quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:
Nog meer dames hier die met een wup op het hoofd en een vlag in de hand ongeduldig wachten op de eerste wedstrijd van Oranje?
Da's dan morgen neem ik aan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:33 schreef innepin het volgende:
Ik heb er stiekem best zin in. Maar eerst even trouwen.
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, daarom heb ik ook die groten gekocht. Te leuk om te laten liggen.
Ja, ik ben echt de droom van elke reklamecampagne-strateeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef moussy het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor![]()
Ik wil een roze of een witte, maar die groters zijn alleen in oranjedus dan neem ik wel genoegen met een kleine witte of rode, straks ff schootbappen doen
Action had leuke dingen voor weinig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jaaaa het wk gaat gauw beginnen, ik hou dr van
Meike gaat maandagmiddag gewoon naar het kdv, alleen hebben ze gevraagd of de kids in het oranje willen komen als het NLDS elftal moet voetballen. Kijk ik in dr kast.... roze roze roze beetje paars, wit.....maar geen oranje te bekennen.
Eens kijken of ik nog iets goedkoops kan scoren in het centrum komend weekend
Innepin gaat trouwen, wanneer? Morgen? Wat spannend!
Ja, ik hou er ook niet van. Maar ja. Zij van Oranje Nassau zal het toch ook niet expres hebben gedaan, die naam?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef moussy het volgende:
heb je een hans textiel in de buurt (ofzit die niet landelijk?) daar hebben ze ook wel veel oranje in kleine maatjes.
Ze zouden ook de kleuren van de Nederlandse vlag kunnen kiezen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook niet van. Maar ja. Zij van Oranje Nassau zal het toch ook niet expres hebben gedaan, die naam?
ja, maar die hebben Frankrijk en Luxemburg ook als kleur. En Groot Britanniė en de Vs en......quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef lily het volgende:
[..]
Ze zouden ook de kleuren van de Nederlandse vlag kunnen kiezen?
OMG het brulshirt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef Memmel het volgende:
Ik heb voor Morris een H&M oranje voetbalshirt en voor Anna een, jawel, Blokker brulshirt. Maat 128, maar met een legging ken da best!
netjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Memmel het volgende:
Ja, dat brulshirt is ook vreselijk. Maar Anna stond voor de ziljoenste keer met d'r mond open naar die leeuwenposter voor de Blokker te staren, dus ik dacht, kom, ik ben de lulligste niet.
Nou, de meesten zijn aan het warm lopen om een echte te worden. Maar die paar die er al 13 zijn....quote:
Wat ik allemaal niet mis, hiero.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Kolonia het volgende:
Ik moest even googlen op dat brulshirt.
Jeetje.![]()
Effe plaatje voor de gezelligheid:
[ afbeelding ]
Volgende week vrijdag pasquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Da's dan morgen neem ik aan?
Ik begin vast te duimen voor mooi weer.
quote:
En toch zo aardig. Hoe kan het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat voetbal.
Ik haat oranje.
Einde mededelingen.
quote:
Oh gelukkig maar want ik zag het somber in dat het droog- en zonnigduimen voor morgen nog gelukt zou zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:23 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar want ik zag het somber in dat het droog- en zonnigduimen voor morgen nog gelukt zou zijn.
Ik vind jou ook nog steeds aardig, terwijl jij je hele gezin in oranje voetbalkleding uitdost en op straat voetbal gaat kijken! Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En toch zo aardig. Hoe kan het?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik had vanmorgen mooi de hond betrapt op het opvreten van het brood wat op tafel lag..
Je zag m denken "KUT!!!".
Hahahahahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind jou ook nog steeds aardig, terwijl jij je hele gezin in oranje voetbalkleding uitdost en op straat voetbal gaat kijken! Gek eigenlijk.
of die slingers van huis 1 naar huis 2, de overburen, getrokken en dan niet 1 nee 63.000 ongeveer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een hekel aan straatactiviteiten. Straatbarbecuen etc. vreselijk. Ik heb die mensen toch niet uitgezocht om bij in de straat te wonen? Als ik het gezellig wil hebben moet ik niét iets met mijn straat doen. Waar ik helemaal beroerd van word zijn die zogenaamd gezellige straten waar minstens honderd meter oranje vlaggenlijn in 1 tuin is gemodelleerd, en dat dus 15 tuinen lang ofzo. En de overkant van de straat ook. Wanstaltig. Smakeloos.![]()
Ik word een ouwe zuurpruim.
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef moussy het volgende:
[..]
of die slingers van huis 1 naar huis 2, de overburen, getrokken en dan niet 1 nee 63.000 ongeveer!
wij wonen gunstig een blok van wel 5 huizen, zonder overburen
Vertel ze ff in wat voor keurige buurt ik woon bitte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonen
hier achter wil ik niet wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel een ideale periode om huizen te kijken, je weet gelijk waar je niet wilt gaan wonen
Ja hč.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh maar voor bitterballen ga ik ook ver, hoor!
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja hč.![]()
Nou ja, het is dus zó stom. Want ik vind alles eigenlijk stom, maar vind mijzelf dan in een oranje shirt op een klapstoel in de tuin van de buren.![]()
Het is absoluut een keurige buurt in een allerschattigst dorpjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vertel ze ff in wat voor keurige buurt ik woon bitte.
ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat voetbal.
Ik haat oranje.
Einde mededelingen.
Heerlijk!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef lily het volgende:
oh, maar dat is wel een fijn gevoel, Vicky...opruimen en veel wegdoen
Wij hadden ook alles weggedaan van babyspullen. Echt alles!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Vicky het volgende:
De box , de tummytub, kleertjes... allemaal op MP. De masicosi en de wipper niet, want stel je voor dat we ooit nog een 3e willen
Ik hoef niet te werken maandag, maar ik hoef óók niet naar voetbal te kijken!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ging ik met Meike een cake bakken, staat af te koelen op het aanrecht terwijl ik dametje naar bed breng, kom terug,.....gehavende cake....onze lieve kat was weer bezig...maar goed dat ze hem weer is gesmeerd naar buiten....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mnou, ik zou er verdomde veel moeite mee hebben, ik heb vanuit mijn jeugd nogal moeite met structuren van eten en vlees gaat er bij mij veruit het gemakkelijkst in. Maar wellicht dat het voor anderen dan minder knap is als ik dachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Daar is toch niets knaps aan, het is geen stoppen met roken ofzo.
Kan iedereen, je moet het alleen willen.
Zal ik er een aan je opsturen? Kun je de muil opentrekken als je man weer over Gurt Vilders begintquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Wat ik allemaal niet mis, hiero.....
Als je serieus nadenkt over vegetarier worden, gaat het eten van vlees je langzaam maar zeker tegenstaan, eet je het steeds minder en stop je gewoon een keer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef Incantrix het volgende:
Mnou, ik zou er verdomde veel moeite mee hebben, ik heb vanuit mijn jeugd nogal moeite met structuren van eten en vlees gaat er bij mij veruit het gemakkelijkst in. Maar wellicht dat het voor anderen dan minder knap is als ik dachtIk vind het altijd wel wilskracht vergen enzo.
oh gatverquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik had het tijdens het eten van een grijze schnitzel die wit hoorde te zijn aan de binnekant.
Eva heeft vandaag de wipper als toilet gebruikt. Ze zat erop, ik stond er bij en keek erna.Ik was gewoon flabber.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heerlijk!!
En ik ga ook een zooi babyspul wegdoen.. wel met pijn in mijn hart hoor, maar we hebben gewoon geen ruimte meer...
De box , de tummytub, kleertjes... allemaal op MP. De masicosi en de wipper niet, want stel je voor dat we ooit nog een 3e willen
moek wat voor je halen en opsturen? Woon op 500 meter van een Hans Tex.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
k woon in een hele stomme plaats
Wat jij met groentes hebt, heb ik ongeveer met vlees. Dat is alleen een beetje in strijd met mezelf zeg maar, omdat ik wel erg begaan ben met het lot van dieren en sowieso, de wereld. Vlees eten is enorm belastend voor het milieu enzo.. Maar nouja, als ik groente eet die ik niet lust (of die ik wel lust maar niet juist bereid isquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als je serieus nadenkt over vegetarier worden, gaat het eten van vlees je langzaam maar zeker tegenstaan, eet je het steeds minder en stop je gewoon een keer.
Als je van vlees houdt en er ook principeel geen moeite mee hebt zul je dat natuurlijk niet herkennen en kom je nooit op dat punt.![]()
Ikzelf werd vegetarier tijdens het eten van een sateetje, het stond me opeens zó tegen dat ik het echt niet meer wilde eten. Nooit meer.
De structuur mis ik ook niet, maar ik hield daar al nooit zo van.
Groentes daarentegen zou ik niet zonder kunnen, dat niet meer eten zou voor mij pas écht een opgave zijn.
Die van mij ook 3 weken geledenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Oh joy, mijn man komt net thuis uit z'n werk met een paar dozen. Heeft hij gewoon een drumstel gekocht.
Heel veel sterkte gewenst!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Ik werd vegetariėr toen ik 7 was. Omdat ik gewoon geen vlees meer wilde eten. Nooit moeite mee gehad en ik ben nu 35.
Oh joy, mijn man komt net thuis uit z'n werk met een paar dozen. Heeft hij gewoon een drumstel gekocht.
Zomaar? Voor zichzelf?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Ik werd vegetariėr toen ik 7 was. Omdat ik gewoon geen vlees meer wilde eten. Nooit moeite mee gehad en ik ben nu 35.
Vetquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |