Had je het indirect tegen mij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, welkom. Ik neem aan dat de verhitte discussie in de KLB FB je aantrok?
Mhua, ik denk dat Wilders aardig naar de pijpen van de VVD zal dansen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
PVV in de coalitie is de ondergang van Nederland. Het kabinet valt dan echt na nog niet eens een jaar.
Paars+ inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Misschien komt de SGP er ook nog wel bij!
Geef mij maar Paars+.
Nederland wordt een tweede Amerika.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft meer van die extreme ideeën.
[..]
Alleen SP, CDA en de dieren kunnen je stufi nog redden dushi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, Mark Rutte, als die knul minister wordt... mijn studiefinanciering.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef L.no het volgende:
hey hey even terug:
[..]
Had je het indirect tegen mij?
Ik krijg flashbacks naar rechtse tokkies die Wilders vragen wanneer 'ie 'links gaat afschaffen'.quote:
Je vriend is een Tweaker gekquote:
vhaten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Potloodvis het volgende:
Alle mensen haten op mij met een extra V.
The Pact; doe je mee of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om ik wordt.
Bij ons worden de zakkers voor 12 uur gebeld, de rest na 12 uur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons worden alleen de mensen die zakken gebeld. Tussen 17 en 18.
[..]
Ga es weg, labiele Wilders aanhanger.
Ook al zo laatquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons worden alleen de mensen die zakken gebeld. Tussen 17 en 18.
[..]
En ome Cohen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen SP, CDA en de dieren kunnen je stufi nog redden dushi.
Is al gebeurd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
Bragi, ga eens huillie doen in het FB topic:
[..]
Ja, maar hij is wel lekker en heeft een baan en een sociaal leven enzo. Ongelofelijk tochquote:
Okee hier heb ik dus echt niks aan..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij ons worden de zakkers voor 12 uur gebeld, de rest na 12 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |