Leuk, happen op mijn troll?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Populistisch gelul. Wilders wil alleen allochtonen die hier naartoe zijn geïmmigreerd, bij een overtreding van een wet (Maatstaf van overtreding niet duidelijk) met een rotgang wegsturen.
Daar heb ik zo'n kankerhekel aan, je mag wel zeggen dat Nederland multicultureel moet. Maar als je zegt dat het weleens genoeg is kijken je mensen aan met zo'n verontwaardigde blik. Want dat mag niet in Nederland, je moet alles accepteren. Verneuken turken je fiets; niks aan doen. Bouwen ze moskeeën en roepen ze teksten waar je geen moer van verstaat; live with it. Alles best maar als ze niet willen integreren en assimilatie uitgesloten is moeten ze maar lekker OPKANKEREN
Ach, Fries is de tweede taal in Nederland. Ik heb het ook niet verzonnen. Maar die bouwen geen infrastructuur die per definitie een haat tegen het Westen draagt. Die prediken ook geen zelfmoord voor een hoegenaamd hoger doel. Nee, die foute Islampikkies die hier de kassa's willen leeghalen en de ambulancebroeders in elkaar willen slaan kankeren maar op. En de Nederlanders die dat doen krijgen een zware straf (Dat is ook partijprogramma van de PVV).quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
En ondertussen lekker kankeren op Friezen, want die versta je ook niet.
Tjonge jonge. Goede troll gozert.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ach, Fries is de tweede taal in Nederland. Ik heb het ook niet verzonnen. Maar die bouwen geen infrastructuur die per definitie een haat tegen het Westen draagt. Die prediken ook geen zelfmoord voor een hoegenaamd hoger doel. Nee, die foute Islampikkies die hier de kassa's willen leeghalen en de ambulancebroeders in elkaar willen slaan kankeren maar op. En de Nederlanders die dat doen krijgen een zware straf (Dat is ook partijprogramma van de PVV).
Tuurlijk, altijd leuk; een slechte troll compleet overkillenquote:
Racismequote:Op donderdag 10 juni 2010 05:47 schreef pumpkineater het volgende:
Mensen die zich angst aan laten praten.
Nee, weet je wat niet mag? Je uitspreken tegen de tsunami van Tokkies. Domme mongolen die klinkers in de straat stampen maar zich wel een mening vormen over de politiek. Mensen die de menukaart van de afhaalchinees niet eens kunnen lezen mogen niet meedoen aan politiek. Deze mensen zijn bang en laten zich graag opzetten tegen andere bevolkingsgroepen. Wij tegen zij. Net als met voetbal. En if all else fails, dan maar geweld gebruiken of wetsvoorstellen daartoe maken. Maar daarover iets zeggen, dat mag niet. Hoe politiek correct zijn we nou?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Populistisch gelul. Wilders wil alleen allochtonen die hier naartoe zijn geïmmigreerd, bij een overtreding van een wet (Maatstaf van overtreding niet duidelijk) met een rotgang wegsturen.
Daar heb ik zo'n kankerhekel aan, je mag wel zeggen dat Nederland multicultureel moet. Maar als je zegt dat het weleens genoeg is kijken je mensen aan met zo'n verontwaardigde blik. Want dat mag niet in Nederland, je moet alles accepteren. Verneuken turken je fiets; niks aan doen. Bouwen ze moskeeën en roepen ze teksten waar je geen moer van verstaat; live with it. Alles best maar als ze niet willen integreren en assimilatie uitgesloten is moeten ze maar lekker OPKANKEREN
1,5 miljoen bange, niet zo intelligente mensen die niet stemmen op partijpunten, maar wat ze op tv gezien hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
1,5 miljoen mensen die vatbaar zijn voor het populisme van een extremistische partij inderdaad
Terwijl Wilders zo een beetje overal op televisie zwart werd gemaakt? En wat maakt dat o.a. PvdA stemmers dan? Niet zulke welvarende mensen die hun uitkering willen behouden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
1,5 miljoen bange, niet zo intelligente mensen die niet stemmen op partijpunten, maar wat ze op tv gezien hebben.
Maakt op zich niet uit: Wilders roept iets wat kennelijk leeft bij een hele grote groep mensen in Nederland. Dáár moet de politiek nu wat mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
1,5 miljoen bange, niet zo intelligente mensen die niet stemmen op partijpunten, maar wat ze op tv gezien hebben.
Dit was met de economische crisis in de jaren 30 in Duitsland ook zo. Nu is er een wereldwijde economische crisis en gaan (helaas) in Nederland de stemmen naar fascisten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit: Wilders roept iets wat kennelijk leeft bij een hele grote groep mensen in Nederland. Dáár moet de politiek nu wat mee.
Ik dacht je al te zien staan tussen die voetbalhooligans die ome Geert toezongen tijdens zijn victory-speech.quote:
Gezien je taalfout in je zin verbaast het me niets.quote:
teleurgesteld dat ton geen zetels heeftquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Gezien je taalfout in je zin verbaast het me niets.
Jij als aap zijnde (avatar) kon waarschijnlijk niet eens stemmen. Teleurgesteld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Gezien je taalfout in je zin verbaast het me niets.
letten op taalfouten op een forum, wilders stemmers afzeiken maar zelf wel een spellingsNAZI zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jij als aap zijnde (avatar) kon waarschijnlijk niet eens stemmen. Teleurgesteld?
PVV![]()
![]()
![]()
![]()
ik waardeerde je manquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
stiekem heb ik op het cda gestemt maar ik wil provoceren ssssst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |