abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82592203
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:

[..]

Tsja en als dat gebeurt, doordat de andere partijen ze niks gunnen dan krijgen ze bij nieuwe verkiezingen nog meer zetels. Blijf vooral blind voor de goede dingen die Wilders met dit land voor heeft. Grappig is dat de PVV-stemmers zich helemaal niet bezig houden met de linkse kerk, maar andersom komen er doods-verwensingen en zo. Ik vind dat aanzetten tot haat van linker zijde juist zo eng altijd.
Huh, leg uit.
De klaagbaak is een machine.
pi_82592247
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Lol, wat ?
Ik houd me helemaal niet dagelijks bezig met Halsema en Cohen. Ik wens ze niks ergs toe, ik vind hun stemmers ook bij voorbaat niet dom. Maar andersom ben je een racist, dom etc. De ogen gaan dicht en de oren ook en dan krijgen we voor de miljoenste keer weer de zin: "U zet mensen tegen elkaar", "U bent een gevaar voor de samenleving" etc. 1,5 miljoen mensen vinden in ieder geval het tegenovergestelde een gevaar. Maar dat is dan opeens erg?
  donderdag 10 juni 2010 @ 00:56:55 #78
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82592323
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef dubbelb het volgende:

[..]

Zit je soms met frustraties kan ik begrijpen.

O ja en vergeet niet mijn post geschiedenis te checken de komende dagen.
Wie is er nou zo gefrustreerd door op fascisten te stemmen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_82592506
Helaas zijn er toch nog mensen die denken dat de pvv racistisch is Maar die blaten maar met de massa mee en hebben geen idee.

denk gewoon eerst na
pi_82592562
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:

[..]

Ik houd me helemaal niet dagelijks bezig met Halsema en Cohen. Ik wens ze niks ergs toe, ik vind hun stemmers ook bij voorbaat niet dom. Maar andersom ben je een racist, dom etc. De ogen gaan dicht en de oren ook en dan krijgen we voor de miljoenste keer weer de zin: "U zet mensen tegen elkaar", "U bent een gevaar voor de samenleving" etc. 1,5 miljoen mensen vinden in ieder geval het tegenovergestelde een gevaar. Maar dat is dan opeens erg?
Dat zijn mensen. Kortzichtig en alleen maar roepen hoe zij het zien zonder ook maar enige objectiviteit in overweging te nemen.
De klaagbaak is een machine.
pi_82592818
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wie is er nou zo gefrustreerd door op fascisten te stemmen.
Jij geeft mensen anders ook graag een stempel zo te merken.
En ik raak best gefrustreerd als ik dat tuig mijn land kapot zie maken.
kom een keer buiten en maak het mee.
pvv
pi_82592982
PVV
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:09:51 #83
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_82593185
Als je bang geworden bent is de missie van de extremisten geslaagd.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:12:54 #84
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_82593376
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef dubbelb het volgende:

[..]

Jij geeft mensen anders ook graag een stempel zo te merken.
En ik raak best gefrustreerd als ik dat tuig mijn land kapot zie maken.
kom een keer buiten en maak het mee.
pvv
slechte troll
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:14:42 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_82593513
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

slechte troll
Het ergste is dat ik hem heb gevoerd ook.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_82593717
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:12 schreef Drinky het volgende:

[..]

slechte troll

Nog een zielig persoon
pi_82593814
*Grinnikt om al die jaloezie en haat wegens de winst van Geertje.
url
pi_82593837
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Maar dan ga ik me toch afvragen wat het niveau is van die mensen die zo oordelen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:20:22 #89
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_82593885
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:17 schreef dubbelb het volgende:

[..]

Nog een zielig persoon
Wilders is een homoseksuele kamper / Indonesiër met aids en een tena lady in z'n onderbroek.
pi_82593903
Oja nog 1 keer voor de haters.

geertje bedankt
pi_82593948
Dat wordt dus harde faal. PVV (Duidelijk uitgesproken door de kiezer) komt in de oppositie, wordt weer een paars sugarfree editie wat dus betekent dat ik mijn studiebeurs diep in mijn anaalgang kan duwen.

en mijn eerste huurhuisje zal wel een knijterdure worden.

Kankerfaalhazen. Rutte Cohen
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_82593959
Wilders gaat het maken in dit land, nu zullen alle problemen uit de weg worden geholpen. Is het niet door zijn standpunten, dan komt het wel door zijn kapsel. We moeten zorgen dat dit land de tempel word voor ons: de perfecte Nederlanders. Alle imperfecte mensen moeten weg!
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:22:03 #93
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_82593975
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef dubbelb het volgende:
Oja nog 1 keer voor de haters.

geertje bedankt
Je bent een vlaggetjes smiley vergeten.
pi_82594033
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef cerror het volgende:

[..]

Wilders is een homoseksuele kamper / Indonesiër met aids en een tena lady in z'n onderbroek.
Hij heeft een vrouw, is geen kamper, is geen Indonesiër, heeft geen aids zover ik weet en Tena Lady is voor vrouwen.
Kunnen we hier op fok niet een beetje normaal discussiëren ook al zijn we het volledig oneens met elkaar?
pi_82594057
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef cerror het volgende:

[..]

Ja en een pikkie van 5 cm
pi_82594140
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:21 schreef RichCalibier het volgende:
Wilders gaat het maken in dit land, nu zullen alle problemen uit de weg worden geholpen. Is het niet door zijn standpunten, dan komt het wel door zijn kapsel. We moeten zorgen dat dit land de tempel word voor ons: de perfecte Nederlanders. Alle imperfecte mensen moeten weg!

Weer zo loos argument

Hebben jullie pvv haters nou niks beters ?
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:24:53 #97
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_82594144
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:

[..]

Hij heeft een vrouw, is geen kamper, is geen Indonesiër, heeft geen aids zover ik weet en Tena Lady is voor vrouwen.
Kunnen we hier op fok niet een beetje normaal discussiëren ook al zijn we het volledig oneens met elkaar?
Nee.
pi_82594204
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:21 schreef RichCalibier het volgende:
Populistisch gelul. Wilders wil alleen allochtonen die hier naartoe zijn geïmmigreerd, bij een overtreding van een wet (Maatstaf van overtreding niet duidelijk) met een rotgang wegsturen.

Daar heb ik zo'n kankerhekel aan, je mag wel zeggen dat Nederland multicultureel moet. Maar als je zegt dat het weleens genoeg is kijken je mensen aan met zo'n verontwaardigde blik. Want dat mag niet in Nederland, je moet alles accepteren. Verneuken turken je fiets; niks aan doen. Bouwen ze moskeeën en roepen ze teksten waar je geen moer van verstaat; live with it. Alles best maar als ze niet willen integreren en assimilatie uitgesloten is moeten ze maar lekker OPKANKEREN
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_82594209
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:

[..]

Helaas niet.
Maar dat zegt genoeg over de persoon zelf.
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:27:33 #100
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_82594287
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Populistisch gelul. Wilders wil alleen allochtonen die hier naartoe zijn geïmmigreerd, bij een overtreding van een wet (Maatstaf van overtreding niet duidelijk) met een rotgang wegsturen.

Daar heb ik zo'n kankerhekel aan, je mag wel zeggen dat Nederland multicultureel moet. Maar als je zegt dat het weleens genoeg is kijken je mensen aan met zo'n verontwaardigde blik. Want dat mag niet in Nederland, je moet alles accepteren. Verneuken turken je fiets; niks aan doen. Bouwen ze moskeeën en roepen ze teksten waar je geen moer van verstaat; live with it. Alles best maar als ze niet willen integreren en assimilatie uitgesloten is moeten ze maar lekker OPKANKEREN
En ondertussen lekker kankeren op Friezen, want die versta je ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')