Ik zag het later past.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om ik wordt.
Ja, ik heb het net gemist, maar I get the point. I'm in.quote:
Ze mag toch wel iets over zijn post zeggen? We zijn geen slap theekransje.quote:
Ik wil je niet teleurstellen, maar: nee.quote:
Het is overal anders. Bel je school morgen even.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee hier heb ik dus echt niks aan..
Pics om het te bewijzen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel lekker en heeft een baan en een sociaal leven enzo. Ongelofelijk tochMaar ik kan er niets van zeggen zolang ik FOK!
Beter gewoon ook niet quoten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze mag toch wel iets over zijn post zeggen? We zijn geen slap theekransje.
Nou en. Zolang het Rutte maar niet is. Ik zie veel liever Cohen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar: nee.
Het past helemaal niet, ook niet later.quote:
Mijn god, wat is ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel lekker en heeft een baan en een sociaal leven enzo.
Ik ben het wel met je eens hoowr <3quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Zolang het Rutte maar niet is. Ik zie veel liever Cohen.
Stufi is een van de minst erge dingen om op te bezuinigen lijkt me zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, Mark Rutte, als die knul minister wordt... mijn studiefinanciering.
Cohen. Ik vind alleen zijn hoofd al geniaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:12 schreef Bragi het volgende:
Ik vind Cohen alleen al een toffe peer, vanwege het theezak-kaartje dat hij op z'n site had gezet!![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij deelde net iemand door nul.quote:
Nee, het was gewoon een vraag joh, omdat ik alleen hier af en toe post en nu wat vaker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]Want? Ik had het tegen Sgt.Stiglitz. Over de verhitte discussie in FB. Zoals ik dat ook had uitgelegd in die post. Als je normaal wil meeposten, raad ik je aan om niet overal wat achter te zoeken.
Maar voor een aankomend studente als ik, is het droevig om te horen dat de stufi afgeschaft wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stufi is een van de minst erge dingen om op te bezuinigen lijkt me zo.
Check m'n filmpje dan. Die grijns en dat 'ie zo graag wat wil zeggen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cohen. Ik vind alleen zijn hoofd al geniaal.
Niet aanstellen. Als het ons kan helpen te bezuinigen, dan wil ik best mijn toekomstige stufi inruilen voor een sociaal leenstelsel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, Mark Rutte, als die knul minister wordt... mijn studiefinanciering.
Waarom dan? Ik, als bijna aankomend student, vind het totaal niet erg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar voor een aankomend studente als ik, is het droevig om te horen dat de stufi afgeschaft wordt.
Ik heb gewoon eigenlijk geen foto's van hem alleen. Na 6 jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pics om het te bewijzen.
Ik heb altijd wel een stereotype beeld in mijn hoofd bij Tweakers. Alhoewel ik er zelf ook weleens heb gepost
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eigenlijk geen foto's van hem alleen. Na 6 jaar
Oeh sinds wanneer heb jij crack op msn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Maartje heeft geen nek op haar msn foto![]()
Dik een half jaar? Ik spreek haar constantquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oeh sinds wanneer heb jij crack op msn?
True. Maar het is geen onoverkomelijk iets ofzo. Bovendien krijg je als basisbeurs als je thuis woont ¤90. Dat is echt niets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar voor een aankomend studente als ik, is het droevig om te horen dat de stufi afgeschaft wordt.
Ik wel, ik heb gewoon graag een extra 'inkomen' ivm de vrij dure opleiding die ik ga volgen en waar ik heel veel voor moet gaan doen. Ik moet feesten gaan organiseren van mn eigen geld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik, als bijna aankomend student, vind het totaal niet erg.
Wees blij dat die wekker niet 's nachts terwijl je slaapt afgaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
Wekkers die uit het niets afgaan.Kom ik steeds dichter bij het geluid, stopt het.
Croppen dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eigenlijk geen foto's van hem alleen. Na 6 jaar
Ja dat is wel weer een ander punt ja. Bestaan blijft het sowieso, vraag is alleen of het gift is of lening.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me wel wat af wat de partijen met OV kaart willen. Blijft die wel bestaan? Weet iemand dit?
's Ochtends vanzelf wakker wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
Wekkers die uit het niets afgaan.Kom ik steeds dichter bij het geluid, stopt het.
Dat extra inkomen heb je nog steeds maar dat is nu een lening die je pas na je studie terugbetaald.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb gewoon graag een extra 'inkomen' ivm de vrij dure opleiding die ik ga volgen en waar ik heel veel voor moet gaan doen. Ik moet feesten gaan organiseren van mn eigen geld.
Oh. Ik praat alleen veel met Devvie en Fas. Oh en nog een niet sc'er.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dik een half jaar? Ik spreek haar constant
Ik verveel haar vooral met verhalen over dat meisje dat ik leuk vind
Wouter Bos kan beter draaien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Ik draai wel gratis op je feesten, wd. Bespaart je geld.
Of die ouderwetse kaart terug. Als het maar gratis blijft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me wel wat af wat de partijen met OV kaart willen. Blijft die wel bestaan? Weet iemand dit?
Als het studenten OV maar blijft, ik ga die reizen echt niet zelf betalen, echt, like... 40 euro per week om naar school te gaan zo'n beetje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Mja, als het zo doorgaat, dan kan het mij 's nachts mij ook lastig vallen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wees blij dat die wekker niet 's nachts terwijl je slaapt afgaat.
Devvie spreek ik de laatste tijd steeds minder net als Mozy. Ik spreek nu eigenlijk alleen nog maar regelmatig met maartje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Ik praat alleen veel met Devvie en Fas. Oh en nog een niet sc'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |