quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef She-Wolf het volgende:
Oh joy, mijn man komt net thuis uit z'n werk met een paar dozen. Heeft hij gewoon een drumstel gekocht.
Hehe, nou voorlopig blijft het in dozen in de schuur staan. Na de zomervakantie laten we een aanbouw aan ons huis maken. Het was wel zijn idee om daar dan een drumstel in te zetten. Maar goed, eer dat klaar is, zijn we aan het eind van het jaar beland verwacht ik. Er staat al een electronisch drumstel in de schuur, waar hij op kan spelen, maar dit is dus een echte. Een hele grote.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte gewenst!Moeten we eierdozen voor je sparen? (geluidsisolatie)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zie meteen dit voor me:
'hoi schatje'
'hoi van waar al die dozen?'
'o nou gewoon m'n drumstel!'
'drumstel?'
'ja, alllllllllllltijd al willen hebben'
Terwijl die het er nooit over gehad heeft ofzo.
Haha, dat hoorde ik van R al (van de versieringen)quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Vicky het volgende:
Mijn ouders wonen aan een pleintje en dat is helemaal versierdZiet er supergezellig uit.
Er wordt altijd op een groot scherm gekeken. Als het regent komt de partytent tevoorschijn.
In het najaar is er een pleinbbq, supergezellig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gesloopt!! We hebben opgeruimd vandaag. Er zijn zeker 9 vuilniszakken naar de container verdwenen. Vanavond nog foto's maken en een hele zooi op MP gooien!
Hehe, mijn lief meldde zojuist dat hij nog een electronisch drumstel wilquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Hehe, nou voorlopig blijft het in dozen in de schuur staan. Na de zomervakantie laten we een aanbouw aan ons huis maken. Het was wel zijn idee om daar dan een drumstel in te zetten. Maar goed, eer dat klaar is, zijn we aan het eind van het jaar beland verwacht ik. Er staat al een electronisch drumstel in de schuur, waar hij op kan spelen, maar dit is dus een echte. Een hele grote.
Ik moest pas nog aan je denken, We zagen pas een Led Zeppelin coverband, die een theremin (toch?)gebruikten. Dus mijn lief: "Zo één moet ik er ook nog hebben"
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hehe, mijn lief meldde zojuist dat hij nog een electronisch drumstel wil
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Nou als hij hem wegdoet dan geef ik je wel een seintje. Hij wil de theremin gebruiken als effect voor zijn gitaar of zoiets. Ik raak soms de draad kwijt als hij vertelt over zijn muzikale plannen. Nou ja, eigenlijk ga ik meer in de gedachten-afdwaal-stand. Als die aanbouw straks klaar is dan ziek ik hem waarschijnlijk alleen nog maar tijdens het eten. Sluit hij zich verder op in z'n eigen hok tussen z'n gitaren, versterkers, effecten, drumstellen, etc...
Huhquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt PM. En veel ook inmiddels gok ik!![]()
Beste is bij de laatste beginnen anders kan je het niet meer volgen.
Ik heb nu alleen een hele kamer vol met zooi staan dat op MP moetquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Saffier het volgende:
Owww irritant he BE als je je daar dan op voorbereid hebt!
Vicky goed bezig zeg!
Oh, nee laat maar. Ik snap het al.quote:
Dito.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik haat voetbal.
Ik haat oranje.
Einde mededelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |