FOK! Online Shopping Guidequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
Wie weet nog online kleding shops op asos, topshop en forever21 na?
Pathetischquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Wat vinden jullie mooie Engelse/Nederlandse woorden?
Flabbergastedquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Serendipity. Awkward.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Supercalifragilisticexpialidociousquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
Mary Poppins-nicht.quote:
Blijf zoekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Kan filmpje van die jaarclub niet meer vinden trouwens Jap. Jammer wel, want hij was echt slecht.![]()
Unbirthdayquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
Ik heb serieus nog nooit Mary Poppins of The Sound of Music gekeken.
Ben ik nu gay?
Zullen we anders een keertje samen niet naar Mary Poppins kijken?quote:
AAAAAAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAA
VERY MERRY UNBIRTHDAY TO ME
TO YOU
Even een TR plaatsen hoor. Dit is uitlokking.quote:
Als je nooit The Sound of Music hebt gezien, ben je inderdaad wel gay.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
Ben ik nu gay?
Ik heb de Titanic nooit gezien. En Dirty Dancing.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je nooit The Sound of Music hebt gezien, ben je inderdaad wel gay.
Ik heb het ook nooit gezien, ken alleen de liedjes omdat Disney cassette bandje die ik vroeger veel draaide.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Bragi het volgende:
Ben ik nu gay?
Wij hadden vroeger thuis rode sprookjesboeken van Lekturama.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gezien, ken alleen de liedjes omdat Disney cassette bandje die ik vroeger veel draaide.
Ik ook niet. Ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de Titanic nooit gezien. En Dirty Dancing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |