezien heb was Abba. Stiekem was hij best leuk.
Deze?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Insert moeilijk kijkende WD-smiley.
Vertel me alsjeblieft dat je Grease wel hebt gezien..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:58 schreef Bragi het volgende:
En dat zijn, met uitzondering van Dirty Dancing en die musicalfilms denk ik, gewoon films die ik ooit nog wel eens kijk.Wees niet bang.
Oh.quote:
Het begin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat je Grease wel hebt gezien..
watquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de Titanic nooit gezien.
Ja gaat echt nergens over.quote:
Oh. Die post ik niet. Daar krijg ik 's nachts nachtmerries van.quote:
Duuuudequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het begin.
Maar die wil ik serieus wel een keer zien!
Dat ding vertrok in 1912. wd is toch veel te jong om 'm ooit gezien te hebben, duh!quote:
Oh dan moet ik er ook wel bij, ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens over.
Maar volgens mij zitten er zooooveel geile gasten bij het corps daar.![]()
Fijne avond!quote:
Die is echt leuk hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het begin.
Maar die wil ik serieus wel een keer zien!
Waar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja gaat echt nergens over.
Maar volgens mij zitten er zooooveel geile gasten bij het corps daar.![]()
Vandaar dat ik 'm nog wel eens wil zien.quote:
Hhahaa.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh dan moet ik er ook wel bij, ja.
Alleen nog even in mijn trenchcoat groeien
Bij het corps.quote:
Doei doeiquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh. Die post ik niet. Daar krijg ik 's nachts nachtmerries van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |