Whatever makes you happy. Trollquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ontken hier niet dat ik labels geef hoor, dus wat is je fucking probleem?
Iedereen weet toch wel dat PVV'ers een groot tekort hebben aan ratio en inzicht als ze serieus denken dat ome geert alles wel (ondanks dat zijn hoofdpunten nota bene in strijd zijn met de Europese grondwet) zal fixen. Om nog maar te zwijgen van de moslimhaat en xenofobie.
Ik knuffel bomen met trots.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik knuffel bomen met trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt je duidelijk meer verdiept in het bashen dan ik![]()
Naast boomknuffelen is bashen ook een hobby van mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt je duidelijk meer verdiept in het bashen dan ik![]()
Ga weg debiel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef RickoKun het volgende:
AL HET RELIGIE MOET KAPOT GEWALST WORDEN EN VERBANNEN WORDEN NAAR HET MIDDEN OOSTEN WAAR HET THUIS HOORT, LAAT ZE HET DAAR MAAR UITVECHTEN IPV HIER IN HET PLUCHE!!!!!!!!!!!!
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?quote:
*checkt leeftijd van zero17*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Komt het te dichtbij je eigen mening jochie?
Oppleuren met je gezeik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Nu de PVV best groot is zullen terroristen zo denken van "eehhhh, die Nederlandje is anti-islam" en zullen ze vaker aanslagen gaan plegen hierHoe kan ik nu nog over straat gaan zonder bang te zijn? Straks vliegen ze hier ook een vliegtuig een gebouw in.
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
Nu de PVV best groot is zullen terroristen zo denken van "eehhhh, die Nederlandje is anti-islam" en zullen ze vaker aanslagen gaan plegen hierHoe kan ik nu nog over straat gaan zonder bang te zijn? Straks vliegen ze hier ook een vliegtuig een gebouw in.
Juist. We kunnen die baardapen hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Multivitamine het volgende:
Mensen die denken dat de OP serieus bedoeld was
Is dat niet juist wat de PVV-aanhang doet? Zich laten leiden door angst?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, het einde van de democratie is pas in zicht als je je laat leiden door angst.
En PVV'ers laten zich niet leiden door angst? Ondanks het feit dat de Westerse cultuur in de hele wereld alomtegenwoordig is en dagelijks aan populariteit wint zijn PVV'ers bang voor moslimsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ten eerste is de wens om de eigen cultuur te behouden iets heel anders dan angst voor (of haat tegen, voor iemand daar mee komt) andere culturen, ten tweede is dat voor lang niet elke PVV-stemmer de reden geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:06 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
En PVV'ers laten zich niet leiden door angst? Ondanks het feit dat de Westerse cultuur in de hele wereld alomtegenwoordig is en dagelijks aan populariteit wint zijn PVV'ers bang voor moslims. Zwakke nerds.
Dat is nog erger, dan nemen ze dus het zionisme en verheerlijken van geweld op de koop toe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ten eerste is de wens om de eigen cultuur te behouden iets heel anders dan angst voor (of haat tegen, voor iemand daar mee komt) andere culturen, ten tweede is dat voor lang niet elke PVV-stemmer de reden geweest.
Mocht zoiets gebeuren zal het vast wel in Venlo gebeuren..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:47 schreef Multivitamine het volgende:
* Checkt leeftijd van Multivitamine.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |