Wat lief van je... dankjewel!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Groofsken het volgende:
Twan
.
Ik heb het denk ik nog nooit gezegd, maar ik vind dat je kinderen zulke leuke namen hebben.
Dat vind ik de leukste oranje actie bij de supermarkten. Er zit hier alleen geen Plus in de buurt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:14 schreef lily het volgende:
Die van mij zijn in de ban van de juichbandjes
Ik zie net op die site dat er eentje in het centrum zit, maar dat is echt niet handig.quote:
Ow dat zou ik leuk vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef lily het volgende:
Ik zal de komende 9 dagen nog wel wat dubbele krijgen en dan stuur ik ze naar je op
alleen olé! kon ik wel waarderen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind die slingers van de Deen nog wel gaan... die krijg je bij ons bij de Sanders.
een dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
KP wat staat er naast jouw naam, is dat nou een aap ofzo? En wrom?
dat en jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Kersjes het volgende:
Mail sturen en vragen of ze alsnog 's ochtends willen komen, of anders maar niet? Kan je dat maken![]()
een aap ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
KP wat staat er naast jouw naam, is dat nou een aap ofzo? En wrom?
Zó herkenbaar.. ik kan je geen tips geven want onze fam. kan geen klokkijken, al zet ik er tijden bij dat we van zo tot zo laat verjaardag hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Kersjes het volgende:
Goedenavond ladies!
Ik kom hier ongegeneerd even balenEn jullie mening vragen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zijn die dinosaurussen bij sommige?
en wat is het volgens jou?quote:
Mijn ervaring tot nu toe, wat ik ook deed:quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef Kersjes het volgende:
Sowieso, die kinderverjaardag-etiquette die er lijkt te bestaan, ik blijf me verbazen....
Het is vanaf 10 uur, mijn schoonouders komen dus om 9:45. Ik sta altijd nog half in mijn ondergoed als zij voor de deur staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Zó herkenbaar.. ik kan je geen tips geven want onze fam. kan geen klokkijken, al zet ik er tijden bij dat we van zo tot zo laat verjaardag hebben.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik zie het niet. ben helemaal gaar van die ouderavond.
pfff ouders....vermoeiend volk
Ow wij hebben de 10-minutengesprekken pas eind juni... geloof ik. Maar wij hebben denk ik wat later vakantie dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
vroeg ?
tis bijna vakantie......laatste rapport alweer
dan moet je niet hier komen uitpuffen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
pfff ouders....vermoeiend volk
En als je de oude layout hebt, zie je de dino niet...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah KP heeft een dino maar wist het zelf nog niet dus
Schijnt te maken te hebben met het gebruiken van de oude layout
Eerst een foto maken he!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Kersjes het volgende:
Moussy, wat sneu![]()
Wat iki nooit snap is de taart. Veel geld en moeite spenderen aan een prachtige (foto)taart.... en hem dan aansnijden als er nog maar 3 gasten aanwezig zijn
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah KP heeft een dino maar wist het zelf nog niet dus
Schijnt te maken te hebben met het gebruiken van de oude layout
Mijn ouders hebben dat afgeleerd toen ze een paar keer 's-avonds op de koffie kwamen en wij nog zaten te etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Het is vanaf 10 uur, mijn schoonouders komen dus om 9:45. Ik sta altijd nog half in mijn ondergoed als zij voor de deur staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |