OV-kaart blijft gewoon honey.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WAT
Hoor deze praat, we praten verder wanneer ik ON TOP ben met miljoen views op mn producties op youtube.quote:
Uhu. Ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van een studentenvereniging? Meh, weet ik nog niet.
Lenen is altijd tegen een percentage dat onbepaald is en altijd kan veranderen. Al ik 2 euro leen dan kan ik zeker 4 euro terug betalen. Dada.quote:
FL Studio is beter man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon Traktor.
Ik heb deze week eindelijk mijn USB soundcard binnengekregen waardoor ik nu mijn andere kanelen kan monitoren tijdens het draaien
Ik heb dat vroeger eens geprobeerd maar ik bakte er niets van.quote:
Tsja, dan moet je ook niet gaan lopen miezeren over de afschaffing van de basisbeurs.quote:
Niet om live te draaien, alleen om te produceren.quote:
Gewoon heel veel oefenen en je moet gewoon zo veel muziek luisteren dat je hoort welk nummer goed bij een ander nummer past en je dus makkelijk erin kan mixen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger eens geprobeerd maar ik bakte er niets van.
Nah, ik moet meer ijzer eten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Awwww. Misschien wat vroeger naar bed gaan?
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corpsquote:
Oh zo bedoel je. Draaien doe ik met Virtual DJquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet om live te draaien, alleen om te produceren.
't Gooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corps
Virtual DJ ben ik ook mee begonnen maar Traktor is zoveel fijnerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Draaien doe ik met Virtual DJ
Toen we gingen kijken bij het Corps hadden we wel gratis bier. Iemand had zijn volle tapvat laten staan en dat hebben we met wat eerstejaars opgezopenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mondje, mijn vriend komt uit 't Gooi.
Maar is ie een Gooise boi?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mondje, mijn vriend komt uit 't Gooi.
Dan is m'nquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zijn ouders hebben wel een mooi huis, maar het zijn geen kakkers of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |