Volgende week vrijdag pasquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Da's dan morgen neem ik aan?
Ik begin vast te duimen voor mooi weer.
quote:
En toch zo aardig. Hoe kan het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat voetbal.
Ik haat oranje.
Einde mededelingen.
quote:
Oh gelukkig maar want ik zag het somber in dat het droog- en zonnigduimen voor morgen nog gelukt zou zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar want ik zag het somber in dat het droog- en zonnigduimen voor morgen nog gelukt zou zijn.
Ik vind jou ook nog steeds aardig, terwijl jij je hele gezin in oranje voetbalkleding uitdost en op straat voetbal gaat kijken! Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En toch zo aardig. Hoe kan het?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vanmorgen mooi de hond betrapt op het opvreten van het brood wat op tafel lag..
Je zag m denken "KUT!!!".
Hahahahahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook nog steeds aardig, terwijl jij je hele gezin in oranje voetbalkleding uitdost en op straat voetbal gaat kijken! Gek eigenlijk.
of die slingers van huis 1 naar huis 2, de overburen, getrokken en dan niet 1 nee 63.000 ongeveer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een hekel aan straatactiviteiten. Straatbarbecuen etc. vreselijk. Ik heb die mensen toch niet uitgezocht om bij in de straat te wonen? Als ik het gezellig wil hebben moet ik niét iets met mijn straat doen. Waar ik helemaal beroerd van word zijn die zogenaamd gezellige straten waar minstens honderd meter oranje vlaggenlijn in 1 tuin is gemodelleerd, en dat dus 15 tuinen lang ofzo. En de overkant van de straat ook. Wanstaltig. Smakeloos.![]()
Ik word een ouwe zuurpruim.
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef moussy het volgende:
[..]
of die slingers van huis 1 naar huis 2, de overburen, getrokken en dan niet 1 nee 63.000 ongeveer!
wij wonen gunstig een blok van wel 5 huizen, zonder overburen
Vertel ze ff in wat voor keurige buurt ik woon bitte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonen
hier achter wil ik niet wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |