Hahaha, dit verhaaltje schrijven en dan mij betichten van huilerij. Met alle respect, als een immigrant hier de wet overtreedt gaat hij wat mijn part maar weer naar zijn kaklandje. Nederland is een paradijs op aarde, en om hier te mogen wonen moet je je maar goed integreren en bovendien aan de wet houden. En bovendien pleit Wilders ook voor hogere gevangenisstraffen < dus het gaat me echt niet alleen om de immigranten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, weet je wat niet mag? Je uitspreken tegen de tsunami van Tokkies. Domme mongolen die klinkers in de straat stampen maar zich wel een mening vormen over de politiek. Mensen die de menukaart van de afhaalchinees niet eens kunnen lezen mogen niet meedoen aan politiek. Deze mensen zijn bang en laten zich graag opzetten tegen andere bevolkingsgroepen. Wij tegen zij. Net als met voetbal. En if all else fails, dan maar geweld gebruiken of wetsvoorstellen daartoe maken. Maar daarover iets zeggen, dat mag niet. Hoe politiek correct zijn we nou?
Ik mag niet zeggen dat die mensen alleen maar goed zijn om stront uit de plee te krabben. Ga hier dan niet zitten huilen dat jij immigranten geen rechten mag ontnemen, want die mening is tegenwoordig al gemeengoed.
Ik mag dan wel kotsen op deze Nederlanders, ik zal hun rechten altijd verdedigen. Ik heb dit in het stemhokje ook altijd gedaan. Gelijke rechten en kansen voor iedereen, blank of zwart. En wat is de dank van de onderklasse? Ze stemmen massaal op een partij die de rechten waar ook jouw ouders voor gestemd hebben weg te nemen. Maar omdat er met twee maten gemeten wordt ten aanzien van alle (en dat is nu net het probleem) buitenlanders en immigranten is het geen probleem. Nee, Nederland moet vooral rein blijven. Maar kom maar eens met een partij die rechten wil ontnemen van autochtone Nederlanders. Dan is het land te klein.
Ga dus niet huilen over hoe jij je miskend voelt.
Mystikvmquote:Op donderdag 10 juni 2010 06:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, weet je wat niet mag? Je uitspreken tegen de tsunami van Tokkies. Domme mongolen die klinkers in de straat stampen maar zich wel een mening vormen over de politiek. Mensen die de menukaart van de afhaalchinees niet eens kunnen lezen mogen niet meedoen aan politiek. Deze mensen zijn bang en laten zich graag opzetten tegen andere bevolkingsgroepen. Wij tegen zij. Net als met voetbal. En if all else fails, dan maar geweld gebruiken of wetsvoorstellen daartoe maken. Maar daarover iets zeggen, dat mag niet. Hoe politiek correct zijn we nou?
Ik mag niet zeggen dat die mensen alleen maar goed zijn om stront uit de plee te krabben. Ga hier dan niet zitten huilen dat jij immigranten geen rechten mag ontnemen, want die mening is tegenwoordig al gemeengoed.
Ik mag dan wel kotsen op deze Nederlanders, ik zal hun rechten altijd verdedigen. Ik heb dit in het stemhokje ook altijd gedaan. Gelijke rechten en kansen voor iedereen, blank of zwart. En wat is de dank van de onderklasse? Ze stemmen massaal op een partij die de rechten waar ook jouw ouders voor gestemd hebben weg te nemen. Maar omdat er met twee maten gemeten wordt ten aanzien van alle (en dat is nu net het probleem) buitenlanders en immigranten is het geen probleem. Nee, Nederland moet vooral rein blijven. Maar kom maar eens met een partij die rechten wil ontnemen van autochtone Nederlanders. Dan is het land te klein.
Ga dus niet huilen over hoe jij je miskend voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is o.us nu?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Vermoord Wilders.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Inverted_World het volgende:
"WIE LOF JOE GEERTJE"
PVV stemmers_!
Zegt de klapjosti die PVV heeft gestemd.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
Een ding mag duidelijk zijn, als het aan Limburg lag waren we een fascistische staat geworden.
Rechtse frusties.quote:
Denken dat wij denken dat Geert alles fixedquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Rechtse frusties.
Denken dat ome geert het allemaal wel zal fixen.![]()
Klinkt in principe logisch natuurlijk, maar toch betwijfel ik of de PVV wel zonder bedreigingen en de bijhorende mediacircussen kan..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
De PVV kan best zonder de bedreigingen.
Amenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef mariska87 het volgende:
Als rechts verliest denken ze, volgende keer beter.
Als links verliest zijn alle rechtse stemmers dom, naief, achterlijk, asociaal, worden ruiten met PVV-posters ingegooid en wordt de partijleider afgeknald door een asperger.
Het past natuurlijk wel bij het linkse gedachtengoed om een ander de schuld te geven voor de eigen problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |