Dus je begreep mijn klacht wel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef morningstorm het volgende:
tevens, Nederland staat sowieso hoop op het lijstje met het plegen van aanslagen, met PVV aan de macht wordt dat miss nog erger ja
er is al een vliegtuig tegen het torentje aan gevlogen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Straks vliegen ze hier ook een vliegtuig een gebouw in.
Je past je al aan ze aan zie ikquote:
Zelf falen als je iemand op een faal wijstquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Inverted_World het volgende:
"WIE LOF JOE GEERTJE"
PVV stemmers_!
Dus je bent bang en daarom stem je niet op de PVV?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Nu de PVV best groot is zullen terroristen zo denken van "eehhhh, die Nederlandje is anti-islam" en zullen ze vaker aanslagen gaan plegen hierHoe kan ik nu nog over straat gaan zonder bang te zijn? Straks vliegen ze hier ook een vliegtuig een gebouw in.
Mag jij even een flinke ban aan je reet krijgen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Vermoord Wilders.
Ja want vanuit het buitenland lukt dat natuurlijk nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef julian6 het volgende:
we kunnen die terroristen juist beter buiten de deur houden dankzij de PVV. onterechte klacht dus!
QFT!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Dus je bent bang en daarom stem je niet op de PVV?
Daarom ontstaat er dus een partij als de PVV!
Partij van de vrijheid!
Dus leven zonder angst!
Best erg dat je zelf niet in ziet wat je hiermee impliceerd eigenlijk ...snap je het en zie je het ook?
Lees het topic nog eens goed faalhaas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zelf falen als je iemand op een faal wijst![]()
CNN FAIL
Die mensen spelen mee in de nieuwe Jurassic Park film, wordt in Nederland opgenomen en je kon je er via Fok voor opgeven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Mr.Chandon het volgende:
Even Offtopic, what's up met die dino's achter jullie naam?
ze gebruiken een fossiele layout,wat dat ook mag zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Mr.Chandon het volgende:
ofcoursequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Dus je begreep mijn klacht wel!
Over beide wat he, ze kunnen niet zonder elkaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef Torrio het volgende:
Over wie zegt dit nou wat dan? Over de PVV of over die gestoorde moordenaars?
De PVV kan best zonder de bedreigingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Over beide wat he, ze kunnen niet zonder elkaar.

quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Partij van de vrijheid!
Dus leven zonder angst!
Best erg dat je zelf niet in ziet wat je hiermee impliceerd eigenlijk ...snap je het en zie je het ook?
Extremisten hebben elkaar nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
De PVV kan best zonder de bedreigingen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Partij van de vrijheid!
Dus leven zonder angst!
wat ben jij een strontmongool.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Vermoord Wilders.
Bejaarden layoutsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Mr.Chandon het volgende:
Nee, 1,5 miljoen mensen die een extremist steunen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
We hebben dus 1,5 miljoen extremisten in dit land die de PVV steunen?
potato potato.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, 1,5 miljoen mensen die een extremist steunen.
1,5 miljoen mensen die vatbaar zijn voor het populisme van een extremistische partij inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
We hebben dus 1,5 miljoen extremisten in dit land die de PVV steunen?
SP, LPF.. over een paar jaar nauwelijks nog het noemen waard.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vervelend he, 3e partij van Nederland.
Nee, groot verschil. Het zijn mensen die makkelijk vatbaar zijn voor populisme. Dat maakt ze geen extremisten.quote:
Als ze o.a. Brinkman eruit gooien en 4 jaar rustig en nuttig in de oppositie gaan zitten, zou ik dat niet te hard roepen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
SP, LPF.. over een paar jaar nauwelijks nog het noemen waard.
1.5 miljoen fascisten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, 1,5 miljoen mensen die een extremist steunen.
Helemaal niet vieze buitenlander, want ik heb ook Wilders gestemd..quote:
Nou, dan moet Wilders maar niet meer tegen de islam aantrappen als hij minder islam wil lijkt me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
Hoe meer mensen tegen de PVV aantrappen, hoe meer stemmen ze zullen krijgen in de toekomst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, dan moet Wilders maar niet meer tegen de islam aantrappen als hij minder islam wil lijkt me.
Als er een linkse regering komt en er wordt weer niks tot weinig aan de straatratjes en straffen gedaan, zal hij nog veel meer gaan groeien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze worden wel erg groot nu, 3e partij van Nederland
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Vermoord Wilders.
DUHquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef TeenWolf het volgende:
Vlaardingen, PVV ook de grootste.
Ik gok in Den Haag en Rotterdam ook. Misschien dat die galVVD nog roet in het eten zal gooien.quote:
Je mag heus wel met je eigen nick uitkomen hoor, ipv deze die je nu een paar minuten geleden hebt aangemaakt. We leven in een democratisch land, je mag stemmen wie je wilt.quote:
Niet dom wel geniepig, dat je hier speciaal een nieuwe nick voor aanmaakt.....NSB mentaliteit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef dubbelb het volgende:
[..]
Haha en dan zeggen ze dat pvv stemmers dom zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je mag heus wel met je eigen nick uitkomen hoor, ipv deze die je nu een paar minuten geleden hebt aangemaakt. We leven in een democratisch land, je mag stemmen wie je wilt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet dom wel geniepig, dat je hier speciaal een nieuwe nick voor aanmaakt.....NSB mentaliteit?
maar natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef dubbelb het volgende:
Heb hem net aangemaakt ja, is ook mijn eerste let maar op de komende tijd.
Zit je soms met frustratiesquote:
Tsja en als dat gebeurt, doordat de andere partijen ze niks gunnen dan krijgen ze bij nieuwe verkiezingen nog meer zetels. Blijf vooral blind voor de goede dingen die Wilders met dit land voor heeft. Grappig is dat de PVV-stemmers zich helemaal niet bezig houden met de linkse kerk, maar andersom komen er doods-verwensingen en zo. Ik vind dat aanzetten tot haat van linker zijde juist zo eng altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Aalbers het volgende:
Blijkbaar anderhalf miljoen mallooten in Nederland.
Ik voorspel, mocht PVV gaan regeren, nieuwe verkiezingen binnen het jaar.
Lol, wat ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
[..]
Grappig is dat de PVV-stemmers zich helemaal niet bezig houden met de linkse kerk
Huh, leg uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
[..]
Tsja en als dat gebeurt, doordat de andere partijen ze niks gunnen dan krijgen ze bij nieuwe verkiezingen nog meer zetels. Blijf vooral blind voor de goede dingen die Wilders met dit land voor heeft. Grappig is dat de PVV-stemmers zich helemaal niet bezig houden met de linkse kerk, maar andersom komen er doods-verwensingen en zo. Ik vind dat aanzetten tot haat van linker zijde juist zo eng altijd.
Ik houd me helemaal niet dagelijks bezig met Halsema en Cohen. Ik wens ze niks ergs toe, ik vind hun stemmers ook bij voorbaat niet dom. Maar andersom ben je een racist, dom etc. De ogen gaan dicht en de oren ook en dan krijgen we voor de miljoenste keer weer de zin: "U zet mensen tegen elkaar", "U bent een gevaar voor de samenleving" etc. 1,5 miljoen mensen vinden in ieder geval het tegenovergestelde een gevaar. Maar dat is dan opeens erg?quote:
Wie is er nou zo gefrustreerd door op fascisten te stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef dubbelb het volgende:
[..]
Zit je soms met frustratieskan ik begrijpen.
O ja en vergeet niet mijn post geschiedenis te checken de komende dagen.
Dat zijn mensen. Kortzichtig en alleen maar roepen hoe zij het zien zonder ook maar enige objectiviteit in overweging te nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
[..]
Ik houd me helemaal niet dagelijks bezig met Halsema en Cohen. Ik wens ze niks ergs toe, ik vind hun stemmers ook bij voorbaat niet dom. Maar andersom ben je een racist, dom etc. De ogen gaan dicht en de oren ook en dan krijgen we voor de miljoenste keer weer de zin: "U zet mensen tegen elkaar", "U bent een gevaar voor de samenleving" etc. 1,5 miljoen mensen vinden in ieder geval het tegenovergestelde een gevaar. Maar dat is dan opeens erg?
Jij geeft mensen anders ook graag een stempel zo te merken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wie is er nou zo gefrustreerd door op fascisten te stemmen.
slechte trollquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef dubbelb het volgende:
[..]
Jij geeft mensen anders ook graag een stempel zo te merken.
En ik raak best gefrustreerd als ik dat tuig mijn land kapot zie maken.
kom een keer buiten en maak het mee.
![]()
![]()
pvv
![]()
![]()
Het ergste is dat ik hem heb gevoerd ook.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
[..]
Ik houd me helemaal niet dagelijks bezig met Halsema en Cohen. Ik wens ze niks ergs toe, ik vind hun stemmers ook bij voorbaat niet dom. Maar andersom ben je een racist, dom etc. De ogen gaan dicht en de oren ook en dan krijgen we voor de miljoenste keer weer de zin: "U zet mensen tegen elkaar", "U bent een gevaar voor de samenleving" etc. 1,5 miljoen mensen vinden in ieder geval het tegenovergestelde een gevaar. Maar dat is dan opeens erg?
Wilders is een homoseksuele kamper / Indonesiër met aids en een tena lady in z'n onderbroek.quote:
Je bent een vlaggetjes smiley vergeten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef dubbelb het volgende:
Oja nog 1 keer voor de haters.
![]()
![]()
geertje bedankt
![]()
![]()
Hij heeft een vrouw, is geen kamper, is geen Indonesiër, heeft geen aids zover ik weet en Tena Lady is voor vrouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Wilders is een homoseksuele kamper / Indonesiër met aids en een tena lady in z'n onderbroek.
Ja en een pikkie van 5 cmquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Wilders is een homoseksuele kamper / Indonesiër met aids en een tena lady in z'n onderbroek.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:21 schreef RichCalibier het volgende:
Wilders gaat het maken in dit land, nu zullen alle problemen uit de weg worden geholpen. Is het niet door zijn standpunten, dan komt het wel door zijn kapsel. We moeten zorgen dat dit land de tempel word voor ons: de perfecte Nederlanders. Alle imperfecte mensen moeten weg!
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw, is geen kamper, is geen Indonesiër, heeft geen aids zover ik weet en Tena Lady is voor vrouwen.
Kunnen we hier op fok niet een beetje normaal discussiëren ook al zijn we het volledig oneens met elkaar?
Populistisch gelul. Wilders wil alleen allochtonen die hier naartoe zijn geïmmigreerd, bij een overtreding van een wet (Maatstaf van overtreding niet duidelijk) met een rotgang wegsturen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:21 schreef RichCalibier het volgende:
Wilders gaat het maken in dit land, nu zullen alle problemen uit de weg worden geholpen. Is het niet door zijn standpunten, dan komt het wel door zijn kapsel. We moeten zorgen dat dit land de tempel word voor ons: de perfecte Nederlanders. Alle imperfecte mensen moeten weg!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw, is geen kamper, is geen Indonesiër, heeft geen aids zover ik weet en Tena Lady is voor vrouwen.
Kunnen we hier op fok niet een beetje normaal discussiëren ook al zijn we het volledig oneens met elkaar?
En ondertussen lekker kankeren op Friezen, want die versta je ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Populistisch gelul. Wilders wil alleen allochtonen die hier naartoe zijn geïmmigreerd, bij een overtreding van een wet (Maatstaf van overtreding niet duidelijk) met een rotgang wegsturen.
Daar heb ik zo'n kankerhekel aan, je mag wel zeggen dat Nederland multicultureel moet. Maar als je zegt dat het weleens genoeg is kijken je mensen aan met zo'n verontwaardigde blik. Want dat mag niet in Nederland, je moet alles accepteren. Verneuken turken je fiets; niks aan doen. Bouwen ze moskeeën en roepen ze teksten waar je geen moer van verstaat; live with it. Alles best maar als ze niet willen integreren en assimilatie uitgesloten is moeten ze maar lekker OPKANKEREN
Leuk, happen op mijn troll?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Populistisch gelul. Wilders wil alleen allochtonen die hier naartoe zijn geïmmigreerd, bij een overtreding van een wet (Maatstaf van overtreding niet duidelijk) met een rotgang wegsturen.
Daar heb ik zo'n kankerhekel aan, je mag wel zeggen dat Nederland multicultureel moet. Maar als je zegt dat het weleens genoeg is kijken je mensen aan met zo'n verontwaardigde blik. Want dat mag niet in Nederland, je moet alles accepteren. Verneuken turken je fiets; niks aan doen. Bouwen ze moskeeën en roepen ze teksten waar je geen moer van verstaat; live with it. Alles best maar als ze niet willen integreren en assimilatie uitgesloten is moeten ze maar lekker OPKANKEREN
Ach, Fries is de tweede taal in Nederland. Ik heb het ook niet verzonnen. Maar die bouwen geen infrastructuur die per definitie een haat tegen het Westen draagt. Die prediken ook geen zelfmoord voor een hoegenaamd hoger doel. Nee, die foute Islampikkies die hier de kassa's willen leeghalen en de ambulancebroeders in elkaar willen slaan kankeren maar op. En de Nederlanders die dat doen krijgen een zware straf (Dat is ook partijprogramma van de PVV).quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
En ondertussen lekker kankeren op Friezen, want die versta je ook niet.
Tjonge jonge. Goede troll gozert.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ach, Fries is de tweede taal in Nederland. Ik heb het ook niet verzonnen. Maar die bouwen geen infrastructuur die per definitie een haat tegen het Westen draagt. Die prediken ook geen zelfmoord voor een hoegenaamd hoger doel. Nee, die foute Islampikkies die hier de kassa's willen leeghalen en de ambulancebroeders in elkaar willen slaan kankeren maar op. En de Nederlanders die dat doen krijgen een zware straf (Dat is ook partijprogramma van de PVV).
Tuurlijk, altijd leuk; een slechte troll compleet overkillenquote:
Racismequote:Op donderdag 10 juni 2010 05:47 schreef pumpkineater het volgende:
Mensen die zich angst aan laten praten.
Nee, weet je wat niet mag? Je uitspreken tegen de tsunami van Tokkies. Domme mongolen die klinkers in de straat stampen maar zich wel een mening vormen over de politiek. Mensen die de menukaart van de afhaalchinees niet eens kunnen lezen mogen niet meedoen aan politiek. Deze mensen zijn bang en laten zich graag opzetten tegen andere bevolkingsgroepen. Wij tegen zij. Net als met voetbal. En if all else fails, dan maar geweld gebruiken of wetsvoorstellen daartoe maken. Maar daarover iets zeggen, dat mag niet. Hoe politiek correct zijn we nou?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
1,5 miljoen bange, niet zo intelligente mensen die niet stemmen op partijpunten, maar wat ze op tv gezien hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
1,5 miljoen mensen die vatbaar zijn voor het populisme van een extremistische partij inderdaad
Terwijl Wilders zo een beetje overal op televisie zwart werd gemaakt? En wat maakt dat o.a. PvdA stemmers dan? Niet zulke welvarende mensen die hun uitkering willen behouden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1,5 miljoen bange, niet zo intelligente mensen die niet stemmen op partijpunten, maar wat ze op tv gezien hebben.
Maakt op zich niet uit: Wilders roept iets wat kennelijk leeft bij een hele grote groep mensen in Nederland. Dáár moet de politiek nu wat mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
1,5 miljoen bange, niet zo intelligente mensen die niet stemmen op partijpunten, maar wat ze op tv gezien hebben.
Dit was met de economische crisis in de jaren 30 in Duitsland ook zo. Nu is er een wereldwijde economische crisis en gaan (helaas) in Nederland de stemmen naar fascisten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit: Wilders roept iets wat kennelijk leeft bij een hele grote groep mensen in Nederland. Dáár moet de politiek nu wat mee.
Ik dacht je al te zien staan tussen die voetbalhooligans die ome Geert toezongen tijdens zijn victory-speech.quote:
Gezien je taalfout in je zin verbaast het me niets.quote:
teleurgesteld dat ton geen zetels heeftquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Gezien je taalfout in je zin verbaast het me niets.
Jij als aap zijnde (avatar) kon waarschijnlijk niet eens stemmen. Teleurgesteld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Gezien je taalfout in je zin verbaast het me niets.
letten op taalfouten op een forum, wilders stemmers afzeiken maar zelf wel een spellingsNAZI zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jij als aap zijnde (avatar) kon waarschijnlijk niet eens stemmen. Teleurgesteld?
PVV![]()
![]()
![]()
![]()
ik waardeerde je manquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
stiekem heb ik op het cda gestemt maar ik wil provoceren ssssst
Hahaha, dit verhaaltje schrijven en dan mij betichten van huilerij. Met alle respect, als een immigrant hier de wet overtreedt gaat hij wat mijn part maar weer naar zijn kaklandje. Nederland is een paradijs op aarde, en om hier te mogen wonen moet je je maar goed integreren en bovendien aan de wet houden. En bovendien pleit Wilders ook voor hogere gevangenisstraffen < dus het gaat me echt niet alleen om de immigranten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, weet je wat niet mag? Je uitspreken tegen de tsunami van Tokkies. Domme mongolen die klinkers in de straat stampen maar zich wel een mening vormen over de politiek. Mensen die de menukaart van de afhaalchinees niet eens kunnen lezen mogen niet meedoen aan politiek. Deze mensen zijn bang en laten zich graag opzetten tegen andere bevolkingsgroepen. Wij tegen zij. Net als met voetbal. En if all else fails, dan maar geweld gebruiken of wetsvoorstellen daartoe maken. Maar daarover iets zeggen, dat mag niet. Hoe politiek correct zijn we nou?
Ik mag niet zeggen dat die mensen alleen maar goed zijn om stront uit de plee te krabben. Ga hier dan niet zitten huilen dat jij immigranten geen rechten mag ontnemen, want die mening is tegenwoordig al gemeengoed.
Ik mag dan wel kotsen op deze Nederlanders, ik zal hun rechten altijd verdedigen. Ik heb dit in het stemhokje ook altijd gedaan. Gelijke rechten en kansen voor iedereen, blank of zwart. En wat is de dank van de onderklasse? Ze stemmen massaal op een partij die de rechten waar ook jouw ouders voor gestemd hebben weg te nemen. Maar omdat er met twee maten gemeten wordt ten aanzien van alle (en dat is nu net het probleem) buitenlanders en immigranten is het geen probleem. Nee, Nederland moet vooral rein blijven. Maar kom maar eens met een partij die rechten wil ontnemen van autochtone Nederlanders. Dan is het land te klein.
Ga dus niet huilen over hoe jij je miskend voelt.
Mystikvmquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, weet je wat niet mag? Je uitspreken tegen de tsunami van Tokkies. Domme mongolen die klinkers in de straat stampen maar zich wel een mening vormen over de politiek. Mensen die de menukaart van de afhaalchinees niet eens kunnen lezen mogen niet meedoen aan politiek. Deze mensen zijn bang en laten zich graag opzetten tegen andere bevolkingsgroepen. Wij tegen zij. Net als met voetbal. En if all else fails, dan maar geweld gebruiken of wetsvoorstellen daartoe maken. Maar daarover iets zeggen, dat mag niet. Hoe politiek correct zijn we nou?
Ik mag niet zeggen dat die mensen alleen maar goed zijn om stront uit de plee te krabben. Ga hier dan niet zitten huilen dat jij immigranten geen rechten mag ontnemen, want die mening is tegenwoordig al gemeengoed.
Ik mag dan wel kotsen op deze Nederlanders, ik zal hun rechten altijd verdedigen. Ik heb dit in het stemhokje ook altijd gedaan. Gelijke rechten en kansen voor iedereen, blank of zwart. En wat is de dank van de onderklasse? Ze stemmen massaal op een partij die de rechten waar ook jouw ouders voor gestemd hebben weg te nemen. Maar omdat er met twee maten gemeten wordt ten aanzien van alle (en dat is nu net het probleem) buitenlanders en immigranten is het geen probleem. Nee, Nederland moet vooral rein blijven. Maar kom maar eens met een partij die rechten wil ontnemen van autochtone Nederlanders. Dan is het land te klein.
Ga dus niet huilen over hoe jij je miskend voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is o.us nu?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Vermoord Wilders.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Inverted_World het volgende:
"WIE LOF JOE GEERTJE"
PVV stemmers_!
Zegt de klapjosti die PVV heeft gestemd.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
Een ding mag duidelijk zijn, als het aan Limburg lag waren we een fascistische staat geworden.
Rechtse frusties.quote:
Denken dat wij denken dat Geert alles fixedquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Rechtse frusties.
Denken dat ome geert het allemaal wel zal fixen.![]()
Klinkt in principe logisch natuurlijk, maar toch betwijfel ik of de PVV wel zonder bedreigingen en de bijhorende mediacircussen kan..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
De PVV kan best zonder de bedreigingen.
Amenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef mariska87 het volgende:
Als rechts verliest denken ze, volgende keer beter.
Als links verliest zijn alle rechtse stemmers dom, naief, achterlijk, asociaal, worden ruiten met PVV-posters ingegooid en wordt de partijleider afgeknald door een asperger.
Het past natuurlijk wel bij het linkse gedachtengoed om een ander de schuld te geven voor de eigen problemen.
Wat een bullshit, VVD hier en ik vind het net zo erg wat er gebeurd is met Wilders. Ostriches die Wilders-stemmers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef mariska87 het volgende:
Als links verliest zijn alle rechtse stemmers dom, naief, achterlijk, asociaal, worden ruiten met PVV-posters ingegooid en wordt de partijleider afgeknald door een asperger.
Het past natuurlijk wel bij het linkse gedachtengoed om een ander de schuld te geven voor de eigen problemen.
Daar zit wel wat waarheid in eigenlijk. Ze vragen van ons alle vrijheid en gaan dan klagen als ze het niet krijgen, terwijl ze in hun land van herkomst maar een kwart van de vrijheid hebben die ze hier hebben. En zoals al zo vaak gezegd, hun wel moskeeën hier, maar oh wee als er daar een kerk gebouwd moet worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef apij4125 het volgende:
Wacht ze mogen moskeen hier bouwen maar wij geen kerken in hun land ? Sosm denk ik zo van Stem PVV :p
Ja want die landen zijn namelijk ook ZO goed te vergelijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef apij4125 het volgende:
Wacht ze mogen moskeen hier bouwen maar wij geen kerken in hun land ? Sosm denk ik zo van Stem PVV :p
Punt is dat ze hun handjes dicht mogen knijpen met de vrijheid en mogelijkheden die we ze bieden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja want die landen zijn namelijk ook ZO goed te vergelijken.
Godsamme zeg, kortzichtigheid alom hier in dit topic.
En Nederlandse probleemjongeren hoeven volgens jou niet weg uit het land als ze herrie schoppen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef Torrio het volgende:
[..]
Punt is dat ze hun handjes dicht mogen knijpen met de vrijheid en mogelijkheden die we ze bieden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef apij4125 het volgende:
Sommigen moeten hun stemrecht gewoon afgenomen krijgen.quote:
Nee, ons probleem. Moeten natuurlijk wel hard aangepakt worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En Nederlandse probleemjongeren hoeven volgens jou niet weg uit het land als ze herrie schoppen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef gelly het volgende:
We moeten die terroristen gewoon uitleggen waar limburg ligt. Dan hebben we een win-win situatie.
Ja lach er maar om, die opmerking is het domste van het domste. En typisch links, gelijk geweld erbij halen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Dayshine het volgende:
Denken dat Geert ook maar iets om zijn debiele achterban geeft. Hij gooit zijn breekpunten overboord alsof het een vuilkijkende moslim is.
Dat ze bang zijn lijkt me duidelijk, anders stem je niet op iemand wiens grootste punt 'de niet aflatende strijd tegen de islamisering van Nederland' is..quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:51 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wat een lef om een groep van 1,5 miljoen te classificeren als bang, niet zo intelligente mensen op basis van hum stem
Het is geven en nemen in een samenleving. Punt is dat de (meeste) Moslims hier alleen maar komen om te nemen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja want die landen zijn namelijk ook ZO goed te vergelijken.
Godsamme zeg, kortzichtigheid alom hier in dit topic.
Mooi, wen er maar aan.. Want 2e en 3e generatie 'Marokkkanen' (Nederlanders dus) zijn OOK ons probleem.. Dan kan je wel keihard doen alsof het niet zo is, en op Wilders stemmen in de hoop dat hij ze allemaal terug stuurt, dat verandert daar niets aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee, ons probleem. Moeten natuurlijk wel hard aangepakt worden.
Best be trolling nigger...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Het is geven en nemen in een samenleving. Punt is dat de (meeste) Moslims hier alleen maar komen om te nemen!
Dus houd je bek en laat ons ons land weer terugveroveren. Domme lul! We zitten midden in een stille oorlog en jullie linkse watjes zien het niet eens. Hoe bedoel je kortzichtig en een bord voor je kop hebben!
Wat is 'daar'? En, er vanuit gaande dat je Turkije en Marokko bedoelt; ben je ooit in één van beiden geweest? Waarschijnlijk niet; anders zou je geweten hebben dat er wel degelijk kerken staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Daar zit wel wat waarheid in eigenlijk. Ze vragen van ons alle vrijheid en gaan dan klagen als ze het niet krijgen, terwijl ze in hun land van herkomst maar een kwart van de vrijheid hebben die ze hier hebben. En zoals al zo vaak gezegd, hun wel moskeeën hier, maar oh wee als er daar een kerk gebouwd moet worden.
Ik heb niks tegen hoofddoekjes en die 2e en 3e generatie zal al een stuk ingetogener worden als er harde straffen worden gegeven en de cellen gewoon standaard worden gemaakt. Alleen de echte criminelen en veelplegers met een dubbel paspoort mogen van mij het land uit, de rest moeten we maar mee leren leven. Hier tegenover staat wel dat die grens voor een aantal jaar dicht mag, want waarom betalen voor kansarme immigranten terwijl we onze eigen mensen niet eens kunnen onderhouden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mooi, wen er maar aan.. Want 2e en 3e generatie 'Marokkkanen' (Nederlanders dus) zijn OOK ons probleem.. Dan kan je wel keihard doen alsof het niet zo is, en op Wilders stemmen in de hoop dat hij ze allemaal terug stuurt, dat verandert daar niets aan.
Het valt me vooral op dat als je aan mensen vraagt waarom ze op Wilders stemmen, ze altijd aankomen met argumenten waar Wilders niet aan kan, wil en mag veranderen(voorbeelden: misdragende zoveelste-generatie-allochtonen, hoofddoekjes in het straatbeeld..)
Omdat ze blijkbaar het belangrijkste van hun leven niet aankunnen, kinderen opvoeden. Ze moeten eens een keer zo gepassioneerd hun kinderen opvoeden ipv leven naar een godsdienst. En met ze bedoel ik niet iedereen, voor de eerstvolgende wijsneus die komt mierenneuken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat is 'daar'? En, er vanuit gaande dat je Turkije en Marokko bedoelt; ben je ooit in één van beiden geweest? Waarschijnlijk niet; anders zou je geweten hebben dat er wel degelijk kerken staan.
Bovendien, is het maatgevend wat er in die landen gebeurt? En waarom zouden mensen uit landen waar naar Nederlandse maatstaven weinig godsdienstvrijheid is in Nederland minder rechten moeten hebben dan andere Nederlanders?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef mariska87 het volgende:
Dat is mijn probleem met de PVV-stemmers. Dat denigrerende toontje. Woorden als 'inpakken en oprotten'. Alsof het ongedierte is. Die mensen zijn wat jou betreft helemaal niet welkom. Waarom geef je ze dan überhaupt de kans om nog werk te vinden als je ze toch niet moet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef cvboer het volgende:
Er zijn genoeg dingen waar de PVV wat aan kan gaan doen, 1. strenger imigratiebeleid, binnen 2 maanden moet je een baan hebben van 38 uur per week, zo niet: inpakken en oprotten. 2, geen recht op een uitkering, 3. geen dubbele nationaliteit, 4. Verplicht nederlands leren praten en schrijven. 5. verbod op het bouwen van moskeeën, 6. Bij werk in publieke functies ( politie, baliewerk enz, enz geen hoofddoekje. en zo zijn er vast nog wel meer dingen. Verder is het zaak om overtredingen strenger aan te pakken, bij 3 zware overtredingen terug naar land van herkomst.
Bepaalde bevolkingsgroepen weigeren zich domweg aan te passen aan onze maatstaven, en daar erger ik mij aan. Dat soort lui mogen ze streng aanpakken.
Prima toch? Nederland is al zwaar overbevolkt. Nu nog even PVV in de regering en de dodenlijst kan worden uitgebreid met VVD en CDA. Helaas heeft Al-Qaida geen plannen om Nederland op het WK te pakken, maar we komen echt nog wel aan de beurt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Nu de PVV best groot is zullen terroristen zo denken van "eehhhh, die Nederlandje is anti-islam" en zullen ze vaker aanslagen gaan plegen hierHoe kan ik nu nog over straat gaan zonder bang te zijn? Straks vliegen ze hier ook een vliegtuig een gebouw in.
Welnee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Prima toch? Nederland is al zwaar overbevolkt. Nu nog even PVV in de regering en de dodenlijst kan worden uitgebreid met VVD en CDA. Helaas heeft Al-Qaida geen plannen om Nederland op het WK te pakken, maar we komen echt nog wel aan de beurt.
Dat is waar, maar dat geldt evenzeer voor Wilders, die de massamoordenaar Ariel Sharon ziet als een lichtend voorbeeld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Torrio het volgende:Dat is niet de schuld van de PVV, maar van die achterlijke mongolen die daadwerkelijk over aanslagen en moorden nadenken.
Zodra Wilders oproept tot het gebruiken van geweld zal hij niemand meer achter zich hebben staan, dat zou hij nooit willen en kunnen doen. En dat is nou precies het gevaar wat Wilders bedoelt, sommige van die mensen gaan zó ver en zijn zo ver verblind door godsdienst, dat is eng.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat geldt evenzeer voor Wilders, die de massamoordenaar Ariel Sharon ziet als een lichtend voorbeeld.
Natuurlijk niet, dit is KLB. Maar als er wel een serieuze discussie ontstaat, gaan mensen daar in mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Multivitamine het volgende:
Mensen die denken dat de OP serieus bedoeld was
Alle immigranten ( waar ze ook maar wegkomen ) zijn in mijn ogen inderdaad "ongedierte" als ze zich niet gedragen. De echte vluchteling is van mij nog steeds welkom, echter, al die gelukzoekers zijn hier niet welkom. Nederland is veels te soft, en daar gaat Wilders verandering in brengen. Er is in mijn ogen ook niks mis met een strenger immigrantenbeleid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem met de PVV-stemmers. Dat denigrerende toontje. Woorden als 'inpakken en oprotten'. Alsof het ongedierte is. Die mensen zijn wat jou betreft helemaal niet welkom. Waarom geef je ze dan überhaupt de kans om nog werk te vinden als je ze toch niet moet?
Bovendien, 'onze maatstaven'? Spreek voor jezelf.
En gelukkig, anders was er ook geen discussiequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dit is KLB. Maar als er wel een serieuze discussie ontstaat, gaan mensen daar in mee.
Als je sympathiseert met Sharon en stelt dat rassenrellen niet per se een negatief fenomeen zijn zegt dat genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zodra Wilders oproept tot het gebruiken van geweld zal hij niemand meer achter zich hebben staan, dat zou hij nooit willen en kunnen doen. En dat is nou precies het gevaar wat Wilders bedoelt, sommige van die mensen gaan zó ver en zijn zo ver verblind door godsdienst, dat is eng.
Heeft hij dat gezegd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Als je sympathiseert met Sharon en stelt dat rassenrellen niet per se een negatief fenomeen zijn zegt dat genoeg.
Wilders roept niet op geweld, maar dat is zuiver opportunisme. Hij roept niet op geweld omdat dat verboden is, niet omdat hij er principieel tegen is.
Flikker zelf op, broekie. Iedereen heeft maatstaven die min of meer gelijk zijn. iets wat normaal is. Of vind jij het normaal dat bepaalde groepen maar doen waar ze zin in hebben? Ik weet niet hoe oud jij bent, maar gezien je post ben je zeker niet ouder dan 18 á 20 jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef Leevancleef het volgende:
Ja, fuck off met je onze maatstaven. Alsof jij als cv-monteur dezelfde maatstaven hebt als ik. Flikker toch op man, plebejer.
Nee, maar dat blijkt uit de rest van zijn uitspraken. Als je Sharon verafgoodt ben je geen vredelievende persoon.quote:
De rest van zijn uitspraken? Noem er eens een paar dan..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Nee, maar dat blijkt uit de rest van zijn uitspraken. Als je Sharon verafgoodt ben je geen vredelievende persoon.
En Cvboer, ik mag dan net als jij de Nederlandse nationaliteit hebben, maar daar houden de overeenkomsten ook wel weer op. Ik deel geen waarden met PVV'ers.
Dat is je goed rechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Nee, maar dat blijkt uit de rest van zijn uitspraken. Als je Sharon verafgoodt ben je geen vredelievende persoon.
En Cvboer, ik mag dan net als jij de Nederlandse nationaliteit hebben, maar daar houden de overeenkomsten ook wel weer op. Ik deel geen waarden met PVV'ers.
In Israël bedient hij zich wel van steviger taal als hij weer op een zionistisch feestje is. Zijn afkeer van de islam komt niet uit Nederland maar die heeft hij meegenomen uit Israël en projecteert het hier. Dat is waarom ik de PVV niet moet.quote:
Volgens mij heeft Geert Wilders niets tegen buitenlanders, en classificeert hij ze ook niet als crimineel. Lijkt me dan dus ook een aanname van jouw kant dat hij naar dat soort stemmen vist. Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In Israël bedient hij zich wel van steviger taal als hij weer op een zionistisch feestje is. Zijn afkeer van de islam komt niet uit Nederland maar die heeft hij meegenomen uit Israël en projecteert het hier. Dat is waarom ik de PVV niet moet.
Ik ben het natuurlijk eens met het weigeren van kansarme immigranten die niet vluchten. Iemand die in Nederland komt moet wel iets toe kunnen voegen. Maar de argumentatie van de 'tokkies' komt vaak niet verder dan 'buitenlanders zijn crimineel en die moeten dood'. Als je om dat soort argumenten op een partij stemt (en nu is dat de PVV) dan ben je verminderd toerekeningsvatbaar. En als je als partij naar dat soort stemmen gaat vissen om je eigen agenda (zie Israël) te promoten dan ben je niet echt zuiver bezig.
Jawel man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef henrydg het volgende:
TS woont toch helemaal niet in Nederland?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef henrydg het volgende:
TS woont toch helemaal niet in Nederland?
quote:
Ik denk ook niet dat Geert Wilders iets tegen buitenlanders in het algemeen heeft. Ik denk wel dat hij iets tegen moslims heeft, maar niet elke buitenlander is een moslim natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Geert Wilders niets tegen buitenlanders, en classificeert hij ze ook niet als crimineel. Lijkt me dan dus ook een aanname van jouw kant dat hij naar dat soort stemmen vist. Ik kan het me niet voorstellen.
Je stopt het woordje wel lief tussen aanhalingstekens, maar ik ben geen tokkie net als vele PVV stemmers. Je doet nu precies hetzelfde als waar je WIlders van beschuldigd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Geert Wilders er iets tegen heeft. Ik denk wel dat hij iets tegen moslims heeft, maar niet elke buitenlander is een moslim.
Maar waarom zou hij niet proberen de stem te winnen van de 'tokkie' door zich net even wat steviger op te stellen? Of is spreken van 'kopvoddentaks' en 'de vervuiler betaalt' niet stevig? Ik vind dat toch behoorlijk over de rand gaan, dat mensen hun godsdienst alleen tegen betaling mogen belijden. Of hij vindt dat echt, of hij overdrijft voor stemmenwinst onder een bevolkingsgroep die vatbaar is voor dat soort termen.
Ik zeg ook niet dat elke PVV-stemmer een tokkie is. Ik zeg alleen dat tokkies op de PVV stemmen. Ik wil de term 'tokkie' ook wel nuanceren voor je, maar ik vind dat niet nodig. Onder tokkies versta ik het volk wat op woonwagenkampen woont of alleen de basisschool heeft afgemaakt en nu zware van Nelle rokend op de steiger staat. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel wat hoger op de maatschappelijke ladder staan die op de PVV stemmen. Die doen dat ook om redenen die gegrond zijn. De steigerbewoners niet, die zijn vaak gewoon xenofoob. Dat vind ik geen gegronde reden om een stem op te baseren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je stopt het woordje wel lief tussen aanhalingstekens, maar ik ben geen tokkie net als vele PVV stemmers. Je doet nu precies hetzelfde als waar je WIlders van beschuldigd.
Prima dankjewelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat elke PVV-stemmer een tokkie is. Ik zeg alleen dat tokkies op de PVV stemmen. Ik wil de term 'tokkie' ook wel nuanceren voor je, maar ik vind dat niet nodig. Onder tokkies versta ik het volk wat op woonwagenkampen woont of alleen de basisschool heeft afgemaakt en nu zware van Nelle rokend op de steiger staat. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel wat hoger op de maatschappelijke ladder staan die op de PVV stemmen. Die doen dat ook om redenen die gegrond zijn. De steigerbewoners niet, die zijn vaak gewoon xenofoob. Dat vind ik geen gegronde reden om een stem op te baseren.
Ik hoop dat het zo duidelijk is. Ik mag de PVV niet, ik mag haar leider niet, maar er zijn wel mensen die om een gegronde reden op die partij stemmen en wel verder kijken dan hun neus lang is.
Ah, maar mensen die toevallig in een ander land zijn geboren (wat voor jouw informatie geen keuze is) worden wel meteen op een vliegtuig naar verweggistan getieft?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee, ons probleem. Moeten natuurlijk wel hard aangepakt worden.
Ja, want rechtse mensen halen er natuurlijk nooit geweld bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja lach er maar om, die opmerking is het domste van het domste. En typisch links, gelijk geweld erbij halen.
Naar verweggistan? Nee naar het land van herkomst. Wat snap je er niet aan dat je je moet gedragen in het land dat je een keuze geeft op een beter leven?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, maar mensen die toevallig in een ander land zijn geboren (wat voor jouw informatie geen keuze is) worden wel meteen op een vliegtuig naar verweggistan getieft?
Je moet wel ergens grenzen stellen. Ik ben het er mee eens dat je criminelen niet hier 'op moet slaan' als het niet nodig is. Het vergrijp moet daar wel ernstig genoeg voor zijn natuurlijk, als je een pakje kauwgom steelt hoef je wat mij betreft het land niet uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, maar mensen die toevallig in een ander land zijn geboren (wat voor jouw informatie geen keuze is) worden wel meteen op een vliegtuig naar verweggistan getieft?
Ik merk dat ik in KLB zit. Mensen beschuldigen kortzichtig te zijn en zelf afgaan op 1 post. Man ik heb al in honderden posts uitgelegd waarom ik PVV stem en uit wat voor milieu ik kom, en dan weet 1 KLB'ert mij te vertellen dat ik kortzichtig ben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja, want rechtse mensen halen er natuurlijk nooit geweld bij.!!
Man wat lul je toch dom, kortzichtig en populistisch.
Had ook niet anders verwacht van een PVV stemmer om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Torrio het volgende:
En typisch links, gelijk geweld erbij halen.
Nee, zo doe je helemaal niet hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef Torrio het volgende:
Zo kinderachtig en kortzichtig zouden we ook kunnen zijn tegenover GL en de SP/PvdA, maar dat doen we ook niet.
GeenStijler.quote:
Plaats die reacties dan ook in goede context, mafkees. Zo kan ik ook wel reageren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Nee, zo doe je helemaal niet hoor.
Hypocriet manneke,
Dude loop niet zo te janken man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Nee, zo doe je helemaal niet hoor.
Hypocriet manneke,
Heb je een zakdoek nodig voor dat traantje bij je oog? Wat denk je, ik gebruik die smiley maar om m'n zwakke argumenten wat kracht te geven?quote:
Ach man, lul toch niet zo. Je ontkent dat je zelf links basht, maar je doet het toch gewoon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Plaats die reacties dan ook in goede context, mafkees. Zo kan ik ook wel reageren.
Ach gossie, ik wist niet dat GS'ers tegenwoordig op het niveau zijn aanbeland waarin ze daadwerkelijk argumenten kunnen erkennen. Ik zal er voortaan rekening mee houden lieverd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb je een zakdoek nodig voor dat traantje bij je oog? Wat denk je, ik gebruik die smiley maar om m'n zwakke argumenten wat kracht te geven?
Lees het bericht waar je het over hebt, dat gaat over dat ik ook niet elke GL stemmer kraker noem of wat dan ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach man, lul toch niet zo. Je ontkent dat je zelf links basht, maar je doet het toch gewoon.
En aangezien jij het hebt getypt weet je dat die context van je irrelevant is.
Nee dat wist ik ook niet, ben namelijk geen Geenstijler. Dus tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach gossie, ik wist niet dat GS'ers tegenwoordig op het niveau zijn aanbeland waarin ze daadwerkelijk argumenten kunnen erkennen. Ik zal er voortaan rekening mee houden lieverd.
Hij praat tegen zichzelf geloof ik en gaat maar door met mensen labels geven. Laat hem maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee dat wist ik ook niet, ben namelijk geen Geenstijler. Dus tegen wie heb je het nou?
Mensen labels geven, dat doen PVV'ers nooit hè?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Hij praat tegen zichzelf geloof ik en gaat maar door met mensen labels geven. Laat hem maar
Doe je het weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen labels geven, dat doen PVV'ers nooit hè?
Kuch kuch.
Ik ontken hier niet dat ik labels geef hoor, dus wat is je fucking probleem?quote:
Goh wat weet jij goed wat er in een PVV stemmer zijn hoofd omgaat. Denken dat PVV stemmers denken dat Geert alles wel zal fixxen is al een faal. Leer eens zelf na te denken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ontken hier niet dat ik labels geef hoor, dus wat is je fucking probleem?
Iedereen weet toch wel dat PVV'ers een groot tekort hebben aan ratio en inzicht als ze serieus denken dat ome geert alles wel (ondanks dat zijn hoofdpunten nota bene in strijd zijn met de Europese grondwet) zal fixen. Om nog maar te zwijgen van de moslimhaat en xenofobie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever makes you happy. Trollquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ontken hier niet dat ik labels geef hoor, dus wat is je fucking probleem?
Iedereen weet toch wel dat PVV'ers een groot tekort hebben aan ratio en inzicht als ze serieus denken dat ome geert alles wel (ondanks dat zijn hoofdpunten nota bene in strijd zijn met de Europese grondwet) zal fixen. Om nog maar te zwijgen van de moslimhaat en xenofobie.
Ik knuffel bomen met trots.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik knuffel bomen met trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt je duidelijk meer verdiept in het bashen dan ik![]()
Naast boomknuffelen is bashen ook een hobby van mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt je duidelijk meer verdiept in het bashen dan ik![]()
Ga weg debiel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef RickoKun het volgende:
AL HET RELIGIE MOET KAPOT GEWALST WORDEN EN VERBANNEN WORDEN NAAR HET MIDDEN OOSTEN WAAR HET THUIS HOORT, LAAT ZE HET DAAR MAAR UITVECHTEN IPV HIER IN HET PLUCHE!!!!!!!!!!!!
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?quote:
*checkt leeftijd van zero17*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?
Oppleuren met je gezeik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Juist. We kunnen die baardapen hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Multivitamine het volgende:
Mensen die denken dat de OP serieus bedoeld was
Is dat niet juist wat de PVV-aanhang doet? Zich laten leiden door angst?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.
En PVV'ers laten zich niet leiden door angst? Ondanks het feit dat de Westerse cultuur in de hele wereld alomtegenwoordig is en dagelijks aan populariteit wint zijn PVV'ers bang voor moslimsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ten eerste is de wens om de eigen cultuur te behouden iets heel anders dan angst voor (of haat tegen, voor iemand daar mee komt) andere culturen, ten tweede is dat voor lang niet elke PVV-stemmer de reden geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
En PVV'ers laten zich niet leiden door angst? Ondanks het feit dat de Westerse cultuur in de hele wereld alomtegenwoordig is en dagelijks aan populariteit wint zijn PVV'ers bang voor moslims. Zwakke nerds.
Dat is nog erger, dan nemen ze dus het zionisme en verheerlijken van geweld op de koop toe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ten eerste is de wens om de eigen cultuur te behouden iets heel anders dan angst voor (of haat tegen, voor iemand daar mee komt) andere culturen, ten tweede is dat voor lang niet elke PVV-stemmer de reden geweest.
Mocht zoiets gebeuren zal het vast wel in Venlo gebeuren..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
* Checkt leeftijd van Multivitamine.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
* Checkt leeftijd van Multivitamine.
Lekker anoniem hoor, lekker veilig achter je pc'tje inderdaad.
Sterk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |