Ik ga niet lenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat extra inkomen heb je nog steeds maar dat is nu een lening die je pas na je studie terugbetaald.
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me wel wat af wat de partijen met OV kaart willen. Blijft die wel bestaan? Weet iemand dit?
Fruityloop beatsquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Ik draai wel gratis op je feesten, wd. Bespaart je geld.
Mensen vinden mij gewoon interessant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Devvie spreek ik de laatste tijd steeds minder net als Mozy. Ik spreek nu eigenlijk alleen nog maar regelmatig met maartje.
Waarom niet?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
Ja ik bedoelde studenten OV. Maar ik kan niet terugvinden wat partijen daarmee willen.
quote:
Aight beter.quote:
Ik vond hem ook wel goedquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_weer_niet_door.html
Dus misschien kan je wel Andere Tijden kijken Bragi.
Dit is te geniaal.quote:"Het debat zou eigenlijk op de verkiezingsavond plaatsvinden, maar toen kwam alleen PVV'er Geert Wilders opdagen."
NIGGA PLEASEquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
Mensen payen grof geld voor een Laki-beat. Plus ik draai ook andermans nummers =$
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WATquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
Ja ik bedoelde studenten OV. Maar ik kan niet terugvinden wat partijen daarmee willen.
Gewoon Traktor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
Mensen payen grof geld voor een Laki-beat. Plus ik draai ook andermans nummers =$
Nah, bij mij is het moeilijk. Ik ben chronisch moe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
's Ochtends vanzelf wakker worden
Ik ben tegen lenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom niet?
Niks mis met een lening. Je betaald gewoon 25 jaar een luttel percentage van je inkomen afhankelijk van je draagkracht. En als je het na 25 jaar nog niet hebt afbetaald, wordt de rest kwijtgescholden.
Lijkt mij eigenlijk 0,0 mis mee.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_weer_niet_door.html
Dus misschien kan je wel Andere Tijden kijken Bragi.
Nogmaals, dat gaan ze echt niet afschaffenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WAT
Want?quote:
Awwww. Misschien wat vroeger naar bed gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, bij mij is het moeilijk. Ik ben chronisch moe.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, dat gaan ze echt niet afschaffen
En die basisbeurs kan je gewoon lenen
quote:
Van een studentenvereniging? Meh, weet ik nog niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ga jij eigenlijk lid worden Jap, als je gaat studeren?
OV-kaart blijft gewoon honey.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal je net zien dat alle shit wordt afgeschaft nét voor ik ga studeren. Echt. Honden hier jongen. 40 euro per week om te reizen naar school, zijn ze helemaal gek of zo. Dan ben ik 1440 euro per jaar kwijt om alleen maar al op school te komen. WAT
Hoor deze praat, we praten verder wanneer ik ON TOP ben met miljoen views op mn producties op youtube.quote:
Uhu. Ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van een studentenvereniging? Meh, weet ik nog niet.
Lenen is altijd tegen een percentage dat onbepaald is en altijd kan veranderen. Al ik 2 euro leen dan kan ik zeker 4 euro terug betalen. Dada.quote:
FL Studio is beter man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon Traktor.
Ik heb deze week eindelijk mijn USB soundcard binnengekregen waardoor ik nu mijn andere kanelen kan monitoren tijdens het draaien
Ik heb dat vroeger eens geprobeerd maar ik bakte er niets van.quote:
Tsja, dan moet je ook niet gaan lopen miezeren over de afschaffing van de basisbeurs.quote:
Niet om live te draaien, alleen om te produceren.quote:
Gewoon heel veel oefenen en je moet gewoon zo veel muziek luisteren dat je hoort welk nummer goed bij een ander nummer past en je dus makkelijk erin kan mixen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger eens geprobeerd maar ik bakte er niets van.
Nah, ik moet meer ijzer eten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Awwww. Misschien wat vroeger naar bed gaan?
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corpsquote:
Oh zo bedoel je. Draaien doe ik met Virtual DJquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet om live te draaien, alleen om te produceren.
't Gooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corps
Virtual DJ ben ik ook mee begonnen maar Traktor is zoveel fijnerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Draaien doe ik met Virtual DJ
Toen we gingen kijken bij het Corps hadden we wel gratis bier. Iemand had zijn volle tapvat laten staan en dat hebben we met wat eerstejaars opgezopenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mondje, mijn vriend komt uit 't Gooi.
Maar is ie een Gooise boi?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mondje, mijn vriend komt uit 't Gooi.
Dan is m'nquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zijn ouders hebben wel een mooi huis, maar het zijn geen kakkers of zo.
Ja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar al mijn vrienden willen lid worden van het Corps
Dress For Less.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Wie weet nog online kleding shops op asos, topshop en forever21 na?
Holister, alleen daar heb ik nog nooit iets gekochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook. Vraag maar aan NG.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Mijn vriendinnutjuhh heb ook een vette groote huis. =$
Golddigger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Mijn vriendinnutjuhh heb ook een vette groote huis. =$
Neckermann, Wehkamp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Niet echt wat ik bedoel. Maar dankjewel.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Holister, alleen daar heb ik nog nooit iets gekochtZe hebben wel leuke dingen soms.
Jawat. Zijn toch online kledingshops?quote:
Ik heb ook een hele grote huis. Zonder muren maar wel een stevig dak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Oh gaan we het weer over grote huizen hebben?
Het moet wel modieus zijn. Dat snap zelfs ik nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawat. Zijn toch online kledingshops?
Maar ik zal eerlijk zjinquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
WIJ WONEN IN EEN VRIJSTAAND GESCHAKELDE VILLA.
Trek dat ene truitje aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik heb de ideale kamer gevonden. 24 m2 voor ¤260 midden in het centrum met 4 jongens als huisgenoten. Nu nog uitgenodigd worden. [ afbeelding ]
Wij hebben naast ons royale huis ook een vakantiehuizen in Antalya en op Rhodos.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Modieus is voor homo's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet wel modieus zijn. Dat snap zelfs ik nog.
Met jou ga ik trouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij hebben naast ons royale huis ook een vakantiehuizen in Antalya en op Rhodos.
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zal eerlijk zjin. Het is dus geen villa en heel bijzonder groot is het niet. Helemaal niet als je kijkt dat we hier thuis met zn zessen zijn..
.
Mijn kamer is kleiner dan gemiddeld.
Mijn huis is groterder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Oh gaan we het weer over grote huizen hebben?
Dat komt mij bekend voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Omg ik heb de ideale kamer gevonden. 24 m2 voor ¤260 midden in het centrum met 4 jongens als huisgenoten. Nu nog uitgenodigd worden. [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.
Pas maar op, is gewoon de NLse variant van MikesApartment.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Vrijstaand geschakeld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb eigenlijk ook al iemand, en hij gaat ons huis ontwerpen en het wordt heel mooi en later worden we heel rijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik al iemand voor, maar ik zal je overwegen als tweede keuze.
Welke chicks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig.
Dus jij neemt je chickies nooit mee naar huis?
Nee ik heb maar 1 broertje. Maar ons huis is niet groot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig.
Dus jij neemt je chickies nooit mee naar huis?
Met die tieten en die kontquote:
Leer ik van WD. Zo was ik nooit, vraag maar aan Broekpaling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lekker brutaal, dit, dat, alles.
Welk lijstje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, voeg mij ook maar toe aan dat lijstje waar Wd en Smart_ass ook in staan.
Heb jij gisteren ook die docu over het WK en achterstandswijken in Zuid-Afrika gezien? 10 man op 1 kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn 5 broers op 1 kamer.
Oh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met die tieten en die kont. Waar wij allemaal van zeiden dat je zulke grote had hihi
.
Hmm, als het maar een gezellig huis is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee ik heb maar 1 broertje. Maar ons huis is niet groot.
Ik start in september ook op de opleiding voor architectuur. Moet alleen nog kiezen welke van de twee opleidingen daarvoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook al iemand, en hij gaat ons huis ontwerpen en het wordt heel mooi en later worden we heel rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |