Tuurlijk niet, en hij ging ook gewoon naar zn stage iedere dag en dus gewoon mooi over. Niks aan de hand, allemaal doorlopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zichzelf had vermoord.
Verstandig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geil man, maar denk niet dat ik het ga doen.
Wat dacht je van VVD / PVV / CDA. Ik geef ze 4 maanden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
PVV in de coalitie is de ondergang van Nederland. Het kabinet valt dan echt na nog niet eens een jaar.
LAKITU LAKITUquote:
Die combinatie is echt pure aids. Alleen maar rechtse mongolen in de kamer, schiet mij maar lek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat dacht je van VVD / PVV / CDA. Ik geef ze 4 maanden.
Mwoah, op zich zou zoiets wel mogen. Leren de kiezers het hopelijk gelijk af voor de volgende keer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
PVV in de coalitie is de ondergang van Nederland. Het kabinet valt dan echt na nog niet eens een jaar.
Mensen die weten, dat zijn de mensen die snappen. Herstel het even.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
SO
PARTY AND PARTYY
edit:
also, the pact. Mensen die weten, weten =$
Misschien komt de SGP er ook nog wel bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die combinatie is echt pure aids. Alleen maar rechtse mongolen in de kamer, schiet mij maar lek.
SO I PUT MY HANDS UP THE BUTTERFLIES FLY AWAYquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
WE'RE GONNA PARTY AS MUCH AS WE CAN. YEEHHAHHEEEA
Er zijn pussies aanwezig even. Maar we negeren ze. THE PACT.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij, wat kom je doen en wat doe je stoer tegen me?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien komt de SGP er ook nog wel bij!
Geef mij maar Paars+.
Beste coalitie die je kunt hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat dacht je van VVD / PVV / CDA. Ik geef ze 4 maanden.
Ah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn pussies aanwezig even. Maar we negeren ze. THE PACT.
Paars plus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien komt de SGP er ook nog wel bij!
Geef mij maar Paars+.
RIP my main man Eazy Equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |