daar heb je toch je dochter voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Groofsken het volgende:
Of misschien ga ik mijn voortuin eens dweilen ...
doet de regen dat dan niet voor jequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk meer het dweilwerk ongedaan maken, zeg maar.
Nee, jij hoeft niks, jij bent zwangerquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik doe ook niets, maar ik hoef ook niets, ben zwanger
Wat zijn het? Volgens mijn dochter zijn het slangen, en ik kon me daar wel in vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef lily het volgende:
Ik zie net pas op de reclame wat die beesies zijn van de AH
Ben je zo moe ja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Niks doenDoe ik nu ook.... en als ik ga liggen, val ik in slaap.
Ja en geen idee hoe het komt. Volgens Peace zie ik er uitgeblust uit.quote:
Ik had een soort verlossend antwoord verwacht, ik vroeg me nl ook echt af wat het in godsnaam voor beesjes waren. Omdat ik niks beters kon bedenken dan mijn dochters slangen, ging ik daar maar in mee, maar diep van binnen wist ik dat het genuanceerder lag, die beesjes. Niet dusquote:
Goed uitrusten dan maar. Nooit leuk om er uitgeblust uit te zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en geen idee hoe het komt. Volgens Peace zie ik er uitgeblust uit.![]()
Vanavond maar eens op tijd naar bed voor de verandering. Morgen weer werken.
Komt goed, even nachtje goed slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:03 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Goed uitrusten dan maar. Nooit leuk om er uitgeblust uit te zien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Beesie is een groepsdier, hoe meer hoe beter.
Lennon vindt er niet veel aan, hij gaat er mee gooien. Twan vindt ze wel erg leuk en speelt er mee. Wel grappig om te zien, zo'n "grote" stoere jongen met van die beesies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef Groofsken het volgende:
Wij hadden er twee, maar ik zie ze nergens. Ik ben bang dat mijn lieftallige dochter ze nu al buiten heeft laten slingeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |