Wat een bullshit, VVD hier en ik vind het net zo erg wat er gebeurd is met Wilders. Ostriches die Wilders-stemmers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef mariska87 het volgende:
Als rechts verliest denken ze, volgende keer beter.
Als links verliest zijn alle rechtse stemmers dom, naief, achterlijk, asociaal, worden ruiten met PVV-posters ingegooid en wordt de partijleider afgeknald door een asperger.
Het past natuurlijk wel bij het linkse gedachtengoed om een ander de schuld te geven voor de eigen problemen.
Daar zit wel wat waarheid in eigenlijk. Ze vragen van ons alle vrijheid en gaan dan klagen als ze het niet krijgen, terwijl ze in hun land van herkomst maar een kwart van de vrijheid hebben die ze hier hebben. En zoals al zo vaak gezegd, hun wel moskeeën hier, maar oh wee als er daar een kerk gebouwd moet worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef apij4125 het volgende:
Wacht ze mogen moskeen hier bouwen maar wij geen kerken in hun land ? Sosm denk ik zo van Stem PVV :p
Ja want die landen zijn namelijk ook ZO goed te vergelijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef apij4125 het volgende:
Wacht ze mogen moskeen hier bouwen maar wij geen kerken in hun land ? Sosm denk ik zo van Stem PVV :p
Punt is dat ze hun handjes dicht mogen knijpen met de vrijheid en mogelijkheden die we ze bieden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja want die landen zijn namelijk ook ZO goed te vergelijken.
Godsamme zeg, kortzichtigheid alom hier in dit topic.
En Nederlandse probleemjongeren hoeven volgens jou niet weg uit het land als ze herrie schoppen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef Torrio het volgende:
[..]
Punt is dat ze hun handjes dicht mogen knijpen met de vrijheid en mogelijkheden die we ze bieden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef apij4125 het volgende:
Sommigen moeten hun stemrecht gewoon afgenomen krijgen.quote:
Nee, ons probleem. Moeten natuurlijk wel hard aangepakt worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En Nederlandse probleemjongeren hoeven volgens jou niet weg uit het land als ze herrie schoppen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef gelly het volgende:
We moeten die terroristen gewoon uitleggen waar limburg ligt. Dan hebben we een win-win situatie.
Ja lach er maar om, die opmerking is het domste van het domste. En typisch links, gelijk geweld erbij halen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Dayshine het volgende:
Denken dat Geert ook maar iets om zijn debiele achterban geeft. Hij gooit zijn breekpunten overboord alsof het een vuilkijkende moslim is.
Dat ze bang zijn lijkt me duidelijk, anders stem je niet op iemand wiens grootste punt 'de niet aflatende strijd tegen de islamisering van Nederland' is..quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:51 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wat een lef om een groep van 1,5 miljoen te classificeren als bang, niet zo intelligente mensen op basis van hum stem
Het is geven en nemen in een samenleving. Punt is dat de (meeste) Moslims hier alleen maar komen om te nemen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja want die landen zijn namelijk ook ZO goed te vergelijken.
Godsamme zeg, kortzichtigheid alom hier in dit topic.
Mooi, wen er maar aan.. Want 2e en 3e generatie 'Marokkkanen' (Nederlanders dus) zijn OOK ons probleem.. Dan kan je wel keihard doen alsof het niet zo is, en op Wilders stemmen in de hoop dat hij ze allemaal terug stuurt, dat verandert daar niets aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee, ons probleem. Moeten natuurlijk wel hard aangepakt worden.
Best be trolling nigger...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Het is geven en nemen in een samenleving. Punt is dat de (meeste) Moslims hier alleen maar komen om te nemen!
Dus houd je bek en laat ons ons land weer terugveroveren. Domme lul! We zitten midden in een stille oorlog en jullie linkse watjes zien het niet eens. Hoe bedoel je kortzichtig en een bord voor je kop hebben!
Wat is 'daar'? En, er vanuit gaande dat je Turkije en Marokko bedoelt; ben je ooit in één van beiden geweest? Waarschijnlijk niet; anders zou je geweten hebben dat er wel degelijk kerken staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Daar zit wel wat waarheid in eigenlijk. Ze vragen van ons alle vrijheid en gaan dan klagen als ze het niet krijgen, terwijl ze in hun land van herkomst maar een kwart van de vrijheid hebben die ze hier hebben. En zoals al zo vaak gezegd, hun wel moskeeën hier, maar oh wee als er daar een kerk gebouwd moet worden.
Ik heb niks tegen hoofddoekjes en die 2e en 3e generatie zal al een stuk ingetogener worden als er harde straffen worden gegeven en de cellen gewoon standaard worden gemaakt. Alleen de echte criminelen en veelplegers met een dubbel paspoort mogen van mij het land uit, de rest moeten we maar mee leren leven. Hier tegenover staat wel dat die grens voor een aantal jaar dicht mag, want waarom betalen voor kansarme immigranten terwijl we onze eigen mensen niet eens kunnen onderhouden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Mooi, wen er maar aan.. Want 2e en 3e generatie 'Marokkkanen' (Nederlanders dus) zijn OOK ons probleem.. Dan kan je wel keihard doen alsof het niet zo is, en op Wilders stemmen in de hoop dat hij ze allemaal terug stuurt, dat verandert daar niets aan.
Het valt me vooral op dat als je aan mensen vraagt waarom ze op Wilders stemmen, ze altijd aankomen met argumenten waar Wilders niet aan kan, wil en mag veranderen(voorbeelden: misdragende zoveelste-generatie-allochtonen, hoofddoekjes in het straatbeeld..)
Omdat ze blijkbaar het belangrijkste van hun leven niet aankunnen, kinderen opvoeden. Ze moeten eens een keer zo gepassioneerd hun kinderen opvoeden ipv leven naar een godsdienst. En met ze bedoel ik niet iedereen, voor de eerstvolgende wijsneus die komt mierenneuken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat is 'daar'? En, er vanuit gaande dat je Turkije en Marokko bedoelt; ben je ooit in één van beiden geweest? Waarschijnlijk niet; anders zou je geweten hebben dat er wel degelijk kerken staan.
Bovendien, is het maatgevend wat er in die landen gebeurt? En waarom zouden mensen uit landen waar naar Nederlandse maatstaven weinig godsdienstvrijheid is in Nederland minder rechten moeten hebben dan andere Nederlanders?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef mariska87 het volgende:
Als rechts verliest denken ze, volgende keer beter.
Als links verliest zijn alle rechtse stemmers dom, naief, achterlijk, asociaal, worden ruiten met PVV-posters ingegooid en wordt de partijleider afgeknald door een asperger.
Het past natuurlijk wel bij het linkse gedachtengoed om een ander de schuld te geven voor de eigen problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |