quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:
Nog meer dames hier die met een wup op het hoofd en een vlag in de hand ongeduldig wachten op de eerste wedstrijd van Oranje?
Da's dan morgen neem ik aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:33 schreef innepin het volgende:
Ik heb er stiekem best zin in. Maar eerst even trouwen.
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, daarom heb ik ook die groten gekocht. Te leuk om te laten liggen.
Ja, ik ben echt de droom van elke reklamecampagne-strateeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef moussy het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor![]()
Ik wil een roze of een witte, maar die groters zijn alleen in oranjedus dan neem ik wel genoegen met een kleine witte of rode, straks ff schootbappen doen
Action had leuke dingen voor weinig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jaaaa het wk gaat gauw beginnen, ik hou dr van
Meike gaat maandagmiddag gewoon naar het kdv, alleen hebben ze gevraagd of de kids in het oranje willen komen als het NLDS elftal moet voetballen. Kijk ik in dr kast.... roze roze roze beetje paars, wit.....maar geen oranje te bekennen.
Eens kijken of ik nog iets goedkoops kan scoren in het centrum komend weekend
Innepin gaat trouwen, wanneer? Morgen? Wat spannend!
Ja, ik hou er ook niet van. Maar ja. Zij van Oranje Nassau zal het toch ook niet expres hebben gedaan, die naam?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef moussy het volgende:
heb je een hans textiel in de buurt (ofzit die niet landelijk?) daar hebben ze ook wel veel oranje in kleine maatjes.
Ze zouden ook de kleuren van de Nederlandse vlag kunnen kiezen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook niet van. Maar ja. Zij van Oranje Nassau zal het toch ook niet expres hebben gedaan, die naam?
ja, maar die hebben Frankrijk en Luxemburg ook als kleur. En Groot Britannië en de Vs en......quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef lily het volgende:
[..]
Ze zouden ook de kleuren van de Nederlandse vlag kunnen kiezen?
OMG het brulshirt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Memmel het volgende:
Ik heb voor Morris een H&M oranje voetbalshirt en voor Anna een, jawel, Blokker brulshirt. Maat 128, maar met een legging ken da best!
netjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Memmel het volgende:
Ja, dat brulshirt is ook vreselijk. Maar Anna stond voor de ziljoenste keer met d'r mond open naar die leeuwenposter voor de Blokker te staren, dus ik dacht, kom, ik ben de lulligste niet.
Nou, de meesten zijn aan het warm lopen om een echte te worden. Maar die paar die er al 13 zijn....quote:
Wat ik allemaal niet mis, hiero.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Kolonia het volgende:
Ik moest even googlen op dat brulshirt.
Jeetje.![]()
Effe plaatje voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |