Ja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corps
Dress For Less.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Wie weet nog online kleding shops op asos, topshop en forever21 na?
Holister, alleen daar heb ik nog nooit iets gekochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook. Vraag maar aan NG.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Mijn vriendinnutjuhh heb ook een vette groote huis. =$
Golddigger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Mijn vriendinnutjuhh heb ook een vette groote huis. =$
Neckermann, Wehkamp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Niet echt wat ik bedoel. Maar dankjewel.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Holister, alleen daar heb ik nog nooit iets gekochtZe hebben wel leuke dingen soms.
Jawat. Zijn toch online kledingshops?quote:
Ik heb ook een hele grote huis. Zonder muren maar wel een stevig dak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Oh gaan we het weer over grote huizen hebben?
Het moet wel modieus zijn. Dat snap zelfs ik nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawat. Zijn toch online kledingshops?
Maar ik zal eerlijk zjinquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
WIJ WONEN IN EEN VRIJSTAAND GESCHAKELDE VILLA.
Trek dat ene truitje aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik heb de ideale kamer gevonden. 24 m2 voor ¤260 midden in het centrum met 4 jongens als huisgenoten. Nu nog uitgenodigd worden. [ afbeelding ]
Wij hebben naast ons royale huis ook een vakantiehuizen in Antalya en op Rhodos.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Modieus is voor homo's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet wel modieus zijn. Dat snap zelfs ik nog.
Met jou ga ik trouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben naast ons royale huis ook een vakantiehuizen in Antalya en op Rhodos.
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zal eerlijk zjin. Het is dus geen villa en heel bijzonder groot is het niet. Helemaal niet als je kijkt dat we hier thuis met zn zessen zijn..
.
Mijn kamer is kleiner dan gemiddeld.
Mijn huis is groterder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Oh gaan we het weer over grote huizen hebben?
Dat komt mij bekend voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik heb de ideale kamer gevonden. 24 m2 voor ¤260 midden in het centrum met 4 jongens als huisgenoten. Nu nog uitgenodigd worden. [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.
Pas maar op, is gewoon de NLse variant van MikesApartment.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Vrijstaand geschakeld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb eigenlijk ook al iemand, en hij gaat ons huis ontwerpen en het wordt heel mooi en later worden we heel rijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik al iemand voor, maar ik zal je overwegen als tweede keuze.
Welke chicks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig.
Dus jij neemt je chickies nooit mee naar huis?
Nee ik heb maar 1 broertje. Maar ons huis is niet groot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig.
Dus jij neemt je chickies nooit mee naar huis?
Met die tieten en die kontquote:
Leer ik van WD. Zo was ik nooit, vraag maar aan Broekpaling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lekker brutaal, dit, dat, alles.
Welk lijstje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, voeg mij ook maar toe aan dat lijstje waar Wd en Smart_ass ook in staan.
Heb jij gisteren ook die docu over het WK en achterstandswijken in Zuid-Afrika gezien? 10 man op 1 kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.
Oh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met die tieten en die kont. Waar wij allemaal van zeiden dat je zulke grote had hihi
.
Hmm, als het maar een gezellig huis is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik heb maar 1 broertje. Maar ons huis is niet groot.
Ik start in september ook op de opleiding voor architectuur. Moet alleen nog kiezen welke van de twee opleidingen daarvoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook al iemand, en hij gaat ons huis ontwerpen en het wordt heel mooi en later worden we heel rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |