Mijn ouders hebben dat afgeleerd toen ze een paar keer 's-avonds op de koffie kwamen en wij nog zaten te etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Het is vanaf 10 uur, mijn schoonouders komen dus om 9:45. Ik sta altijd nog half in mijn ondergoed als zij voor de deur staan
wel lief zijn voor de juf, he ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wij hebben de 10-minutengesprekken pas eind juni... geloof ik. Maar wij hebben denk ik wat later vakantie dan.
Ben ik altijd... er is ook (nog) niet zoveel te bespreken over Twan, we staan vaak binnen 10 minuten weer buiten. Het gaat eigenlijk gewoon goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
wel lief zijn voor de juf, he ?
Hmm lastig lijkt me dat. Maar zo'n moeder snap ik ook niet. Als je dan zo boos bent, dan wacht je toch niet tot een 10-minutengesprek en vraag je al eerder een gesprek aan??quote:had echt maar 1 K gesprek, maar die onthoud je altijd. De rest allemaal prima.
die moeder was echt pissed en begrijp niet waarom.
Achteraf gezien had ik haar ook niet moeten uitnodigen voor een 10 minuten gesprek, maar voor een gesprek na schooltijd. Dan heb je gewoon meer rust. Na 10 minuten wel gezegd dat we morgenochtend een afspraak maken, maar jeetje....ze was echt boos.
Dat is zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben ik altijd... er is ook (nog) niet zoveel te bespreken over Twan, we staan vaak binnen 10 minuten weer buiten. Het gaat eigenlijk gewoon goed.
[..]
Hmm lastig lijkt me dat. Maar zo'n moeder snap ik ook niet. Als je dan zo boos bent, dan wacht je toch niet tot een 10-minutengesprek en vraag je al eerder een gesprek aan??
Ik had de hemataart en heb zelf het stukje met Tess' naam opgegetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Kersjes het volgende:
Vicky, dat zijn natuurlijk ook de belangrijkste personen, maar ik krijg elke keer taart met een stukje haar ofzo erop. Hadden ze hem in alle vroegte al aangesneden "want de visite moet toch taart krijgen" Zo jammer...
Normaal had ik de feestjes altijd van 15:00 tot de laatste weer weg is. Inclusief veel te veel eten![]()
Nu dacht ik: lekker lunchen met lichte snacks en hapjes. Niet te gek, en alles in het teken van de ere-gast, het is tenslotte zijn feestje!
Maar ja.... ik ga dan toch maar mailen denk ikEn als ze niet kunnen dan is dat heel jammer maar helaas.
Ticootje, ga ik van nu af aan ook maar doen
Jawel, maar ook mijn leerling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Ik ben met Diaan eens dat ik ook vindt dat die moeder eerder had kunnen/moeten komen. Ze had ook zelf het initiiatief kunnen nemen natuurlijk, het gaat tenslotte om háár kind.....toch?
Tuurlijk, maar in 10 min is dit blijkbaar niet op te lossen.... vervelend hoor, nu ga j emet zo'n katergevoel naar huis... buh....quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Jawel, maar ook mijn leerling.
Vreemd... zo boos zijn en dan 2 weken wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Dat is zo.
Ze heeft het rapport 2 weken geleden al gekregen en zij had ook initiatief kunnen nemen om een aparte afspraak te maken.
Ga de pc maar ff uitzetten en rondje zappen op de bank.
Slaap lekker voor straks !
Isa had een Mega Mindy taart met daarop: Mega Isa.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had de hemataart en heb zelf het stukje met Tess' naam opgegeten![]()
Die MOEST ik gewoon hebben
Als ik nog meer bier ga drinken dan heb ik morgenvroeg een katerquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in 10 min is dit blijkbaar niet op te lossen.... vervelend hoor, nu ga j emet zo'n katergevoel naar huis... buh....
3x fout. Jammer hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Klopte het bij jullie ook? http://www.centrale.nl/baby/
Tot nu toe alles wat ik heb uitgerekend hier van de familie klopt gewoon.
Weet jij van iedereen in de familie wanneer ze bevrucht zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet jij van iedereen in de familie wanneer ze bevrucht zijn?
tuurlijk. Dat weten veel mensen van zichzelf nog niet eens precies.quote:
Nope.. Tijn zou een meisje moeten zijn en NIenke een jongetjequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is lekker relatief minder goor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb me toch zo'n trek in een kop van die ranzig zoete pickwick aardbeienthee met suiker..
Haha, ja, dat zeg je goed, haha! En jaah, chocolade! Het ís dat ik belachelijk veel McDonaldsvreten naar binnen gestouwd heb, anders zou ik nú gaan graven naar chocoladequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Die is lekker relatief minder goor!
Ik lust geen thee, maar toen ik 'n tijd terug ging high tea'en had ik daar toch mooi een half kopje van gedronken![]()
Maar ja, alles smaakt lekker als er chocola bij in het spel is
Oooww, ja zeg, met prosecco! Ik wil ook een high tea!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef Kersjes het volgende:
Niks lastigs aan als er ook prosecco is !
En sowieso: een high tea draait toch voornamelijk om het eten vind ik![]()
Thee drinkt "men" immers elke dag...
Alleen als er ook Prosecco is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
high tea
Wie doet er mee?Max 12 deelneemsters anders past het niet aan m`n keukentafels
Nee want 2 op een dag is wel wat veelquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Ticootje het volgende:
Zeg maar wanneer tf! De 26e kunnen we niet.
iets teveel van t goedequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee want 2 op een dag is wel wat veel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Daarom vieren wij het altijd van 13.00 tot 16.00.
Om 14.00 is de hele familie er & doen we de taart.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zaterdag de 19e zou wat mij betreft wel kunnen
Voor de rest zit ik op korte termijn wel redelijk vol.
Sorry Incantrix
Oh heerlijk, daar wil ik ooit ook nog wel eens heen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Nouja, uitwaaien op Schiermonnikoog is ook
Tuurlijk beslist ieder voor zicht wanneer ie het viert, maar ik vond het zo raar. Kersjes legt eerst heel verhaal uit, vraagt tips, bladiebla. En dan SC er overheen met "Daarom vier ik het van 13 tot 16". Ik vond dat nogal vreemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Nou spuug, ik vier verjaardagen anders ook in de middag hoor, meestal vanaf 2 uur. In de ochtend wil ik altijd nog wat boodschappen doen enz.
Das toch ieder voor zich en hoe het uitkomt?
Ik ben nog nooit op een waddeneiland geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh heerlijk, daar wil ik ooit ook nog wel eens heen.
De Waddenwij gaan ieder jaar naar Texel v een tussendoor vakantie
Ik heb ook wel zin om te komen TF! Ik nodig mezelf gewoon uit
Oh de 19e moet ik werken![]()
Wij in december weer. Alvast heel erg veel plezier jullie!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef pinquit het volgende:
wij gaan over 4 weekjes ook weer naar texel
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wij in december weer. Alvast heel erg veel plezier jullie!
Oh de Pluktuin is leuk! en lekkere ijsjes eten bij de Ijsboerderij, zeehondjes kijken bij Ecomare en
wandelen op het Sommeltjespad,Juttersmuseum vonden wij ook erg leuk
Jij niet alleen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tuurlijk beslist ieder voor zicht wanneer ie het viert, maar ik vond het zo raar. Kersjes legt eerst heel verhaal uit, vraagt tips, bladiebla. En dan SC er overheen met "Daarom vier ik het van 13 tot 16". Ik vond dat nogal vreemd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wij in december weer. Alvast heel erg veel plezier jullie!
Oh de Pluktuin is leuk! en lekkere ijsjes eten bij de Ijsboerderij, zeehondjes kijken bij Ecomare en
wandelen op het Sommeltjespad,Juttersmuseum vonden wij ook erg leuk
Eenmaal op de boot begint mijn eilandgevoel al, zo heerlijk echt effe weg van alles te gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh hou op! Ik wil ook weer naar een eiland!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Ticootje het volgende:
Warme eilanden met palmbomen:JA
Waddeneilanden:NEE
wij gaan ook vaak naar Ecomare, elins allereerste uitje was daarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef pinquit het volgende:
[..]wij kregen vandaag post van onze karien
zeehondje geadopteerd
ze zijn flink aan het bouwen in ecomare, buitenverblijven worden groter geloof ik. en ze hebben er nu ook kwallen
![]()
![]()
en ik ben groot fan van de slufter
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Eenmaal op de boot begint mijn eilandgevoel al, zo heerlijk echt effe weg van alles te gaan
Terschelling is ook leuk trouwens,maar wel echt veel minder te doen
Oh wat gaaaaf, een zeehond geadopteerd!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef pinquit het volgende:
[..]wij kregen vandaag post van onze karien
zeehondje geadopteerd
ze zijn flink aan het bouwen in ecomare, buitenverblijven worden groter geloof ik. en ze hebben er nu ook kwallen
![]()
![]()
en ik ben groot fan van de slufter
Helaas is dat eerste financieel vaak een stuk lastiger dan het 2e...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Ticootje het volgende:
Warme eilanden met palmbomen:JA
Waddeneilanden:NEE
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben nog nooit op een van de waddeneilanden geweest![]()
Steeds als ik een weekendje weg voorstel dan wil mijn meneer naar bos en minimaal naar België, want daar praten ze raar en dan is t net of je ver weg bentgnork.
jup, op schiermonnikoog ben ik nog nooit geweest, dus geen ideequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef Incantrix het volgende:
En die dingen die jullie noemen, is dat allemaal Texel?
Volgend jaar willen we graag naar Oerol..
Hahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben nog nooit op een van de waddeneilanden geweest![]()
Steeds als ik een weekendje weg voorstel dan wil mijn meneer naar bos en minimaal naar België, want daar praten ze raar en dan is t net of je ver weg bentgnork.
boten hoeven van mij dan weer niet zo heel ergquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:54 schreef pinquit het volgende:
himmal met de boot enzovoelt op zn minst als engeland toch?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
boten hoeven van mij dan weer niet zo heel erg![]()
maar als t echt moet dan zet ik me er met een paar pilletjes wel overheen
maar op de eilanden praten ze nie raar genoeg man.
schommelen is brrr maar water is ook engquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef pinquit het volgende:
oh oei! schommelen is nie fijn? dan beter belgie idd
joh de boot naar Texel is zeeziekproof hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
boten hoeven van mij dan weer niet zo heel erg![]()
maar als t echt moet dan zet ik me er met een paar pilletjes wel overheen
maar op de eilanden praten ze nie raar genoeg man.
Yupyupquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Helaas is dat eerste financieel vaak een stuk lastiger dan het 2e...
Incantrix, heet je kat Loki?
Wat leuk!
t is voor mij niet alleen t schommelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
joh de boot naar Texel is zeeziekproof hoor
(althans ik heb R op die boot nog nooit zeeziek gezien, die oude boot naar Engeland daarentegen)
Ohw dan is t idd niet zo handigquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is voor mij niet alleen t schommelen![]()
je doet me er niet echt een plezier mee, varen. Ik vind het pontje vanaf Maassluis naar mijn ouders toe al ronduit vervelend
dan rij je toch om via de Benelux??quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is voor mij niet alleen t schommelen![]()
je doet me er niet echt een plezier mee, varen. Ik vind het pontje vanaf Maassluis naar mijn ouders toe al ronduit vervelend
Klinkt apart! En leuk ook!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij gaan met middelste z``n kinderfeestje glow in the dark midgetgolfen. Hoe tof is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |