Ik ga niet lenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat extra inkomen heb je nog steeds maar dat is nu een lening die je pas na je studie terugbetaald.
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me wel wat af wat de partijen met OV kaart willen. Blijft die wel bestaan? Weet iemand dit?
Fruityloop beatsquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Ik draai wel gratis op je feesten, wd. Bespaart je geld.
Mensen vinden mij gewoon interessant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Devvie spreek ik de laatste tijd steeds minder net als Mozy. Ik spreek nu eigenlijk alleen nog maar regelmatig met maartje.
Waarom niet?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
Ja ik bedoelde studenten OV. Maar ik kan niet terugvinden wat partijen daarmee willen.
quote:
Aight beter.quote:
Ik vond hem ook wel goedquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_weer_niet_door.html
Dus misschien kan je wel Andere Tijden kijken Bragi.
Dit is te geniaal.quote:"Het debat zou eigenlijk op de verkiezingsavond plaatsvinden, maar toen kwam alleen PVV'er Geert Wilders opdagen."
NIGGA PLEASEquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
Mensen payen grof geld voor een Laki-beat. Plus ik draai ook andermans nummers =$
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WATquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
Ja ik bedoelde studenten OV. Maar ik kan niet terugvinden wat partijen daarmee willen.
Gewoon Traktor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
Mensen payen grof geld voor een Laki-beat. Plus ik draai ook andermans nummers =$
Nah, bij mij is het moeilijk. Ik ben chronisch moe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
's Ochtends vanzelf wakker worden
Ik ben tegen lenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Niks mis met een lening. Je betaald gewoon 25 jaar een luttel percentage van je inkomen afhankelijk van je draagkracht. En als je het na 25 jaar nog niet hebt afbetaald, wordt de rest kwijtgescholden.
Lijkt mij eigenlijk 0,0 mis mee.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_weer_niet_door.html
Dus misschien kan je wel Andere Tijden kijken Bragi.
Nogmaals, dat gaan ze echt niet afschaffenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WAT
Want?quote:
Awwww. Misschien wat vroeger naar bed gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, bij mij is het moeilijk. Ik ben chronisch moe.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, dat gaan ze echt niet afschaffen
En die basisbeurs kan je gewoon lenen
quote:
Van een studentenvereniging? Meh, weet ik nog niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ga jij eigenlijk lid worden Jap, als je gaat studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |