quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:
Nog meer dames hier die met een wup op het hoofd en een vlag in de hand ongeduldig wachten op de eerste wedstrijd van Oranje?
Da's dan morgen neem ik aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:33 schreef innepin het volgende:
Ik heb er stiekem best zin in. Maar eerst even trouwen.
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, daarom heb ik ook die groten gekocht. Te leuk om te laten liggen.
Ja, ik ben echt de droom van elke reklamecampagne-strateeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef moussy het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor![]()
Ik wil een roze of een witte, maar die groters zijn alleen in oranjedus dan neem ik wel genoegen met een kleine witte of rode, straks ff schootbappen doen
Action had leuke dingen voor weinig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jaaaa het wk gaat gauw beginnen, ik hou dr van
Meike gaat maandagmiddag gewoon naar het kdv, alleen hebben ze gevraagd of de kids in het oranje willen komen als het NLDS elftal moet voetballen. Kijk ik in dr kast.... roze roze roze beetje paars, wit.....maar geen oranje te bekennen.
Eens kijken of ik nog iets goedkoops kan scoren in het centrum komend weekend
Innepin gaat trouwen, wanneer? Morgen? Wat spannend!
Ja, ik hou er ook niet van. Maar ja. Zij van Oranje Nassau zal het toch ook niet expres hebben gedaan, die naam?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef moussy het volgende:
heb je een hans textiel in de buurt (ofzit die niet landelijk?) daar hebben ze ook wel veel oranje in kleine maatjes.
Ze zouden ook de kleuren van de Nederlandse vlag kunnen kiezen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook niet van. Maar ja. Zij van Oranje Nassau zal het toch ook niet expres hebben gedaan, die naam?
ja, maar die hebben Frankrijk en Luxemburg ook als kleur. En Groot Britannië en de Vs en......quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef lily het volgende:
[..]
Ze zouden ook de kleuren van de Nederlandse vlag kunnen kiezen?
OMG het brulshirt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Memmel het volgende:
Ik heb voor Morris een H&M oranje voetbalshirt en voor Anna een, jawel, Blokker brulshirt. Maat 128, maar met een legging ken da best!
netjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Memmel het volgende:
Ja, dat brulshirt is ook vreselijk. Maar Anna stond voor de ziljoenste keer met d'r mond open naar die leeuwenposter voor de Blokker te staren, dus ik dacht, kom, ik ben de lulligste niet.
Nou, de meesten zijn aan het warm lopen om een echte te worden. Maar die paar die er al 13 zijn....quote:
Wat ik allemaal niet mis, hiero.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Kolonia het volgende:
Ik moest even googlen op dat brulshirt.
Jeetje.![]()
Effe plaatje voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
Volgende week vrijdag pasquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Da's dan morgen neem ik aan?
Ik begin vast te duimen voor mooi weer.
quote:
En toch zo aardig. Hoe kan het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat voetbal.
Ik haat oranje.
Einde mededelingen.
quote:
Oh gelukkig maar want ik zag het somber in dat het droog- en zonnigduimen voor morgen nog gelukt zou zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar want ik zag het somber in dat het droog- en zonnigduimen voor morgen nog gelukt zou zijn.
Ik vind jou ook nog steeds aardig, terwijl jij je hele gezin in oranje voetbalkleding uitdost en op straat voetbal gaat kijken! Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En toch zo aardig. Hoe kan het?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vanmorgen mooi de hond betrapt op het opvreten van het brood wat op tafel lag..
Je zag m denken "KUT!!!".
Hahahahahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook nog steeds aardig, terwijl jij je hele gezin in oranje voetbalkleding uitdost en op straat voetbal gaat kijken! Gek eigenlijk.
of die slingers van huis 1 naar huis 2, de overburen, getrokken en dan niet 1 nee 63.000 ongeveer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een hekel aan straatactiviteiten. Straatbarbecuen etc. vreselijk. Ik heb die mensen toch niet uitgezocht om bij in de straat te wonen? Als ik het gezellig wil hebben moet ik niét iets met mijn straat doen. Waar ik helemaal beroerd van word zijn die zogenaamd gezellige straten waar minstens honderd meter oranje vlaggenlijn in 1 tuin is gemodelleerd, en dat dus 15 tuinen lang ofzo. En de overkant van de straat ook. Wanstaltig. Smakeloos.![]()
Ik word een ouwe zuurpruim.
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef moussy het volgende:
[..]
of die slingers van huis 1 naar huis 2, de overburen, getrokken en dan niet 1 nee 63.000 ongeveer!
wij wonen gunstig een blok van wel 5 huizen, zonder overburen
Vertel ze ff in wat voor keurige buurt ik woon bitte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonen
hier achter wil ik niet wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonen
Ja hè.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh maar voor bitterballen ga ik ook ver, hoor!
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja hè.![]()
Nou ja, het is dus zó stom. Want ik vind alles eigenlijk stom, maar vind mijzelf dan in een oranje shirt op een klapstoel in de tuin van de buren.![]()
Het is absoluut een keurige buurt in een allerschattigst dorpjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vertel ze ff in wat voor keurige buurt ik woon bitte.
ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat voetbal.
Ik haat oranje.
Einde mededelingen.
Heerlijk!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef lily het volgende:
oh, maar dat is wel een fijn gevoel, Vicky...opruimen en veel wegdoen
Wij hadden ook alles weggedaan van babyspullen. Echt alles!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Vicky het volgende:
De box , de tummytub, kleertjes... allemaal op MP. De masicosi en de wipper niet, want stel je voor dat we ooit nog een 3e willen
Ik hoef niet te werken maandag, maar ik hoef óók niet naar voetbal te kijken!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ging ik met Meike een cake bakken, staat af te koelen op het aanrecht terwijl ik dametje naar bed breng, kom terug,.....gehavende cake....onze lieve kat was weer bezig...maar goed dat ze hem weer is gesmeerd naar buiten....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mnou, ik zou er verdomde veel moeite mee hebben, ik heb vanuit mijn jeugd nogal moeite met structuren van eten en vlees gaat er bij mij veruit het gemakkelijkst in. Maar wellicht dat het voor anderen dan minder knap is als ik dachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Daar is toch niets knaps aan, het is geen stoppen met roken ofzo.
Kan iedereen, je moet het alleen willen.
Zal ik er een aan je opsturen? Kun je de muil opentrekken als je man weer over Gurt Vilders begintquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Wat ik allemaal niet mis, hiero.....
Als je serieus nadenkt over vegetarier worden, gaat het eten van vlees je langzaam maar zeker tegenstaan, eet je het steeds minder en stop je gewoon een keer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef Incantrix het volgende:
Mnou, ik zou er verdomde veel moeite mee hebben, ik heb vanuit mijn jeugd nogal moeite met structuren van eten en vlees gaat er bij mij veruit het gemakkelijkst in. Maar wellicht dat het voor anderen dan minder knap is als ik dachtIk vind het altijd wel wilskracht vergen enzo.
oh gatverquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik had het tijdens het eten van een grijze schnitzel die wit hoorde te zijn aan de binnekant.
Eva heeft vandaag de wipper als toilet gebruikt. Ze zat erop, ik stond er bij en keek erna.Ik was gewoon flabber.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heerlijk!!
En ik ga ook een zooi babyspul wegdoen.. wel met pijn in mijn hart hoor, maar we hebben gewoon geen ruimte meer...
De box , de tummytub, kleertjes... allemaal op MP. De masicosi en de wipper niet, want stel je voor dat we ooit nog een 3e willen
moek wat voor je halen en opsturen? Woon op 500 meter van een Hans Tex.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
k woon in een hele stomme plaats
Wat jij met groentes hebt, heb ik ongeveer met vlees. Dat is alleen een beetje in strijd met mezelf zeg maar, omdat ik wel erg begaan ben met het lot van dieren en sowieso, de wereld. Vlees eten is enorm belastend voor het milieu enzo.. Maar nouja, als ik groente eet die ik niet lust (of die ik wel lust maar niet juist bereid isquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als je serieus nadenkt over vegetarier worden, gaat het eten van vlees je langzaam maar zeker tegenstaan, eet je het steeds minder en stop je gewoon een keer.
Als je van vlees houdt en er ook principeel geen moeite mee hebt zul je dat natuurlijk niet herkennen en kom je nooit op dat punt.![]()
Ikzelf werd vegetarier tijdens het eten van een sateetje, het stond me opeens zó tegen dat ik het echt niet meer wilde eten. Nooit meer.
De structuur mis ik ook niet, maar ik hield daar al nooit zo van.
Groentes daarentegen zou ik niet zonder kunnen, dat niet meer eten zou voor mij pas écht een opgave zijn.
Die van mij ook 3 weken geledenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Oh joy, mijn man komt net thuis uit z'n werk met een paar dozen. Heeft hij gewoon een drumstel gekocht.
Heel veel sterkte gewenst!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Ik werd vegetariër toen ik 7 was. Omdat ik gewoon geen vlees meer wilde eten. Nooit moeite mee gehad en ik ben nu 35.
Oh joy, mijn man komt net thuis uit z'n werk met een paar dozen. Heeft hij gewoon een drumstel gekocht.
Zomaar? Voor zichzelf?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Ik werd vegetariër toen ik 7 was. Omdat ik gewoon geen vlees meer wilde eten. Nooit moeite mee gehad en ik ben nu 35.
Vetquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Hehe, nou voorlopig blijft het in dozen in de schuur staan. Na de zomervakantie laten we een aanbouw aan ons huis maken. Het was wel zijn idee om daar dan een drumstel in te zetten. Maar goed, eer dat klaar is, zijn we aan het eind van het jaar beland verwacht ik. Er staat al een electronisch drumstel in de schuur, waar hij op kan spelen, maar dit is dus een echte. Een hele grote.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte gewenst!Moeten we eierdozen voor je sparen? (geluidsisolatie)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zie meteen dit voor me:
'hoi schatje'
'hoi van waar al die dozen?'
'o nou gewoon m'n drumstel!'
'drumstel?'
'ja, alllllllllllltijd al willen hebben'
Terwijl die het er nooit over gehad heeft ofzo.
Haha, dat hoorde ik van R al (van de versieringen)quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Vicky het volgende:
Mijn ouders wonen aan een pleintje en dat is helemaal versierdZiet er supergezellig uit.
Er wordt altijd op een groot scherm gekeken. Als het regent komt de partytent tevoorschijn.
In het najaar is er een pleinbbq, supergezellig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gesloopt!! We hebben opgeruimd vandaag. Er zijn zeker 9 vuilniszakken naar de container verdwenen. Vanavond nog foto's maken en een hele zooi op MP gooien!
Hehe, mijn lief meldde zojuist dat hij nog een electronisch drumstel wilquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hehe, nou voorlopig blijft het in dozen in de schuur staan. Na de zomervakantie laten we een aanbouw aan ons huis maken. Het was wel zijn idee om daar dan een drumstel in te zetten. Maar goed, eer dat klaar is, zijn we aan het eind van het jaar beland verwacht ik. Er staat al een electronisch drumstel in de schuur, waar hij op kan spelen, maar dit is dus een echte. Een hele grote.
Ik moest pas nog aan je denken, We zagen pas een Led Zeppelin coverband, die een theremin (toch?)gebruikten. Dus mijn lief: "Zo één moet ik er ook nog hebben"
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hehe, mijn lief meldde zojuist dat hij nog een electronisch drumstel wil
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Nou als hij hem wegdoet dan geef ik je wel een seintje. Hij wil de theremin gebruiken als effect voor zijn gitaar of zoiets. Ik raak soms de draad kwijt als hij vertelt over zijn muzikale plannen. Nou ja, eigenlijk ga ik meer in de gedachten-afdwaal-stand. Als die aanbouw straks klaar is dan ziek ik hem waarschijnlijk alleen nog maar tijdens het eten. Sluit hij zich verder op in z'n eigen hok tussen z'n gitaren, versterkers, effecten, drumstellen, etc...
Huhquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt PM. En veel ook inmiddels gok ik!![]()
Beste is bij de laatste beginnen anders kan je het niet meer volgen.
Ik heb nu alleen een hele kamer vol met zooi staan dat op MP moetquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Saffier het volgende:
Owww irritant he BE als je je daar dan op voorbereid hebt!
Vicky goed bezig zeg!
Oh, nee laat maar. Ik snap het al.quote:
Dito.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat voetbal.
Ik haat oranje.
Einde mededelingen.
daar heb je toch je dochter voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Groofsken het volgende:
Of misschien ga ik mijn voortuin eens dweilen ...
doet de regen dat dan niet voor jequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk meer het dweilwerk ongedaan maken, zeg maar.
Nee, jij hoeft niks, jij bent zwangerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik doe ook niets, maar ik hoef ook niets, ben zwanger
Wat zijn het? Volgens mijn dochter zijn het slangen, en ik kon me daar wel in vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef lily het volgende:
Ik zie net pas op de reclame wat die beesies zijn van de AH
Ben je zo moe ja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Niks doenDoe ik nu ook.... en als ik ga liggen, val ik in slaap.
Ja en geen idee hoe het komt. Volgens Peace zie ik er uitgeblust uit.quote:
Ik had een soort verlossend antwoord verwacht, ik vroeg me nl ook echt af wat het in godsnaam voor beesjes waren. Omdat ik niks beters kon bedenken dan mijn dochters slangen, ging ik daar maar in mee, maar diep van binnen wist ik dat het genuanceerder lag, die beesjes. Niet dusquote:
Goed uitrusten dan maar. Nooit leuk om er uitgeblust uit te zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en geen idee hoe het komt. Volgens Peace zie ik er uitgeblust uit.![]()
Vanavond maar eens op tijd naar bed voor de verandering. Morgen weer werken.
Komt goed, even nachtje goed slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Goed uitrusten dan maar. Nooit leuk om er uitgeblust uit te zien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Beesie is een groepsdier, hoe meer hoe beter.
Lennon vindt er niet veel aan, hij gaat er mee gooien. Twan vindt ze wel erg leuk en speelt er mee. Wel grappig om te zien, zo'n "grote" stoere jongen met van die beesies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef Groofsken het volgende:
Wij hadden er twee, maar ik zie ze nergens. Ik ben bang dat mijn lieftallige dochter ze nu al buiten heeft laten slingeren.
Wat lief van je... dankjewel!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Groofsken het volgende:
Twan
.
Ik heb het denk ik nog nooit gezegd, maar ik vind dat je kinderen zulke leuke namen hebben.
Dat vind ik de leukste oranje actie bij de supermarkten. Er zit hier alleen geen Plus in de buurt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef lily het volgende:
Die van mij zijn in de ban van de juichbandjes
Ik zie net op die site dat er eentje in het centrum zit, maar dat is echt niet handig.quote:
Ow dat zou ik leuk vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef lily het volgende:
Ik zal de komende 9 dagen nog wel wat dubbele krijgen en dan stuur ik ze naar je op
alleen olé! kon ik wel waarderen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die slingers van de Deen nog wel gaan... die krijg je bij ons bij de Sanders.
een dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
KP wat staat er naast jouw naam, is dat nou een aap ofzo? En wrom?
dat en jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Kersjes het volgende:
Mail sturen en vragen of ze alsnog 's ochtends willen komen, of anders maar niet? Kan je dat maken![]()
een aap ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
KP wat staat er naast jouw naam, is dat nou een aap ofzo? En wrom?
Zó herkenbaar.. ik kan je geen tips geven want onze fam. kan geen klokkijken, al zet ik er tijden bij dat we van zo tot zo laat verjaardag hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Kersjes het volgende:
Goedenavond ladies!
Ik kom hier ongegeneerd even balenEn jullie mening vragen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zijn die dinosaurussen bij sommige?
en wat is het volgens jou?quote:
Mijn ervaring tot nu toe, wat ik ook deed:quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef Kersjes het volgende:
Sowieso, die kinderverjaardag-etiquette die er lijkt te bestaan, ik blijf me verbazen....
Het is vanaf 10 uur, mijn schoonouders komen dus om 9:45. Ik sta altijd nog half in mijn ondergoed als zij voor de deur staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Zó herkenbaar.. ik kan je geen tips geven want onze fam. kan geen klokkijken, al zet ik er tijden bij dat we van zo tot zo laat verjaardag hebben.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zie het niet. ben helemaal gaar van die ouderavond.
pfff ouders....vermoeiend volk
Ow wij hebben de 10-minutengesprekken pas eind juni... geloof ik. Maar wij hebben denk ik wat later vakantie dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
vroeg ?
tis bijna vakantie......laatste rapport alweer
dan moet je niet hier komen uitpuffen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
pfff ouders....vermoeiend volk
En als je de oude layout hebt, zie je de dino niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah KP heeft een dino maar wist het zelf nog niet dus
Schijnt te maken te hebben met het gebruiken van de oude layout
Eerst een foto maken he!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Kersjes het volgende:
Moussy, wat sneu![]()
Wat iki nooit snap is de taart. Veel geld en moeite spenderen aan een prachtige (foto)taart.... en hem dan aansnijden als er nog maar 3 gasten aanwezig zijn
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah KP heeft een dino maar wist het zelf nog niet dus
Schijnt te maken te hebben met het gebruiken van de oude layout
Mijn ouders hebben dat afgeleerd toen ze een paar keer 's-avonds op de koffie kwamen en wij nog zaten te etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Het is vanaf 10 uur, mijn schoonouders komen dus om 9:45. Ik sta altijd nog half in mijn ondergoed als zij voor de deur staan
wel lief zijn voor de juf, he ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wij hebben de 10-minutengesprekken pas eind juni... geloof ik. Maar wij hebben denk ik wat later vakantie dan.
Ben ik altijd... er is ook (nog) niet zoveel te bespreken over Twan, we staan vaak binnen 10 minuten weer buiten. Het gaat eigenlijk gewoon goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
wel lief zijn voor de juf, he ?
Hmm lastig lijkt me dat. Maar zo'n moeder snap ik ook niet. Als je dan zo boos bent, dan wacht je toch niet tot een 10-minutengesprek en vraag je al eerder een gesprek aan??quote:had echt maar 1 K gesprek, maar die onthoud je altijd. De rest allemaal prima.
die moeder was echt pissed en begrijp niet waarom.
Achteraf gezien had ik haar ook niet moeten uitnodigen voor een 10 minuten gesprek, maar voor een gesprek na schooltijd. Dan heb je gewoon meer rust. Na 10 minuten wel gezegd dat we morgenochtend een afspraak maken, maar jeetje....ze was echt boos.
Dat is zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik altijd... er is ook (nog) niet zoveel te bespreken over Twan, we staan vaak binnen 10 minuten weer buiten. Het gaat eigenlijk gewoon goed.
[..]
Hmm lastig lijkt me dat. Maar zo'n moeder snap ik ook niet. Als je dan zo boos bent, dan wacht je toch niet tot een 10-minutengesprek en vraag je al eerder een gesprek aan??
Ik had de hemataart en heb zelf het stukje met Tess' naam opgegetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Kersjes het volgende:
Vicky, dat zijn natuurlijk ook de belangrijkste personen, maar ik krijg elke keer taart met een stukje haar ofzo erop. Hadden ze hem in alle vroegte al aangesneden "want de visite moet toch taart krijgen" Zo jammer...
Normaal had ik de feestjes altijd van 15:00 tot de laatste weer weg is. Inclusief veel te veel eten![]()
Nu dacht ik: lekker lunchen met lichte snacks en hapjes. Niet te gek, en alles in het teken van de ere-gast, het is tenslotte zijn feestje!
Maar ja.... ik ga dan toch maar mailen denk ikEn als ze niet kunnen dan is dat heel jammer maar helaas.
Ticootje, ga ik van nu af aan ook maar doen
Jawel, maar ook mijn leerling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben met Diaan eens dat ik ook vindt dat die moeder eerder had kunnen/moeten komen. Ze had ook zelf het initiiatief kunnen nemen natuurlijk, het gaat tenslotte om háár kind.....toch?
Tuurlijk, maar in 10 min is dit blijkbaar niet op te lossen.... vervelend hoor, nu ga j emet zo'n katergevoel naar huis... buh....quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Jawel, maar ook mijn leerling.
Vreemd... zo boos zijn en dan 2 weken wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dat is zo.
Ze heeft het rapport 2 weken geleden al gekregen en zij had ook initiatief kunnen nemen om een aparte afspraak te maken.
Ga de pc maar ff uitzetten en rondje zappen op de bank.
Slaap lekker voor straks !
Isa had een Mega Mindy taart met daarop: Mega Isa.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had de hemataart en heb zelf het stukje met Tess' naam opgegeten![]()
Die MOEST ik gewoon hebben
Als ik nog meer bier ga drinken dan heb ik morgenvroeg een katerquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in 10 min is dit blijkbaar niet op te lossen.... vervelend hoor, nu ga j emet zo'n katergevoel naar huis... buh....
3x fout. Jammer hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Klopte het bij jullie ook? http://www.centrale.nl/baby/
Tot nu toe alles wat ik heb uitgerekend hier van de familie klopt gewoon.
Weet jij van iedereen in de familie wanneer ze bevrucht zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet jij van iedereen in de familie wanneer ze bevrucht zijn?
tuurlijk. Dat weten veel mensen van zichzelf nog niet eens precies.quote:
Nope.. Tijn zou een meisje moeten zijn en NIenke een jongetjequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is lekker relatief minder goor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb me toch zo'n trek in een kop van die ranzig zoete pickwick aardbeienthee met suiker..
Haha, ja, dat zeg je goed, haha! En jaah, chocolade! Het ís dat ik belachelijk veel McDonaldsvreten naar binnen gestouwd heb, anders zou ik nú gaan graven naar chocoladequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Die is lekker relatief minder goor!
Ik lust geen thee, maar toen ik 'n tijd terug ging high tea'en had ik daar toch mooi een half kopje van gedronken![]()
Maar ja, alles smaakt lekker als er chocola bij in het spel is
Oooww, ja zeg, met prosecco! Ik wil ook een high tea!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef Kersjes het volgende:
Niks lastigs aan als er ook prosecco is !
En sowieso: een high tea draait toch voornamelijk om het eten vind ik![]()
Thee drinkt "men" immers elke dag...
Alleen als er ook Prosecco is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
high tea
Wie doet er mee?Max 12 deelneemsters anders past het niet aan m`n keukentafels
Nee want 2 op een dag is wel wat veelquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Ticootje het volgende:
Zeg maar wanneer tf! De 26e kunnen we niet.
iets teveel van t goedequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee want 2 op een dag is wel wat veel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Daarom vieren wij het altijd van 13.00 tot 16.00.
Om 14.00 is de hele familie er & doen we de taart.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zaterdag de 19e zou wat mij betreft wel kunnen
Voor de rest zit ik op korte termijn wel redelijk vol.
Sorry Incantrix
Oh heerlijk, daar wil ik ooit ook nog wel eens heen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nouja, uitwaaien op Schiermonnikoog is ook
Tuurlijk beslist ieder voor zicht wanneer ie het viert, maar ik vond het zo raar. Kersjes legt eerst heel verhaal uit, vraagt tips, bladiebla. En dan SC er overheen met "Daarom vier ik het van 13 tot 16". Ik vond dat nogal vreemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Nou spuug, ik vier verjaardagen anders ook in de middag hoor, meestal vanaf 2 uur. In de ochtend wil ik altijd nog wat boodschappen doen enz.
Das toch ieder voor zich en hoe het uitkomt?
Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh heerlijk, daar wil ik ooit ook nog wel eens heen.
De Waddenwij gaan ieder jaar naar Texel v een tussendoor vakantie
Ik heb ook wel zin om te komen TF! Ik nodig mezelf gewoon uit
Oh de 19e moet ik werken![]()
Wij in december weer. Alvast heel erg veel plezier jullie!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef pinquit het volgende:
wij gaan over 4 weekjes ook weer naar texel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wij in december weer. Alvast heel erg veel plezier jullie!
Oh de Pluktuin is leuk! en lekkere ijsjes eten bij de Ijsboerderij, zeehondjes kijken bij Ecomare en
wandelen op het Sommeltjespad,Juttersmuseum vonden wij ook erg leuk
Jij niet alleen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tuurlijk beslist ieder voor zicht wanneer ie het viert, maar ik vond het zo raar. Kersjes legt eerst heel verhaal uit, vraagt tips, bladiebla. En dan SC er overheen met "Daarom vier ik het van 13 tot 16". Ik vond dat nogal vreemd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wij in december weer. Alvast heel erg veel plezier jullie!
Oh de Pluktuin is leuk! en lekkere ijsjes eten bij de Ijsboerderij, zeehondjes kijken bij Ecomare en
wandelen op het Sommeltjespad,Juttersmuseum vonden wij ook erg leuk
Eenmaal op de boot begint mijn eilandgevoel al, zo heerlijk echt effe weg van alles te gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh hou op! Ik wil ook weer naar een eiland!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Ticootje het volgende:
Warme eilanden met palmbomen:JA
Waddeneilanden:NEE
wij gaan ook vaak naar Ecomare, elins allereerste uitje was daarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef pinquit het volgende:
[..]wij kregen vandaag post van onze karien
zeehondje geadopteerd
ze zijn flink aan het bouwen in ecomare, buitenverblijven worden groter geloof ik. en ze hebben er nu ook kwallen
![]()
![]()
en ik ben groot fan van de slufter
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Eenmaal op de boot begint mijn eilandgevoel al, zo heerlijk echt effe weg van alles te gaan
Terschelling is ook leuk trouwens,maar wel echt veel minder te doen
Oh wat gaaaaf, een zeehond geadopteerd!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef pinquit het volgende:
[..]wij kregen vandaag post van onze karien
zeehondje geadopteerd
ze zijn flink aan het bouwen in ecomare, buitenverblijven worden groter geloof ik. en ze hebben er nu ook kwallen
![]()
![]()
en ik ben groot fan van de slufter
Helaas is dat eerste financieel vaak een stuk lastiger dan het 2e...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Ticootje het volgende:
Warme eilanden met palmbomen:JA
Waddeneilanden:NEE
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben nog nooit op een van de waddeneilanden geweest![]()
Steeds als ik een weekendje weg voorstel dan wil mijn meneer naar bos en minimaal naar België, want daar praten ze raar en dan is t net of je ver weg bentgnork.
jup, op schiermonnikoog ben ik nog nooit geweest, dus geen ideequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef Incantrix het volgende:
En die dingen die jullie noemen, is dat allemaal Texel?
Volgend jaar willen we graag naar Oerol..
Hahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben nog nooit op een van de waddeneilanden geweest![]()
Steeds als ik een weekendje weg voorstel dan wil mijn meneer naar bos en minimaal naar België, want daar praten ze raar en dan is t net of je ver weg bentgnork.
boten hoeven van mij dan weer niet zo heel ergquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:54 schreef pinquit het volgende:
himmal met de boot enzovoelt op zn minst als engeland toch?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
boten hoeven van mij dan weer niet zo heel erg![]()
maar als t echt moet dan zet ik me er met een paar pilletjes wel overheen
maar op de eilanden praten ze nie raar genoeg man.
schommelen is brrr maar water is ook engquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef pinquit het volgende:
oh oei! schommelen is nie fijn? dan beter belgie idd
joh de boot naar Texel is zeeziekproof hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
boten hoeven van mij dan weer niet zo heel erg![]()
maar als t echt moet dan zet ik me er met een paar pilletjes wel overheen
maar op de eilanden praten ze nie raar genoeg man.
Yupyupquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Helaas is dat eerste financieel vaak een stuk lastiger dan het 2e...
Incantrix, heet je kat Loki?
Wat leuk!
t is voor mij niet alleen t schommelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
joh de boot naar Texel is zeeziekproof hoor
(althans ik heb R op die boot nog nooit zeeziek gezien, die oude boot naar Engeland daarentegen)
Ohw dan is t idd niet zo handigquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is voor mij niet alleen t schommelen![]()
je doet me er niet echt een plezier mee, varen. Ik vind het pontje vanaf Maassluis naar mijn ouders toe al ronduit vervelend
dan rij je toch om via de Benelux??quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je doet me er niet echt een plezier mee, varen. Ik vind het pontje vanaf Maassluis naar mijn ouders toe al ronduit vervelend
Klinkt apart! En leuk ook!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gaan met middelste z``n kinderfeestje glow in the dark midgetgolfen. Hoe tof is dat
Op dat pontje ben ik vroeger nog eens een keer zeeziek geworden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Darlingquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef Vivi het volgende:
<MEDEDELING> Op 31 juni wil ik een feestje geven omdat Dean 3,5 wordt (toen ie 3 werd stond mijn hoofd er niet zo naar wegens het recente overlijden van mijn moeder), plan is om dat te doen bij de Boswerf in Zeist, een geweldige natuurspeeltuin waar kindjes heerlijk kunnen klooien met beesten, beekjes en modderpoelen. dit in combinatie met een picknick voor de ouders
. Hoe meer zielen etc, dus wie er wil komen PM me even je adres dan stuur ik je een uitnodiging tzt. Dat was het.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |