wel lief zijn voor de juf, he ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wij hebben de 10-minutengesprekken pas eind juni... geloof ik. Maar wij hebben denk ik wat later vakantie dan.
Ben ik altijd... er is ook (nog) niet zoveel te bespreken over Twan, we staan vaak binnen 10 minuten weer buiten. Het gaat eigenlijk gewoon goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
wel lief zijn voor de juf, he ?
Hmm lastig lijkt me dat. Maar zo'n moeder snap ik ook niet. Als je dan zo boos bent, dan wacht je toch niet tot een 10-minutengesprek en vraag je al eerder een gesprek aan??quote:had echt maar 1 K gesprek, maar die onthoud je altijd. De rest allemaal prima.
die moeder was echt pissed en begrijp niet waarom.
Achteraf gezien had ik haar ook niet moeten uitnodigen voor een 10 minuten gesprek, maar voor een gesprek na schooltijd. Dan heb je gewoon meer rust. Na 10 minuten wel gezegd dat we morgenochtend een afspraak maken, maar jeetje....ze was echt boos.
Dat is zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik altijd... er is ook (nog) niet zoveel te bespreken over Twan, we staan vaak binnen 10 minuten weer buiten. Het gaat eigenlijk gewoon goed.
[..]
Hmm lastig lijkt me dat. Maar zo'n moeder snap ik ook niet. Als je dan zo boos bent, dan wacht je toch niet tot een 10-minutengesprek en vraag je al eerder een gesprek aan??
Ik had de hemataart en heb zelf het stukje met Tess' naam opgegetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Kersjes het volgende:
Vicky, dat zijn natuurlijk ook de belangrijkste personen, maar ik krijg elke keer taart met een stukje haar ofzo erop. Hadden ze hem in alle vroegte al aangesneden "want de visite moet toch taart krijgen" Zo jammer...
Normaal had ik de feestjes altijd van 15:00 tot de laatste weer weg is. Inclusief veel te veel eten![]()
Nu dacht ik: lekker lunchen met lichte snacks en hapjes. Niet te gek, en alles in het teken van de ere-gast, het is tenslotte zijn feestje!
Maar ja.... ik ga dan toch maar mailen denk ikEn als ze niet kunnen dan is dat heel jammer maar helaas.
Ticootje, ga ik van nu af aan ook maar doen
Jawel, maar ook mijn leerling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben met Diaan eens dat ik ook vindt dat die moeder eerder had kunnen/moeten komen. Ze had ook zelf het initiiatief kunnen nemen natuurlijk, het gaat tenslotte om háár kind.....toch?
Tuurlijk, maar in 10 min is dit blijkbaar niet op te lossen.... vervelend hoor, nu ga j emet zo'n katergevoel naar huis... buh....quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Jawel, maar ook mijn leerling.
Vreemd... zo boos zijn en dan 2 weken wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dat is zo.
Ze heeft het rapport 2 weken geleden al gekregen en zij had ook initiatief kunnen nemen om een aparte afspraak te maken.
Ga de pc maar ff uitzetten en rondje zappen op de bank.
Slaap lekker voor straks !
Isa had een Mega Mindy taart met daarop: Mega Isa.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had de hemataart en heb zelf het stukje met Tess' naam opgegeten![]()
Die MOEST ik gewoon hebben
Als ik nog meer bier ga drinken dan heb ik morgenvroeg een katerquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in 10 min is dit blijkbaar niet op te lossen.... vervelend hoor, nu ga j emet zo'n katergevoel naar huis... buh....
3x fout. Jammer hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Klopte het bij jullie ook? http://www.centrale.nl/baby/
Tot nu toe alles wat ik heb uitgerekend hier van de familie klopt gewoon.
Weet jij van iedereen in de familie wanneer ze bevrucht zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet jij van iedereen in de familie wanneer ze bevrucht zijn?
tuurlijk. Dat weten veel mensen van zichzelf nog niet eens precies.quote:
Nope.. Tijn zou een meisje moeten zijn en NIenke een jongetjequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is lekker relatief minder goor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb me toch zo'n trek in een kop van die ranzig zoete pickwick aardbeienthee met suiker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |