Helemaal niet vieze buitenlander, want ik heb ook Wilders gestemd..quote:
Nou, dan moet Wilders maar niet meer tegen de islam aantrappen als hij minder islam wil lijkt me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
Hoe meer mensen tegen de PVV aantrappen, hoe meer stemmen ze zullen krijgen in de toekomst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, dan moet Wilders maar niet meer tegen de islam aantrappen als hij minder islam wil lijkt me.
Als er een linkse regering komt en er wordt weer niks tot weinig aan de straatratjes en straffen gedaan, zal hij nog veel meer gaan groeien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze worden wel erg groot nu, 3e partij van Nederland
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Vermoord Wilders.
DUHquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef TeenWolf het volgende:
Vlaardingen, PVV ook de grootste.
Ik gok in Den Haag en Rotterdam ook. Misschien dat die galVVD nog roet in het eten zal gooien.quote:
Je mag heus wel met je eigen nick uitkomen hoor, ipv deze die je nu een paar minuten geleden hebt aangemaakt. We leven in een democratisch land, je mag stemmen wie je wilt.quote:
Niet dom wel geniepig, dat je hier speciaal een nieuwe nick voor aanmaakt.....NSB mentaliteit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef dubbelb het volgende:
[..]
Haha en dan zeggen ze dat pvv stemmers dom zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je mag heus wel met je eigen nick uitkomen hoor, ipv deze die je nu een paar minuten geleden hebt aangemaakt. We leven in een democratisch land, je mag stemmen wie je wilt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Niet dom wel geniepig, dat je hier speciaal een nieuwe nick voor aanmaakt.....NSB mentaliteit?
maar natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef dubbelb het volgende:
Heb hem net aangemaakt ja, is ook mijn eerste let maar op de komende tijd.
Zit je soms met frustratiesquote:
Tsja en als dat gebeurt, doordat de andere partijen ze niks gunnen dan krijgen ze bij nieuwe verkiezingen nog meer zetels. Blijf vooral blind voor de goede dingen die Wilders met dit land voor heeft. Grappig is dat de PVV-stemmers zich helemaal niet bezig houden met de linkse kerk, maar andersom komen er doods-verwensingen en zo. Ik vind dat aanzetten tot haat van linker zijde juist zo eng altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef Aalbers het volgende:
Blijkbaar anderhalf miljoen mallooten in Nederland.
Ik voorspel, mocht PVV gaan regeren, nieuwe verkiezingen binnen het jaar.
Lol, wat ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef mooirechtsisnietlelijk het volgende:
[..]
Grappig is dat de PVV-stemmers zich helemaal niet bezig houden met de linkse kerk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |